|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
1965 Splitt pickup ID kontroll spørsmål...
|
atufte
|
0
|
3549
|
oktober 27, 2011, 21:45:32 pm
av atufte
|
|
|
T2 bobil - originalt?
|
Cheron
|
1
|
3529
|
desember 04, 2011, 21:53:34 pm
av boble54
|
|
|
Forskjell på Speedometer 1960 og 1963?
|
RZR Sune
|
2
|
3528
|
mars 24, 2009, 02:06:56 am
av Solan
|
|
|
65 samba får full makeover av Bug-Box
|
RZR-Andy
|
2
|
3506
|
mars 03, 2009, 00:37:17 am
av Syncronaut
|
|
|
bensinvarmer til splittbuss
|
nobrakes
|
1
|
3457
|
april 18, 2012, 22:21:19 pm
av Ivar
|
|
|
Gjennomføringsrør til bensinslangen
|
JarleA
|
1
|
3418
|
februar 13, 2013, 01:35:33 am
av Tistlo
|
|
|
"Vanilla Splits" - tøff web for T2-folk, og andre som vil leie campingbil i UK
|
JFP
|
1
|
3402
|
november 30, 2009, 00:07:57 am
av RuneL
|
|
|
Sliter med å finne gira i bayen
|
perpioneer
|
4
|
3391
|
mars 14, 2010, 23:42:03 pm
av Oval57
|
|
|
Hva gjør jeg med en 72 T2 camper
|
Pål.H
|
2
|
3389
|
september 02, 2008, 00:08:14 am
av T-1
|
|
|
Når felgskifte 16-15-14 " ??
|
rusthaug
|
2
|
3375
|
mars 29, 2012, 08:08:42 am
av rusthaug
|
|
|
Alternativ plassering av reservehjul
|
Tarjei
|
0
|
3365
|
oktober 20, 2008, 11:40:10 am
av Tarjei
|
|
|
hvordan skille en 57 t2 fra en 58-59 t2?
|
nobrakes
|
5
|
3363
|
september 04, 2010, 16:46:15 pm
av nobrakes
|
|
|
Slutt for Folkevognbussen
|
Nebelbrille
|
1
|
3360
|
november 01, 2012, 01:25:02 am
av Buss Marius
|
|
|
er dette spesielt.
|
burker (Brian)
|
1
|
3340
|
august 14, 2011, 22:28:36 pm
av Martin
|
|
|
Motoridentifisering
|
Ivar
|
4
|
3339
|
april 22, 2010, 10:16:32 am
av RZR-Andy
|
|
|
Wire til Bensinmåler'n & nyttsSidespeil
|
Miss Godis
|
1
|
3323
|
juni 04, 2009, 21:04:37 pm
av Adax (Buskebil)
|
|
|
Hjemmelaget soltelt til t-2
|
makten1000
|
4
|
3318
|
april 04, 2011, 22:09:27 pm
av Martin
|
|
|
motorfeste earlybay
|
Notch67
|
3
|
3301
|
august 16, 2010, 20:34:17 pm
av Notch67
|
|
|
finnes highroof som DD ?
|
nobrakes
|
0
|
3298
|
januar 20, 2010, 17:05:09 pm
av nobrakes
|
|
|
Hvordan stige er dette?
|
makten1000
|
2
|
3254
|
mai 18, 2011, 21:34:49 pm
av makten1000
|
|
|
Støtdempere til Bay
|
Tarjei
|
2
|
3252
|
september 05, 2009, 08:47:10 am
av Vemund Simensen (prizma)
|
|
|
hvordan tilpasse motorrommet/kjøleblekk/motor til en bay 74
|
oyvinla
|
2
|
3252
|
juli 22, 2010, 09:42:34 am
av oyvinla
|
|
|
Chassinr. type2
|
vinju
|
3
|
3251
|
oktober 02, 2011, 01:12:54 am
av Gullik
|
|
|
Pepsi barndoor
|
Rocket-Racing
|
3
|
3243
|
april 13, 2009, 23:25:13 pm
av Rune
|
|
|
westfalia stuff
|
Martin
|
1
|
3242
|
mars 14, 2011, 01:21:02 am
av Buss Marius
|
|
|
nummer på høyre side i motorrom
|
johmolan
|
2
|
3236
|
februar 20, 2011, 08:44:36 am
av vwsolli
|
|
|
Vindu uten "lås"
|
perpioneer
|
2
|
3225
|
mars 15, 2010, 11:16:12 am
av perpioneer
|
|
|
Montere 3 punktsbelter i T2 1961 modell?
|
Rolf T. Kastenwagen
|
0
|
3221
|
april 21, 2014, 19:44:33 pm
av Rolf T. Kastenwagen
|
|
|
Walktrough i splittbuss?
|
jaru
|
2
|
3214
|
august 24, 2010, 19:40:36 pm
av jaru
|
|
|
Bay city rollers
|
Kjell Roar
|
0
|
3201
|
desember 11, 2008, 14:55:14 pm
av Kjell Roar
|