|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Weber på dellorto innsug?
|
flatfour
|
2
|
1469
|
mai 10, 2010, 09:28:44 am
av flatfour
|
|
|
Plassering av lamdasonde
|
flatfour
|
7
|
2161
|
april 30, 2010, 18:23:12 pm
av flatfour
|
|
|
Størrelse på dyser?
|
flatfour
|
6
|
1901
|
mai 12, 2010, 09:14:33 am
av flatfour
|
|
|
Hvordan byttet virfterem på 5 sekunder...
|
flatfour
|
17
|
5101
|
september 12, 2009, 10:27:44 am
av ovalt
|
|
|
hvor store gassere? Dellorto upgrade set
|
flatfour
|
13
|
3144
|
mai 20, 2009, 13:31:59 pm
av flatfour
|
|
|
Motornr - når er motoren fra?
|
flatfour
|
8
|
2453
|
november 15, 2012, 13:02:50 pm
av flatfour
|
|
|
laderele og dynamo spørsmål
|
flatfour
|
5
|
3029
|
september 21, 2011, 22:31:21 pm
av SveinT
|
|
|
Fargekoder på Sprinstar felger
|
flatfour
|
0
|
1024
|
april 28, 2014, 11:00:25 am
av flatfour
|
|
|
Dim på skruer på dørhengsel
|
flatfour
|
1
|
1139
|
mars 01, 2011, 07:48:38 am
av mags
|
|
|
Styredemper på pre 60 boble?
|
flatfour
|
9
|
2596
|
desember 07, 2010, 14:05:02 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Størrelse på nippel oljetempføler
|
flatfour
|
4
|
1669
|
januar 08, 2010, 16:59:47 pm
av flatfour
|
|
|
Justere ventiler
|
Flog
|
2
|
2151
|
oktober 18, 2017, 00:29:51 am
av Flog
|
|
|
Felger
|
Flog
|
1
|
2736
|
april 15, 2021, 19:45:46 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
"Hestesko" til bay
|
Flog
|
0
|
1441
|
august 16, 2017, 17:23:00 pm
av Flog
|
|
|
Avsporinga av tråd "ny 1835 selgs"
« 1 2 »
|
folkevogn
|
51
|
14378
|
desember 01, 2008, 16:38:43 pm
av JTWE
|
|
|
Dysing av forgasser - fajs 40 idf
|
FooZ
|
10
|
3474
|
mars 27, 2015, 15:58:57 pm
av FooZ
|
|
|
Høyttalerkasse bak, noen som har målene?
|
FooZ
|
4
|
1969
|
september 09, 2014, 15:48:42 pm
av FooZ
|
|
|
Bremserørvalg, orginale eller plastrør?
|
FooZ
|
4
|
1447
|
juni 16, 2013, 22:11:49 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Hvordan koble 4 Transporter-motorer til samme girkasse:
|
FooZ
|
0
|
1048
|
juli 13, 2015, 22:17:23 pm
av FooZ
|
|
|
Videoserie om kobling av ledningsnett 1972 1302
|
FooZ
|
0
|
1820
|
august 23, 2019, 10:05:51 am
av FooZ
|
|
|
Bygge luftekanal fra side-scoop til motorrom
|
FooZ
|
10
|
3194
|
mai 21, 2014, 10:43:20 am
av FooZ
|
|
|
Bittesmå kjøleblikk til motoren, hvor skal de monteres?
|
FooZ
|
5
|
1867
|
april 03, 2015, 23:38:42 pm
av FooZ
|
|
|
Godkjenning av innpress/utpress på dekk samt behov for stabstag
|
FooZ
|
2
|
1437
|
mai 21, 2014, 10:27:22 am
av FooZ
|
|
|
Valg av dempere på T1 1300 72mod
|
FooZ
|
1
|
1141
|
april 14, 2014, 22:50:15 pm
av Hans
|
|
|
Trenger mål på lasterommet bak baksetene VW T1 1300 1972
|
FooZ
|
20
|
5426
|
juli 13, 2015, 18:56:35 pm
av FooZ
|
|
|
Forskjellig bredde på fram/bakdekk, lovlig?
|
FooZ
|
21
|
6482
|
juli 04, 2012, 09:34:09 am
av FooZ
|
|
|
Nerf Bars på 1972 1300 T1. Godkjent eller ikke?
|
FooZ
|
10
|
3226
|
september 27, 2014, 15:05:37 pm
av Tistlo
|
|
|
Valg av utløserarm til girkasse
|
FooZ
|
0
|
1214
|
mars 02, 2016, 17:32:28 pm
av FooZ
|
|
|
EU godkjenning uten varmepotter eller bensinvarmer?
|
FooZ
|
11
|
5232
|
august 23, 2016, 00:19:36 am
av Erlend / bug66
|
|
|
Vakuumstyrt WBX fordeler til forgasser uten inntak for vakkum slanger
|
FooZ
|
10
|
3944
|
august 08, 2016, 19:05:10 pm
av FooZ
|