|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Skifte bremseklosser fremme 1300s -73
|
Formula Vee
|
10
|
3251
|
desember 04, 2008, 21:02:51 pm
av Formula Vee
|
|
|
Oljekjøler ja, men hva med oljevarmer?
|
Formula Vee
|
5
|
3248
|
juni 17, 2011, 13:07:21 pm
av mr. dingo
|
|
|
Dypsump eller ikke på motor uten kjøling
|
Tommy.H
|
14
|
3244
|
mars 29, 2012, 11:42:44 am
av folkevogn
|
|
|
Hvilket oljefilter er mest optimalt??
|
BOBLI
|
14
|
3244
|
april 28, 2012, 14:38:47 pm
av JS
|
|
|
Type 1 motorblokker
|
ole gunnar
|
7
|
3244
|
august 24, 2016, 11:08:25 am
av ole gunnar
|
|
|
Forgasser til 2110
|
Amzoch
|
4
|
3237
|
februar 02, 2020, 18:20:30 pm
av Amzoch
|
|
|
dia bolthull 5x205
|
LOBO
|
12
|
3235
|
mars 14, 2012, 16:38:23 pm
av LOBO
|
|
|
olietemp sensor pladsering?
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
|
8
|
3235
|
mars 29, 2017, 15:14:35 pm
av Roy Grelland
|
|
|
Bytte fra porselen- til flat sikringer
|
Riisern
|
8
|
3234
|
oktober 20, 2009, 20:04:40 pm
av Formula Vee
|
|
|
Kompresjon i 1600 kompressormotor
|
Roy Grelland
|
0
|
3234
|
november 22, 2020, 20:53:46 pm
av Roy Grelland
|
|
|
Hvor mye på peilepinnen?
|
ted67
|
2
|
3231
|
april 29, 2021, 22:54:12 pm
av ted67
|
|
|
El tenning, hva er bra? forslag på div kit ønskes-
|
RødeBaron
|
14
|
3230
|
april 03, 2010, 10:18:29 am
av RødeBaron
|
|
|
Smalnet forstilling link pin. Noen som har gjort dette ???
|
olechund
|
12
|
3229
|
september 09, 2012, 19:35:59 pm
av Eikstad
|
|
|
Kan noen gi meg en skikkelig forklaring på forstilling, kingbolt, brotsjing osv?
|
lemmuh
|
3
|
3229
|
mars 05, 2013, 15:19:41 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Stramme mutter bremsetrommel
|
Joneh
|
7
|
3227
|
mars 19, 2013, 22:11:17 pm
av Kjell Roar
|
|
|
atter ett spørsmål om dekk...
|
wonderboy
|
6
|
3226
|
januar 18, 2008, 17:36:33 pm
av Martin
|
|
|
Nerf Bars på 1972 1300 T1. Godkjent eller ikke?
|
FooZ
|
10
|
3226
|
september 27, 2014, 15:05:37 pm
av Tistlo
|
|
|
Skifte av kanaler. .
|
Gisur
|
9
|
3225
|
august 15, 2011, 17:44:57 pm
av Gisur
|
|
|
Hvordan få ut king pin bolt fra styreknuta?
|
Eastside
|
12
|
3224
|
desember 23, 2011, 22:40:00 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
vippearm geometri
|
Doka64
|
9
|
3220
|
mai 19, 2013, 21:51:11 pm
av Tommy.H
|
|
|
"Snu" eksosanlegg på type 4 motor?
|
Hulken
|
11
|
3218
|
oktober 10, 2012, 09:17:36 am
av Hulken
|
|
|
Lekasje ut bak det store reimhjulet på motoren...
|
Mr. Empiboy
|
10
|
3213
|
juni 04, 2010, 11:43:49 am
av Trond Dahl
|
|
|
Hvordan få litt mere effekt i en 1200 motor
|
VW 612 RS
|
10
|
3206
|
september 30, 2012, 19:44:55 pm
av ovalt
|
|
|
Gode artikler og diskusjoner om hjuloppheng og understell
|
JTWE
|
2
|
3205
|
januar 12, 2009, 19:27:49 pm
av JR
|
|
|
Lakkering
|
Ragge
|
6
|
3199
|
juni 10, 2008, 23:27:15 pm
av Rocket-Racing
|
|
|
Er det bare vinduer som er forskjell på 65 og 64 mod?
|
Ruggen
|
11
|
3199
|
juni 17, 2012, 02:58:45 am
av Ruggen
|
|
|
Omregistrering?
|
braendaas
|
7
|
3198
|
april 15, 2010, 14:28:42 pm
av Andersen VW56
|
|
|
Hovedlykter koblet via rele direkte til batteriet
|
JTWE
|
9
|
3197
|
februar 23, 2008, 13:00:40 pm
av JTWE
|
|
|
2.0 t3 motor i 65 Notcback ?! Noen som kan hjelpe?
|
tanklokk
|
10
|
3197
|
juli 05, 2013, 11:04:22 am
av tanklokk
|
|
|
Bygge luftekanal fra side-scoop til motorrom
|
FooZ
|
10
|
3195
|
mai 21, 2014, 10:43:20 am
av FooZ
|