|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Kompresjon i 1600 kompressormotor
|
Roy Grelland
|
0
|
3235
|
november 22, 2020, 20:53:46 pm
av Roy Grelland
|
|
|
Noen som kan hjelpe i Årjeng???
|
Roy Grelland
|
1
|
1286
|
juli 06, 2015, 00:18:31 am
av Roy Grelland
|
|
|
Hydrauliske løftere
|
Roy Grelland
|
8
|
2230
|
oktober 10, 2012, 23:36:15 pm
av tmatre
|
|
|
Lakking av calipre
|
Roy Grelland
|
13
|
3156
|
februar 11, 2010, 10:07:01 am
av Martin
|
|
|
Vinkel på motor
|
Roy Grelland
|
18
|
8652
|
juni 12, 2019, 12:29:05 pm
av Roy Grelland
|
|
|
turbokit til 2l t4, er alt man trenger med for å få litt mer puff?
|
roskilde02
|
0
|
1010
|
desember 08, 2010, 19:32:44 pm
av roskilde02
|
|
|
6 ribbers kasse??
|
roskilde02
|
0
|
1020
|
september 01, 2009, 21:40:05 pm
av roskilde02
|
|
|
porsche 6'r i bay
|
roskilde02
|
12
|
3172
|
juni 30, 2010, 13:44:08 pm
av mags
|
|
|
motorkode W0000264
|
roskilde02
|
13
|
2743
|
mai 25, 2010, 09:03:05 am
av roskilde02
|
|
|
ta ut motor på bay 78??haster
|
roskilde02
|
5
|
1718
|
august 27, 2009, 06:31:46 am
av Vemund Simensen (prizma)
|
|
|
lydisolering buss??
|
roskilde02
|
14
|
4034
|
mai 25, 2010, 22:40:37 pm
av Dalland
|
|
|
009 fordeler til t4 motor
|
roskilde02
|
2
|
1642
|
november 12, 2010, 21:43:30 pm
av roskilde02
|
|
|
dim på simmering bak svinghjul t4 2l
|
roskilde02
|
2
|
1272
|
oktober 17, 2011, 16:06:43 pm
av roskilde02
|
|
|
vaiere til varmeapp i bay
|
roskilde02
|
3
|
1419
|
september 22, 2011, 18:00:08 pm
av roskilde02
|
|
|
smørepunkter på bay??
|
roskilde02
|
0
|
1181
|
juni 22, 2010, 14:38:54 pm
av roskilde02
|
|
|
beregnet tid på motorbytte bay??
|
roskilde02
|
5
|
1872
|
september 17, 2009, 15:34:27 pm
av Syncronaut
|
|
|
2l hva er under lokket her??
|
roskilde02
|
13
|
3502
|
oktober 18, 2009, 16:54:46 pm
av roskilde02
|
|
|
bytte motor fra 1600 til 2l i 78 bay??
|
roskilde02
|
2
|
1411
|
oktober 21, 2011, 22:45:04 pm
av roskilde02
|
|
|
bay 2l...hvordan se om det er 2l
|
roskilde02
|
7
|
1990
|
september 01, 2009, 13:46:10 pm
av roskilde02
|
|
|
hva er forskjellen på en cj 2l kontra cu 2l motor
|
roskilde02
|
5
|
1722
|
juni 04, 2010, 00:13:20 am
av cato®
|
|
|
2l t4, bytte av stempelfjærer++ må gjøres Bør gjøres..
|
roskilde02
|
0
|
1110
|
oktober 13, 2009, 08:10:15 am
av roskilde02
|
|
|
Av med toppen uten av med motoren.
|
ros2468
|
3
|
1562
|
november 30, 2013, 00:11:38 am
av Rocket-Racing
|
|
|
044 topper
|
ronsk
|
18
|
4163
|
mai 22, 2011, 20:14:31 pm
av ronsk
|
|
|
støtstenger
|
ronsk
|
3
|
1371
|
april 04, 2009, 10:03:44 am
av ronsk
|
|
|
engle 110
|
ronsk
|
3
|
1216
|
januar 21, 2011, 23:04:25 pm
av ronsk
|
|
|
hva slags girkasse er best og velge til bobla?
|
ronsk
|
1
|
1569
|
august 20, 2008, 23:31:49 pm
av OTO
|
|
|
langslag
|
ronsk
|
2
|
1281
|
januar 21, 2011, 23:37:35 pm
av ronsk
|
|
|
endeslakk
|
ronsk
|
1
|
997
|
mai 24, 2011, 09:11:50 am
av Trond Dahl
|
|
|
tankmåler
|
ronsk
|
3
|
1572
|
juli 02, 2008, 12:06:39 pm
av Lasse `65
|
|
|
dynamo type4
|
ronsk
|
3
|
1151
|
mai 25, 2010, 11:25:36 am
av Hulken
|