|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Tips ved kjøp av trykkluft kompressor.
|
Gunnar|Rennfahrer2
|
23
|
60065
|
januar 06, 2009, 02:04:42 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
WBX - spørsmål
|
Gunnlaug Smellfahrer
|
5
|
2823
|
april 21, 2016, 12:20:15 pm
av Gunnlaug Smellfahrer
|
|
|
empi gearstang
|
gussi
|
4
|
1409
|
februar 11, 2010, 15:59:31 pm
av gussi
|
|
|
t3 motor
|
gussi
|
3
|
1464
|
november 12, 2009, 18:51:52 pm
av gussi
|
|
|
tank lokk opner t3
|
gussi
|
2
|
1290
|
november 18, 2009, 21:04:20 pm
av gussi
|
|
|
sveise deler og andre deler til t3
|
gussi
|
4
|
2284
|
november 09, 2009, 09:51:35 am
av Syncronaut
|
|
|
hvor finner jeg programmet som jeg kan tegne min bil
|
gussi
|
24
|
5208
|
mai 23, 2010, 21:29:34 pm
av Torbjørn Ravndal
|
|
|
senke t3 front
|
gussi
|
17
|
4647
|
desember 18, 2009, 23:59:57 pm
av gussi
|
|
|
noen som kan hjelpe meg med å senke 1303s 73 mod
|
gussi
|
4
|
1779
|
desember 14, 2008, 13:12:06 pm
av gussi
|
|
|
Hva er dette???
|
H-1835
|
4
|
1377
|
februar 11, 2012, 21:51:40 pm
av H-1835
|
|
|
Pris på chroming av deler?? Hvem/hva/hvor?
|
H-1835
|
8
|
9651
|
februar 19, 2012, 01:12:48 am
av Tistlo
|
|
|
Noen som har handlet fra VWheritage?? Puma/TUV??
|
H-1835
|
3
|
1368
|
mars 13, 2012, 14:08:52 pm
av H-1835
|
|
|
slettes
|
H-1835
|
0
|
1021
|
desember 19, 2011, 17:05:59 pm
av H-1835
|
|
|
Hva er rett størrelse på ekstra lys??
|
H-1835
|
15
|
3405
|
desember 27, 2011, 00:44:07 am
av H-1835
|
|
|
Passer dette sammen??
|
H-1835
|
3
|
1343
|
mars 08, 2012, 20:49:03 pm
av H-1835
|
|
|
Ny motor og gear.. i en 1963 mod 1200
|
H-1835
|
1
|
1127
|
mars 13, 2009, 15:35:02 pm
av Boblund
|
|
|
slettes
|
H-1835
|
6
|
1832
|
januar 29, 2012, 22:57:24 pm
av Squareback
|
|
|
Diameter linkpin bærearmer, 2 typer?
|
H-MEK
|
2
|
1141
|
januar 27, 2010, 16:10:38 pm
av H-MEK
|
|
|
Ragtop duk/trekk. 56-57 v.s 58-63
|
H-MEK
|
6
|
1702
|
januar 12, 2012, 18:35:05 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Farge på felger, t1 67-1500
|
H-MEK
|
4
|
1674
|
oktober 08, 2013, 18:21:31 pm
av Rubi red 67
|
|
|
Støtfangerløsninger til type3
|
H-MEK
|
7
|
1952
|
februar 25, 2009, 00:10:39 am
av H-MEK
|
|
|
Bremsekraftforsterker/ dobble gassere
|
H-MEK
|
6
|
1707
|
juli 27, 2012, 00:09:56 am
av H-MEK
|
|
|
Centerline- forskjeller/likheter, original/repro
|
H-MEK
|
18
|
4995
|
desember 26, 2008, 22:43:19 pm
av H-MEK
|
|
|
145/80-15 på 5,5" felg.
|
H-MEK
|
5
|
1738
|
desember 09, 2009, 17:53:52 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Ventilseter, materialvalg.
|
H-MEK
|
1
|
1697
|
august 30, 2017, 17:28:22 pm
av Gaffel
|
|
|
Erfaringer med empi 48epc (ida)
|
H-MEK
|
3
|
2367
|
januar 05, 2017, 14:10:03 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Fargekoder innsprutdyser.
|
H-MEK
|
6
|
2242
|
februar 28, 2009, 01:52:22 am
av H-MEK
|
|
|
Frontlyktglass 50talls bobler?
|
H-MEK
|
6
|
2158
|
september 03, 2014, 08:02:06 am
av nobrakes
|
|
|
WBX i Bay, Radiatorplassering?
|
H-MEK
|
5
|
2805
|
april 28, 2008, 09:04:59 am
av 1303SS
|
|
|
Åndeboks- oppskrift?
|
H-MEK
|
5
|
3744
|
februar 06, 2008, 19:21:45 pm
av Nova
|