|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Stor motor i 1300s original boble?
|
jayster
|
4
|
1656
|
desember 31, 2011, 17:29:45 pm
av Dewil
|
|
|
Slakke forstilling 61 mod.
|
VW-RACING
|
3
|
1656
|
august 15, 2013, 00:16:11 am
av Tistlo
|
|
|
Porsche seter i 1302. Hvilke er det som har korrekte dimensjoner?
|
king.oslo
|
2
|
1656
|
mars 20, 2017, 14:23:44 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Har jeg funnet gulldeler hos en?
|
Formula Vee
|
4
|
1657
|
april 30, 2010, 10:30:22 am
av Formula Vee
|
|
|
Hvordan olje funker best på luftkjølt??
|
Notchback_88
|
3
|
1657
|
september 28, 2012, 17:06:16 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Hvor får man kjøpt firkant rør
|
Frode
|
4
|
1658
|
januar 06, 2012, 15:25:51 pm
av Frode
|
|
|
2,1wasser i boble T1
|
caferacer
|
2
|
1659
|
februar 11, 2010, 10:20:55 am
av Lasse `65
|
|
|
1300dp vs 1600dp
|
Ove A
|
4
|
1659
|
november 24, 2011, 09:46:13 am
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
175/70 dekk på 4,5" Fuchs- noen som har prøvd/sett?
|
Oval57
|
5
|
1659
|
mai 03, 2012, 19:18:56 pm
av Dalland
|
|
|
Statens Veivesen - ombygging
|
vwrc
|
3
|
1659
|
mai 30, 2012, 06:34:03 am
av Lowlife
|
|
|
Er dette også skrot?
|
jubaluba
|
2
|
1659
|
september 13, 2014, 10:35:08 am
av jubaluba
|
|
|
Håndbok til T1 splittbuss fra 1964
|
MagneK
|
4
|
1659
|
desember 05, 2014, 00:07:34 am
av MagneK
|
|
|
Hvordan fungerer varmesystemet i Bay?
|
Rikard
|
5
|
1660
|
januar 04, 2011, 17:53:58 pm
av Tistlo
|
|
|
luftavkjølt transportermotor i boble, mye jobb?
|
yngvem
|
4
|
1660
|
juni 06, 2011, 20:56:38 pm
av yngvem
|
|
|
Bytting av front- og bakplate og skivebremser
|
Ring
|
4
|
1660
|
mars 03, 2012, 11:49:41 am
av Ring
|
|
|
61 modell fordelar?
|
Tistlo
|
5
|
1661
|
oktober 19, 2011, 23:28:26 pm
av Tistlo
|
|
|
Hvor kan jeg kjøpe coilovers til linkpin forstilling?
|
SplitMan
|
3
|
1661
|
april 27, 2013, 22:09:24 pm
av V-111
|
|
|
Fjerning av maling og rust :)
|
vwracer - Ola Linnerud
|
3
|
1662
|
februar 24, 2010, 17:48:55 pm
av Eskild
|
|
|
kor finer eg lakk koda hen på 69 mod
|
håvar
|
4
|
1662
|
januar 17, 2011, 15:50:26 pm
av håvar
|
|
|
WBX-svinghjul og nålelager
|
JooV
|
3
|
1662
|
februar 01, 2011, 19:54:31 pm
av vwpower
|
|
|
7345 Dellorto DRLA Update Kit - fits Dual 40mm carbs (2 kits)
|
VWdriver
|
3
|
1662
|
april 05, 2013, 08:07:32 am
av cato®
|
|
|
Hvor mye høvle toppene på en1915 ?
|
cato®
|
4
|
1663
|
mai 06, 2009, 21:33:59 pm
av cato®
|
|
|
Fant denne på nett ang senking.
|
Espen/VW54
|
1
|
1664
|
februar 28, 2008, 18:44:06 pm
av Trond Dahl
|
|
|
plansliping og vippegeometri ??
|
Erlend / bug66
|
4
|
1667
|
november 15, 2009, 12:58:18 pm
av Race-buggy
|
|
|
Nytting lesing angående trimming.
|
perpioneer
|
0
|
1667
|
februar 08, 2010, 11:04:49 am
av perpioneer
|
|
|
Størrelse på nippel oljetempføler
|
flatfour
|
4
|
1669
|
januar 08, 2010, 16:59:47 pm
av flatfour
|
|
|
Vurderer å smalne inn 17" BRM. Noen som vet om gode sveisere?
|
Eikstad
|
3
|
1670
|
august 11, 2013, 17:53:45 pm
av Vwkim
|
|
|
Skal det være stabstag bak på 1302?
|
Formula Vee
|
4
|
1671
|
mai 08, 2011, 13:18:01 pm
av tmatre
|
|
|
Hjelp. 4de gir
|
neriosius
|
0
|
1671
|
mars 22, 2023, 07:54:40 am
av neriosius
|
|
|
Hjelp! Lade problemer.
|
speedometer
|
3
|
1673
|
september 02, 2008, 07:12:15 am
av 1303SS
|