|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
E 85 på luftkjølt motor
|
stl
|
2
|
1762
|
april 28, 2008, 10:27:22 am
av Roy Grelland
|
|
|
HJELP - gearkasse-utvekslings-tips trengs!
|
SplitMan
|
4
|
1762
|
november 03, 2014, 16:35:09 pm
av Rocket-Racing
|
|
|
Ramflo Air Filter på Weber i folkevogna?
|
Paasan
|
2
|
1763
|
mai 07, 2014, 15:00:46 pm
av Paasan
|
|
|
Koblingsskjema 944
|
Hulken
|
3
|
1764
|
mai 16, 2015, 10:15:25 am
av VW 612 RS
|
|
|
Front Runner
|
geir F
|
0
|
1764
|
desember 23, 2016, 14:08:44 pm
av geir F
|
|
|
Ekstralys Saltzburg boble
|
1300L
|
2
|
1765
|
desember 14, 2010, 00:06:25 am
av 1300L
|
|
|
Gir kasse
|
TommyHåland
|
3
|
1765
|
mai 02, 2014, 09:51:33 am
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Lambo dører på boble.
|
wingstern
|
0
|
1766
|
februar 27, 2008, 22:43:56 pm
av wingstern
|
|
|
er det case savers i blokka mi?
|
67356
|
3
|
1766
|
januar 07, 2010, 18:23:19 pm
av Jee
|
|
|
Spaker
|
VegarSkjulestad
|
7
|
1766
|
november 18, 2010, 15:39:59 pm
av Formula Vee
|
|
|
Dreing av bremsetrommler, spørsmål?
|
atufte
|
5
|
1766
|
mars 24, 2011, 00:58:09 am
av H-MEK
|
|
|
Blinklyskødd..
|
Elgen
|
5
|
1766
|
oktober 19, 2011, 17:29:03 pm
av vw1961
|
|
|
Tørrsump system
|
vwrc
|
2
|
1768
|
juli 14, 2008, 11:05:24 am
av vwrc
|
|
|
Skjermkjedere til type 3, fastback
|
Toolman
|
4
|
1768
|
april 13, 2012, 21:09:22 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
stive dempere foran på bay.
|
Martin
|
6
|
1769
|
juli 16, 2011, 20:01:45 pm
av Martin
|
|
|
Pinnebolter
|
181
|
4
|
1769
|
juli 15, 2013, 08:51:02 am
av SveinT
|
|
|
Hva er ok for for en tur/gate motor?
|
Gaffel
|
4
|
1770
|
juni 16, 2010, 17:26:36 pm
av Gaffel
|
|
|
Hvodan senke -69 "earley bay"??
|
Snooker
|
4
|
1771
|
august 30, 2008, 01:33:17 am
av Eivind E
|
|
|
1835 motor!! topper??
|
quattro
|
4
|
1771
|
oktober 15, 2011, 09:55:19 am
av Blyfot
|
|
|
oljekjøler t4
|
ædolf
|
2
|
1771
|
mai 12, 2014, 23:23:48 pm
av ædolf
|
|
|
noen som kan ta et skyvelær å måle splinsene o.l. på en ok/ny drivaksel?
|
alask
|
5
|
1772
|
februar 26, 2009, 17:51:15 pm
av Espen/VW54
|
|
|
valg av forgasser til 1835??
|
jalokoey
|
3
|
1772
|
mai 06, 2010, 08:04:19 am
av rallybugs
|
|
|
Montering av karosseri?
|
Ketil S.
|
5
|
1772
|
juni 02, 2013, 08:28:58 am
av -Marius-
|
|
|
Fornuftig vendehøyde - erfaringer og kommentarer
|
Speed-Demon
|
3
|
1773
|
mai 22, 2008, 15:39:44 pm
av Speed-Demon
|
|
|
Sette inn vinduene
|
Frode
|
2
|
1775
|
februar 21, 2008, 17:59:31 pm
av Frode
|
|
|
fra 6-12V på bil med 30 hester...
|
Eikstad
|
3
|
1775
|
juni 28, 2015, 19:46:28 pm
av SveinT
|
|
|
Starter slår ut, men går ikke rundt
|
cmi
|
5
|
1776
|
mai 01, 2011, 19:52:59 pm
av cmi
|
|
|
Årsmodell?
|
Nyborgracing
|
3
|
1776
|
april 29, 2013, 13:54:21 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Hva veier et topplokk med ventiler og "alt"?
|
Squareback
|
1
|
1776
|
november 10, 2018, 19:06:59 pm
av Squareback
|
|
|
Bruke gamle tenningsdeler på ny motor
|
Madmartigan
|
0
|
1778
|
mai 27, 2008, 14:24:49 pm
av Madmartigan
|