|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Bytte av simring bak svinghjul og på girkasse. hvordan?
|
MortenN
|
4
|
3254
|
desember 12, 2009, 12:00:10 pm
av MortenN
|
|
|
Justerbare fjørplater
|
MortenN
|
0
|
1046
|
februar 18, 2010, 21:18:45 pm
av MortenN
|
|
|
Anbefaling av dempere til balljoint med senkespindler
|
MortenN
|
4
|
2492
|
oktober 10, 2018, 06:28:45 am
av Bug_Man
|
|
|
Veivhusventilasjon på Type4 motor i Type 1
|
MortenN
|
15
|
10139
|
desember 01, 2017, 00:58:48 am
av TrettenNullTo
|
|
|
Dobble Dellorto DRLA 40, trenger jeg bensintrykksregulator?
|
MortenN
|
2
|
1220
|
januar 07, 2010, 08:11:46 am
av JS
|
|
|
Luftfiltere til dellorto drla 40mm som tar borti "bensin-nippelen"
|
MortenN
|
4
|
1802
|
februar 20, 2009, 11:47:48 am
av JTWE
|
|
|
Slark i dørhengsel på Ghia
|
MortenN
|
2
|
1319
|
januar 24, 2011, 22:38:53 pm
av MortenN
|
|
|
Fuchs på 67' Ghia. Hva får jeg plass til?
|
MortenN
|
7
|
3758
|
september 21, 2010, 09:39:47 am
av flatfour
|
|
|
Varme i regulator / vippe kabel
|
morten88vw68
|
0
|
1051
|
mai 26, 2011, 16:49:38 pm
av morten88vw68
|
|
|
sveise???
|
Morten.E
|
2
|
1385
|
september 25, 2008, 18:47:32 pm
av Roy Grelland
|
|
|
weber
|
moon
|
1
|
1432
|
desember 06, 2009, 19:05:51 pm
av HansO
|
|
|
oppstart
|
moon
|
10
|
2554
|
desember 08, 2009, 00:25:51 am
av Kjell Roar
|
|
|
Hvilken olje?
|
moon
|
23
|
5661
|
mai 18, 2009, 19:56:47 pm
av moon
|
|
|
omregistrering av en 2 seter til 2 + 2
|
moon
|
13
|
2940
|
november 23, 2009, 13:32:27 pm
av Pan
|
|
|
Løftere
|
moon
|
2
|
1165
|
oktober 14, 2009, 13:32:15 pm
av moon
|
|
|
1600 silynder på 1300 topp
|
moon
|
4
|
1620
|
oktober 15, 2009, 10:49:07 am
av Lasse `65
|
|
|
Hvor stor åpning på stiften til 1600 ccm
|
moon
|
2
|
1678
|
august 04, 2008, 16:01:15 pm
av moon
|
|
|
.
|
Montagem
|
1
|
1819
|
juni 15, 2016, 23:21:49 pm
av LowBug
|
|
|
Dekkstørrelse
|
Montagem
|
6
|
3452
|
juni 24, 2016, 23:38:41 pm
av kb
|
|
|
fordeler fra caravelle ?
|
mono2n
|
7
|
2017
|
juli 21, 2010, 10:23:48 am
av Reiel
|
|
|
Motorkode E 37 hest ?
|
mono2n
|
2
|
1286
|
juni 11, 2010, 09:49:15 am
av RZR-Andy
|
|
|
HJELP! FEIL CHASSINUMMER
|
mOMOe
|
6
|
3011
|
oktober 08, 2011, 18:17:24 pm
av 71kg
|
|
|
Westfalia innredning 86 mod, passer denne i en 71 model transporter?
|
moasko
|
1
|
2009
|
juli 16, 2008, 21:42:31 pm
av RuneA
|
|
|
Hvordan se hva slags motor man har
|
MJH91
|
2
|
1629
|
april 13, 2016, 17:40:42 pm
av Hans
|
|
|
Har noen godkjenningspapir til ATS felger??
|
min1302
|
6
|
2357
|
desember 17, 2009, 22:44:59 pm
av VWdriver
|
|
|
VAG's reparasjonshåndok T1 og T2
|
mijnheerpaddestoel
|
5
|
2003
|
desember 19, 2011, 09:39:26 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Ettermontering av foldetak
|
mgrondal
|
2
|
1434
|
september 05, 2012, 23:30:04 pm
av mgrondal
|
|
|
Forstilling.
|
mgrondal
|
6
|
1811
|
april 17, 2011, 18:27:31 pm
av mgrondal
|
|
|
Hvor brede hjul kan jeg ha på en original boble?
|
mexico 1999
|
2
|
1736
|
juni 07, 2010, 23:14:47 pm
av mexico 1999
|
|
|
om jeg nå skal sette på større sylindre, hva må gjøres med motor blokk?
|
mekkesmurf
|
0
|
1148
|
november 15, 2010, 00:06:04 am
av mekkesmurf
|