|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
1962 T1 1200, Defekt utløselager ?
|
Kjetil Lima
|
5
|
1913
|
mai 30, 2009, 01:13:40 am
av JS
|
|
|
Dreie "dome" på Mahle 90.5mm stempel
|
bcrazy
|
3
|
1915
|
november 24, 2009, 23:29:16 pm
av bcrazy
|
|
|
Skal starteren fortsette etter tenningskutt?
|
cmi
|
8
|
1915
|
juni 18, 2011, 00:29:32 am
av Erlend / bug66
|
|
|
Lakkering oslo/omegn
|
mattias
|
4
|
1915
|
juli 02, 2013, 00:49:44 am
av mattias
|
|
|
lufting av bensintank 70 bay
|
Doka64
|
2
|
1915
|
september 06, 2016, 19:44:17 pm
av Doka64
|
|
|
Støtstengrør
|
Anders-Co
|
3
|
1915
|
juni 20, 2017, 14:55:06 pm
av Anders-Co
|
|
|
T2: bolt til motorluke
|
RuneA
|
4
|
1916
|
mai 19, 2008, 21:25:35 pm
av raaen
|
|
|
Bremsesylindre til 356-bremser - hvor kjøpe?
|
SplitMan
|
7
|
1916
|
september 30, 2010, 19:27:27 pm
av Brezelkäfer
|
|
|
God grunning? tips (vanlig en-komponent)
|
Squareback
|
7
|
1916
|
august 31, 2011, 12:54:33 pm
av mags
|
|
|
Stempel ringer
|
Danny
|
2
|
1916
|
mars 12, 2016, 21:54:00 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Er spindler sen 1303 like Golf I?
|
Vegar
|
3
|
1918
|
februar 26, 2008, 21:07:02 pm
av Vegar
|
|
|
Bytte av sladrespeil/innvendig speil
|
Ed Németh
|
3
|
1918
|
mars 31, 2008, 22:07:31 pm
av Tistlo
|
|
|
Lengde støstenger på 1:1,25 vipper
|
Lasse `65
|
4
|
1919
|
mai 21, 2008, 07:07:59 am
av JS
|
|
|
Hva slags dekk dim på Bay
|
TEL64
|
5
|
1921
|
januar 30, 2012, 15:18:40 pm
av TEL64
|
|
|
støtstenger
|
181
|
3
|
1921
|
januar 24, 2015, 04:43:55 am
av Jærva
|
|
|
Bredding av stålfelger.
|
Ketil S.
|
4
|
1922
|
februar 22, 2010, 13:39:23 pm
av Ketil S.
|
|
|
Cable shift til VW kasser
|
BERGER
|
5
|
1922
|
mars 12, 2011, 15:35:06 pm
av Savanna67
|
|
|
Jekk - Type lett til å ha i bilen?
|
Squareback
|
1
|
1922
|
mai 28, 2017, 14:21:37 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Mangler oljesil????
|
Raymond
|
3
|
1924
|
mars 24, 2008, 13:40:26 pm
av Race-buggy
|
|
|
skal det være pakning mellom blokk og sylinder?
|
perpioneer
|
5
|
1924
|
september 30, 2011, 21:03:47 pm
av perpioneer
|
|
|
Bensintrykk regulator. Hva trenger jeg og hvor kjøper jeg ?
|
Kjetil Lima
|
6
|
1925
|
mars 08, 2009, 21:53:20 pm
av Blyfot
|
|
|
Pakning
|
Ole B
|
4
|
1926
|
april 08, 2008, 21:40:31 pm
av Ole B
|
|
|
Exhaust Header/Wrap Vart köper jag det?
|
Lövdal
|
4
|
1927
|
juni 04, 2008, 17:18:36 pm
av Jærva
|
|
|
Forskjell på gulvplater
|
OP
|
3
|
1927
|
oktober 29, 2008, 09:14:42 am
av OP
|
|
|
Forskjell mellom forgassere
|
Ole B
|
6
|
1927
|
desember 19, 2009, 02:54:36 am
av JFP
|
|
|
Ventil justering 1915 AD
|
pWolf
|
5
|
1927
|
august 12, 2014, 08:27:05 am
av pWolf
|
|
|
Adapter for å flytte rattet lengre bak
|
FooZ
|
5
|
1929
|
juli 09, 2015, 17:12:17 pm
av FooZ
|
|
|
Fueltrykk til eberspacher
|
Pompel`s Pitstop
|
5
|
1930
|
februar 16, 2013, 20:17:30 pm
av SveinT
|
|
|
ventilstørrelse
|
vidars
|
4
|
1931
|
januar 18, 2009, 21:03:31 pm
av vidars
|
|
|
Hvilke NGK plugger til en 1500 SP?
|
Phantome
|
3
|
1933
|
mai 08, 2008, 16:16:32 pm
av Phantome
|