|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
eksos til 1600
|
1302super
|
4
|
1686
|
mars 02, 2013, 03:06:11 am
av Tistlo
|
|
|
Catch/surge tank med innebygd bensinpumpe
|
vwfreaks
|
2
|
1685
|
mars 05, 2016, 02:07:52 am
av vwfreaks
|
|
|
Store dekk ?
|
Herbie69
|
4
|
1685
|
februar 02, 2014, 10:47:15 am
av Herbie69
|
|
|
Lett Trim ... ?
|
pWolf
|
6
|
1685
|
april 10, 2012, 22:41:46 pm
av pWolf
|
|
|
Trenger tips og råd om kamvalg til 2332 motor. Oppdatert med motor info!
|
Kristian N.
|
4
|
1685
|
mars 18, 2010, 22:53:44 pm
av JS
|
|
|
Porting av topper
|
dag66
|
3
|
1684
|
oktober 11, 2013, 11:15:48 am
av Erlend / bug66
|
|
|
Passer diverse deler om hverandre??
|
torivar
|
4
|
1683
|
desember 31, 2011, 09:22:00 am
av jimmi
|
|
|
Restaurera ein splitbuss ......på film
|
Tistlo
|
4
|
1682
|
oktober 18, 2011, 23:32:38 pm
av Tistlo
|
|
|
Oil lekasje fra "Axel Gaitor"
|
jayster
|
6
|
1682
|
juli 25, 2010, 11:45:37 am
av jayster
|
|
|
Senke 67mod t1
|
Ronny S Bakkane
|
2
|
1682
|
mars 30, 2008, 16:41:58 pm
av Ronny S Bakkane
|
|
|
Støtfangere
|
ole gunnar
|
3
|
1681
|
mars 03, 2016, 11:57:37 am
av FooZ
|
|
|
Hvor langt ut på baksiden av en orginal felg stikker den orginale skruen?
|
Eikstad
|
4
|
1681
|
juni 12, 2013, 10:05:56 am
av Eikstad
|
|
|
T1 2332 motorblokk
|
vwfreaks
|
2
|
1680
|
juni 23, 2014, 23:45:03 pm
av vwfreaks
|
|
|
Ekstra "stang" ved montering av "amerikanske" støtfangere
|
heffalomp
|
2
|
1680
|
juli 29, 2008, 17:37:16 pm
av heffalomp
|
|
|
JP felger
|
Martin
|
2
|
1679
|
november 24, 2009, 18:40:13 pm
av Martin
|
|
|
944 stab.stag bak på VW IRS
|
vwfreaks
|
2
|
1678
|
september 30, 2015, 00:07:21 am
av vwfreaks
|
|
|
Import Beach Buggie
|
Solerød
|
3
|
1678
|
mars 11, 2015, 17:35:24 pm
av Reisende Mac
|
|
|
Montering av lambda
|
vwfreak
|
4
|
1678
|
januar 11, 2012, 17:51:17 pm
av vwfreak
|
|
|
Hjelp til identifisering av bil og motor
|
Krona
|
4
|
1678
|
september 14, 2010, 18:20:45 pm
av dmf181
|
|
|
motor i notchback
|
Håkon88
|
4
|
1678
|
september 17, 2009, 15:31:51 pm
av Syncronaut
|
|
|
Oginale Ventilløftere til trimkam!
|
tezer
|
4
|
1678
|
januar 27, 2009, 20:48:45 pm
av tezer
|
|
|
Festeklemme til originaljekk
|
Dag L
|
4
|
1678
|
november 23, 2008, 20:54:37 pm
av Dag L
|
|
|
Felgstørrelse til 1303 ?
|
Ketil S.
|
6
|
1677
|
februar 16, 2011, 16:24:09 pm
av Holmen
|
|
|
Dekk og felg dia?
|
vwsolli
|
4
|
1677
|
november 29, 2010, 11:13:41 am
av vwsolli
|
|
|
Hvor langt fra underkant skjerm skal hjertebaklysene sitte?
|
alask
|
3
|
1677
|
april 01, 2010, 15:44:41 pm
av H-MEK
|
|
|
Bay transporter og 1600 motor(er)
|
Varj
|
4
|
1677
|
september 11, 2008, 20:49:24 pm
av type3-Tommi
|
|
|
dekk til til 4,5" og 7" felger
|
€-_Albert_-€
|
1
|
1677
|
september 10, 2008, 06:42:12 am
av empiboy (Mr. Eikstad)
|
|
|
Ryggelys
|
Reiub
|
4
|
1676
|
april 14, 2014, 22:44:18 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Skivebremser godkjenningspapiere
|
eivinds
|
4
|
1676
|
oktober 23, 2011, 17:48:47 pm
av janpotet
|
|
|
Lys i speedometer på 65' T1...?
|
atufte
|
5
|
1676
|
juli 18, 2011, 00:12:14 am
av Squareback
|