|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
1600 m/pict 34 oppsett.
|
HansO
|
6
|
2393
|
mai 16, 2008, 21:15:39 pm
av HansO
|
|
|
Pris 1915 type 1/3
|
ole gunnar
|
4
|
2394
|
januar 09, 2016, 20:25:40 pm
av tore1964
|
|
|
Kobberpakninger i toppen
|
Roy Grelland
|
7
|
2394
|
mai 29, 2013, 22:46:07 pm
av Roy Grelland
|
|
|
Hva heter disse listene?
|
frodeah
|
6
|
2394
|
november 21, 2008, 00:25:30 am
av MariusR
|
|
|
Av med karosseri!
|
Tistlo
|
2
|
2394
|
januar 06, 2008, 19:57:04 pm
av Tistlo
|
|
|
Gps spedometer
|
tezer
|
6
|
2398
|
juli 14, 2014, 01:55:55 am
av ghia69
|
|
|
halvbur i 1302
|
Christer Folke Westlund
|
8
|
2398
|
september 25, 2013, 18:42:24 pm
av Dewil
|
|
|
Forgasser kit til Type 3
|
ultimatevw
|
7
|
2399
|
oktober 23, 2010, 13:28:51 pm
av ultimatevw
|
|
|
6-12V vinduspusser..
|
wide5
|
8
|
2400
|
februar 07, 2009, 13:14:51 pm
av wide5
|
|
|
Bremse skift på 1300
|
Dollen
|
4
|
2401
|
februar 20, 2008, 16:19:33 pm
av Endre D
|
|
|
Bredding
|
Benny84
|
9
|
2404
|
februar 22, 2010, 21:23:16 pm
av Mr. Empiboy
|
|
|
Link pin eller balljoint !?
|
Danielklingenolsen
|
6
|
2405
|
juli 04, 2013, 00:41:34 am
av Rocket-Racing
|
|
|
Feilkobla coil
|
Ragge
|
5
|
2406
|
juli 16, 2010, 14:35:11 pm
av Ragge
|
|
|
W110 kam og 1:1.25 vipper
|
Roy Grelland
|
3
|
2410
|
mars 26, 2008, 14:01:07 pm
av Race-buggy
|
|
|
Ryggelys stopper motor
|
N F
|
2
|
2411
|
april 25, 2019, 16:05:58 pm
av SveinT
|
|
|
Spørsmål rundt bygging av motor.
|
Phantome
|
7
|
2412
|
november 24, 2009, 20:57:24 pm
av Dalland
|
|
|
Senkesatser vw boble 65 mod(nybegynner trenger tips)
|
vw-t1
|
8
|
2412
|
april 02, 2009, 15:03:32 pm
av vw-t1
|
|
|
Type 3 og bremser
|
mags
|
8
|
2413
|
november 17, 2012, 15:50:02 pm
av tmatre
|
|
|
Nå mistet jeg nesten tiltro til meg selv.... stramming av viftereim...
|
Raymond
|
3
|
2413
|
juni 27, 2008, 16:46:08 pm
av Kormi
|
|
|
Pop Outs og vinduslister
|
JTWE
|
5
|
2414
|
mai 27, 2008, 22:33:56 pm
av JTWE
|
|
|
Felgbaner
|
LocoLars
|
1
|
2415
|
mars 09, 2026, 17:21:45 pm
av Squareback
|
|
|
Lagring av motordeler/ting som ikke bør ruste
|
Filip/purity
|
8
|
2417
|
august 10, 2012, 00:24:11 am
av Kjell Roar
|
|
|
1300 fordelar vs 1600fordelar
|
Tistlo
|
5
|
2418
|
mai 21, 2013, 21:25:55 pm
av SveinT
|
|
|
Felg rep
|
Nebelbrille
|
8
|
2419
|
mars 14, 2013, 03:16:32 am
av Tistlo
|
|
|
Forstilling Splitbuss spm.
|
KnastenradUndKnotenblech
|
11
|
2420
|
februar 16, 2009, 20:42:21 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Pulverlakkering - fordeler/ulemper
|
laksen
|
4
|
2421
|
mai 14, 2008, 15:27:22 pm
av empiboy (Mr. Eikstad)
|
|
|
bygge motor
|
tore1964
|
5
|
2422
|
januar 10, 2016, 14:42:34 pm
av tore1964
|
|
|
Nye spørsmål.... 30 og 34 hesters industrimotorer. Se siste innlegg.
|
Mr. Empiboy
|
9
|
2422
|
mai 16, 2010, 20:00:46 pm
av Mr. Empiboy
|
|
|
Lakkering av girkasse og motor
|
solrikioo
|
6
|
2422
|
august 14, 2008, 16:25:56 pm
av solrikioo
|
|
|
T4 i en buss 65 mod
|
vwkalle
|
1
|
2422
|
januar 12, 2008, 10:51:16 am
av RZR-Andy
|