|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Kvalitet på billige sylindersett ?
|
HHaugsbø
|
2
|
1292
|
oktober 19, 2012, 14:30:24 pm
av jaru
|
|
|
Plugger 044 topper
|
herulf
|
8
|
2514
|
desember 26, 2008, 20:16:18 pm
av SveinT
|
|
|
Rep av ratt og farge koder
|
herulf
|
0
|
1407
|
desember 01, 2009, 21:41:44 pm
av herulf
|
|
|
Teppe i beach buggy
|
hermansen
|
0
|
1064
|
juni 04, 2013, 22:48:40 pm
av hermansen
|
|
|
Store dekk ?
|
Herbie69
|
4
|
1685
|
februar 02, 2014, 10:47:15 am
av Herbie69
|
|
|
Skettlapper !?
|
Herbie69
|
3
|
1532
|
april 06, 2014, 20:14:53 pm
av Herbie69
|
|
|
"oppskrift" til polering av Fuchs Felger?
|
Herbie
|
5
|
3193
|
september 01, 2017, 22:53:28 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
TRENGER HJELP!! (Girkasse problem)
|
Herbie
|
1
|
1220
|
februar 11, 2009, 22:20:39 pm
av Trond Dahl
|
|
|
Lengde på Clutch arm
|
Herbie
|
7
|
3674
|
mai 23, 2018, 09:19:56 am
av Herbie
|
|
|
Originaldempere type 1/3
|
HenrikF
|
2
|
1125
|
august 12, 2011, 20:52:33 pm
av HenrikF
|
|
|
Tenningspistol på type 3?
|
HenrikF
|
1
|
1150
|
august 30, 2011, 21:18:22 pm
av Squareback
|
|
|
Godkjent ombygging til irs?
|
Henrik
|
0
|
1511
|
august 24, 2008, 22:22:53 pm
av Henrik
|
|
|
Luresenk - hva brukes
|
HenningA
|
13
|
3393
|
mars 23, 2013, 13:09:31 pm
av Eikstad
|
|
|
Passer ovalstarter og 63mod starter om hverandre? ( T1 1200)
|
HenningA
|
2
|
2354
|
august 08, 2017, 09:19:07 am
av HenningA
|
|
|
Dempere foran ved bruk av Puma
|
HenningA
|
6
|
3654
|
august 03, 2019, 20:39:12 pm
av Bug_Man
|
|
|
Biltema høyeffektcoil - kan den brukes?
|
henke
|
1
|
1761
|
juli 28, 2010, 14:22:26 pm
av roarrag57
|
|
|
Festing av gulvteppe, lim eller "spiker"
|
heffalomp
|
8
|
2845
|
september 03, 2009, 00:52:14 am
av heffalomp
|
|
|
Skifte av gummilist og medfølgende cromelist rundt sidevinduet foran
|
heffalomp
|
1
|
1519
|
august 02, 2008, 00:59:54 am
av ahelgemo
|
|
|
Løsne styrestangen
|
heffalomp
|
2
|
1289
|
august 31, 2009, 23:43:31 pm
av heffalomp
|
|
|
Ekstra "stang" ved montering av "amerikanske" støtfangere
|
heffalomp
|
2
|
1680
|
juli 29, 2008, 17:37:16 pm
av heffalomp
|
|
|
6V-12V (ift stereo)
|
heffalomp
|
7
|
2534
|
mars 22, 2009, 13:03:56 pm
av heffalomp
|
|
|
Rust i bakre hjulhusbrønnene. Hvilke verksted??
|
heffalomp
|
17
|
4964
|
februar 15, 2009, 11:02:18 am
av Luftvw
|
|
|
Diameteren på festeskruene til støtdemperen
|
heffalomp
|
3
|
1259
|
september 03, 2009, 11:07:25 am
av mags
|
|
|
Lysbryterproblem! Får ikke skrudd av
|
haz
|
4
|
1467
|
juli 26, 2012, 15:02:03 pm
av haz
|
|
|
Pakning mellom bunn og karosseri
|
haz
|
8
|
2535
|
juli 09, 2008, 14:27:18 pm
av haz
|
|
|
VBX i 412 stv
|
Hawken
|
2
|
1249
|
februar 07, 2011, 00:35:46 am
av Hulken
|
|
|
Karosserisveising/ rustarbeide..
|
Hawken
|
11
|
5220
|
april 05, 2010, 23:40:37 pm
av Hawken
|
|
|
Bygge type 4 motor til 412..
|
Hawken
|
2
|
1446
|
august 14, 2014, 14:05:36 pm
av Pål
|
|
|
Type 4 motorkode AN contra AT og EC
|
Hawken
|
6
|
2436
|
mai 25, 2015, 07:24:19 am
av 1303RCN
|
|
|
Eksos på type 4 motor
|
Hawken
|
17
|
4156
|
november 20, 2014, 18:29:24 pm
av Cheron
|