|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg  |
|
|
Gummimansjett
|
ole gunnar
|
2
|
1833
|
september 20, 2016, 20:35:01 pm
av ole gunnar
|
|
|
Dempere til Type 3.
|
Ziggy66bug
|
4
|
2007
|
september 12, 2016, 22:35:46 pm
av Ziggy66bug
|
|
|
Kronhjul/pinjong
|
ole gunnar
|
2
|
2239
|
september 12, 2016, 00:59:22 am
av H-MEK
|
|
|
Lage pakninger selv.
|
jubaluba
|
3
|
2985
|
september 07, 2016, 15:18:01 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
lufting av bensintank 70 bay
|
Doka64
|
2
|
1915
|
september 06, 2016, 19:44:17 pm
av Doka64
|
|
|
5 bolts felg på 4 bolts boble
|
magnus1986
|
0
|
1110
|
september 06, 2016, 17:11:14 pm
av magnus1986
|
|
|
Kobling av parklys
|
FooZ
|
4
|
2234
|
september 05, 2016, 19:04:59 pm
av FooZ
|
|
|
Hvordan koble varmerelè til bakrute, og bremse varsel-lampe
|
FooZ
|
3
|
2132
|
september 04, 2016, 14:16:57 pm
av FooZ
|
|
|
Vekt til varmluftsinntak på luftfilter.
|
jubaluba
|
0
|
1172
|
september 04, 2016, 11:44:10 am
av jubaluba
|
|
|
Koble ledningsnett til speedometer (1972 boble)
|
FooZ
|
5
|
3490
|
august 31, 2016, 18:02:22 pm
av FooZ
|
|
|
Kobling av frontlykter, europeiske lykter, amerikansk ledningsnett
|
FooZ
|
4
|
2037
|
august 30, 2016, 21:39:19 pm
av FooZ
|
|
|
lengde på fjærstav
|
tds
|
0
|
1129
|
august 30, 2016, 21:00:09 pm
av tds
|
|
|
Bensinpumpe
|
Notch67
|
2
|
1907
|
august 24, 2016, 23:16:32 pm
av Notch67
|
|
|
Type 1 motorblokker
|
ole gunnar
|
7
|
3243
|
august 24, 2016, 11:08:25 am
av ole gunnar
|
|
|
Ledningsnett til Buggy? Hva er bra
|
VWdriver
|
0
|
1290
|
august 24, 2016, 09:16:38 am
av VWdriver
|
|
|
EU godkjenning uten varmepotter eller bensinvarmer?
|
FooZ
|
11
|
5232
|
august 23, 2016, 00:19:36 am
av Erlend / bug66
|
|
|
Type 4 motor, 228mm svinghjul er nå i salg igjen.
|
sveinongen
|
0
|
1321
|
august 22, 2016, 22:18:29 pm
av sveinongen
|
|
|
Big bore sylindere til 1200
|
jubaluba
|
3
|
2334
|
august 09, 2016, 13:40:01 pm
av jubaluba
|
|
|
Vakuumstyrt WBX fordeler til forgasser uten inntak for vakkum slanger
|
FooZ
|
10
|
3944
|
august 08, 2016, 19:05:10 pm
av FooZ
|
|
|
Hvor lenge på tomgang ?
|
Seven
|
3
|
2812
|
august 08, 2016, 15:02:07 pm
av Ivar
|
|
|
Setter 1.4 vipper på en 1600 - hvordan sette opp geometrien?
|
erikaa
|
4
|
2982
|
august 03, 2016, 22:45:16 pm
av SveinT
|
|
|
Alu støtstenger og deres erfaringer??
|
Ziggy66bug
|
10
|
4624
|
august 01, 2016, 07:45:55 am
av Dalland
|
|
|
Tips til å feste motorromsisolasjon
|
Mr. G
|
1
|
1744
|
juli 28, 2016, 07:33:48 am
av Einic
|
|
|
Ekstra innerskjermer (Lokari) - finnes slikt i dag?
|
Squareback
|
6
|
3726
|
juli 26, 2016, 19:11:13 pm
av Ziggy66bug
|
|
|
Forsterka aksler til 1300
|
TommyHåland
|
2
|
1834
|
juli 21, 2016, 16:24:23 pm
av Jærenekspress
|
|
|
kvalitet på sylindersett?? QSC
|
Tor_Fredrik
|
2
|
1955
|
juli 19, 2016, 12:20:15 pm
av VWdriver
|
|
|
Kjøpe dreiestål til metall Dreibenk ?
|
VWdriver
|
11
|
10252
|
juli 18, 2016, 23:09:54 pm
av VWdriver
|
|
|
Godkjenning av større motor
|
dhk
|
6
|
3178
|
juli 18, 2016, 22:37:07 pm
av vwfreaks
|
|
|
Er det noken som bruker glyptal i motor eller girkasse her på forumet?
|
OrangeBaja
|
3
|
3574
|
juli 10, 2016, 20:38:54 pm
av Ziggy66bug
|
|
|
Avtagbar bakplate 1303s?
|
Anders-Co
|
13
|
5742
|
juli 10, 2016, 11:43:19 am
av Team Antonsen
|