|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Forstilling 69mod Bay
|
perpioneer
|
7
|
2676
|
februar 08, 2010, 18:37:04 pm
av perpioneer
|
|
|
Åndeboks og slanger
|
Endre D
|
5
|
2676
|
juni 23, 2008, 10:59:27 am
av Pål A
|
|
|
Det gamle oljespørsmålet...
|
Roy Grelland
|
12
|
2677
|
desember 31, 2010, 22:43:09 pm
av nk
|
|
|
Hva er dette hullet til? Skal det være vidåpent som dette?
|
king.oslo
|
14
|
2679
|
mars 16, 2011, 18:47:41 pm
av Savanna67
|
|
|
Forskjeller på hanskeromlokk til polstrede og upolstrede dashbord?
|
king.oslo
|
11
|
2680
|
desember 21, 2010, 20:09:48 pm
av king.oslo
|
|
|
En del spørsmål av en nybegynner
|
rusk
|
6
|
2682
|
mai 01, 2014, 18:25:17 pm
av rusk
|
|
|
Kjøreegenskaper
|
BKA
|
8
|
2682
|
oktober 02, 2009, 13:48:19 pm
av Formula Vee
|
|
|
Noen som vet hvilken støresle banjo jeg trenger til denne (dellorto 40)
|
jayster
|
10
|
2684
|
februar 24, 2013, 17:14:59 pm
av cato®
|
|
|
Bredda stålfelger i 17"
|
Turbo Haraune
|
4
|
2686
|
november 11, 2015, 00:41:50 am
av vwfreaks
|
|
|
Spørsmål angående ombygging
|
knut_olestad
|
7
|
2689
|
juni 22, 2012, 11:46:18 am
av Tistlo
|
|
|
Simmerring bak svinghjul - hvor langt inn?
|
Endre D
|
9
|
2690
|
juni 20, 2008, 12:02:55 pm
av Kormi
|
|
|
Starter 1967 1500
|
Bie
|
8
|
2691
|
juni 24, 2012, 21:28:55 pm
av SveinT
|
|
|
Lavere sluttveksling. Hva er mine muligheter?
|
king.oslo
|
10
|
2694
|
september 19, 2010, 15:21:40 pm
av JTWE
|
|
|
Hvilken forgasser
|
Elgen
|
4
|
2697
|
april 01, 2019, 13:26:07 pm
av Ole Kristian 74 1303S
|
|
|
6V vs 12V tankmåler
|
Roy Grelland
|
10
|
2698
|
november 27, 2010, 12:06:25 pm
av SveinT
|
|
|
Honing av løfterforinger
|
Roy Grelland
|
12
|
2699
|
mars 05, 2013, 10:19:21 am
av Jee
|
|
|
Ingen start på vw 1500
|
torabraham
|
2
|
2700
|
mars 30, 2021, 08:18:12 am
av torabraham
|
|
|
dynotest etter montering av doble 40 weber og csp python
|
Martin
|
10
|
2703
|
september 23, 2012, 22:02:13 pm
av cato®
|
|
|
Motorprakk
|
OAS
|
4
|
2704
|
april 24, 2008, 21:13:29 pm
av ahelgemo
|
|
|
Transporter motor i boble.
|
larsy
|
8
|
2705
|
mai 13, 2009, 13:08:32 pm
av Jøran Larssen
|
|
|
Åpningsbare sidevinduer på T1 ?
|
GraffsT1
|
7
|
2709
|
mars 04, 2009, 22:05:06 pm
av JS
|
|
|
67 splitwindow, chassis/motornummer, type
|
McGyver
|
8
|
2711
|
august 12, 2013, 00:42:25 am
av McGyver
|
|
|
1200 12V Industrimotor
|
vwfreaks
|
5
|
2713
|
mars 11, 2017, 20:57:02 pm
av vwfreaks
|
|
|
Seriøse motorbyggere/trimmere
|
boblao
|
7
|
2713
|
mars 11, 2012, 15:17:48 pm
av Finn-Erik DeLuxe60
|
|
|
Anbefaling - oljesump - i tynn og god utførelse?
|
Squareback
|
7
|
2715
|
august 29, 2015, 12:44:08 pm
av Squareback
|
|
|
Kutting av støtstenger?
|
Filip/purity
|
7
|
2715
|
februar 02, 2009, 21:49:42 pm
av Jærva
|
|
|
Turteller
|
frix
|
7
|
2717
|
april 19, 2008, 13:42:47 pm
av frix
|
|
|
Manifolds type 1.
|
notchback
|
8
|
2718
|
desember 22, 2012, 01:54:18 am
av notchback
|
|
|
Bor/drill turtall
|
VWdriver
|
6
|
2719
|
februar 03, 2010, 23:58:27 pm
av VWdriver
|
|
|
Hvilken modell 1303 har gummi på endene av støtfangerne?
|
Pål
|
9
|
2720
|
oktober 06, 2008, 07:56:08 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|