|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
12v fritidsbatteri til å drive anlegg
|
Tiddies
|
9
|
3002
|
juli 08, 2011, 17:51:44 pm
av Tiddies
|
|
|
anbefallinger ang eksos anlegg
|
Frode
|
12
|
3005
|
januar 02, 2012, 13:24:08 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
wheel studs i tromler
|
Race-buggy
|
8
|
3006
|
oktober 26, 2014, 21:15:40 pm
av Race-buggy
|
|
|
Skal ha på en 4" innkortet på min 67, 1500, hva trenger jeg?
|
Po
|
11
|
3007
|
juli 08, 2011, 11:24:11 am
av Po
|
|
|
skifte av bremselyskontakt..
|
wonderboy
|
8
|
3008
|
juli 09, 2008, 21:20:02 pm
av volkswagen1302
|
|
|
VW Speed Shop trottle manifolds
|
vwfreaks
|
9
|
3009
|
august 24, 2015, 10:36:06 am
av Roy Grelland
|
|
|
Plassering av Chassienummer/Rammenummer på transporter??
|
Notchback_88
|
4
|
3010
|
juli 06, 2010, 07:48:05 am
av Notchback_88
|
|
|
Hvilken forgasser passer?
|
schwalbenschwanz
|
2
|
3015
|
desember 06, 2007, 11:20:53 am
av schwalbenschwanz
|
|
|
nødblink - men til hvilken bil?
|
Airborne
|
12
|
3018
|
september 25, 2012, 18:41:31 pm
av SveinT
|
|
|
laderele og dynamo spørsmål
|
flatfour
|
5
|
3020
|
september 21, 2011, 22:31:21 pm
av SveinT
|
|
|
1974 1600, NY BIL, min første boble=)
|
Gervasot
|
7
|
3020
|
januar 30, 2009, 09:29:56 am
av Jøran Larssen
|
|
|
Vikers bildeler
|
Frode
|
4
|
3021
|
februar 06, 2009, 09:00:38 am
av Frode
|
|
|
Er dette en 1500 motor??
|
JohnChr
|
12
|
3023
|
august 02, 2013, 16:10:32 pm
av JohnChr
|
|
|
Gearkasse nummer ?
|
Ketil S.
|
9
|
3023
|
oktober 19, 2008, 20:08:42 pm
av ahelgemo
|
|
|
Motorrom
|
Roy Grelland
|
5
|
3029
|
januar 03, 2018, 13:16:36 pm
av Roy Grelland
|
|
|
Gnisselyd fra bakakselen
|
Varj
|
10
|
3031
|
juni 10, 2009, 23:15:02 pm
av trimco
|
|
|
Timing av kamaksel
|
VW-RACING
|
1
|
3035
|
januar 20, 2020, 11:34:12 am
av Kjell Roar
|
|
|
foringer bak..
|
wide5
|
6
|
3038
|
oktober 20, 2008, 22:42:15 pm
av wide5
|
|
|
Ny større bensintank 1303S
|
n31031
|
5
|
3039
|
oktober 24, 2008, 11:13:12 am
av Holmen
|
|
|
Tips, billige fullprofil 135 dekk.
|
Kjetil Lima
|
7
|
3041
|
april 02, 2008, 00:49:07 am
av HaraldL
|
|
|
Sandseal
|
KnastenradUndKnotenblech
|
10
|
3043
|
desember 02, 2008, 00:20:26 am
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Koder på gearkasser type 1
|
Johnny Oeen
|
8
|
3044
|
april 28, 2008, 18:19:06 pm
av Johnny Oeen
|
|
|
Har biltema tennplugger som fungerer til en 1300cc F?
|
cmi
|
6
|
3047
|
september 15, 2011, 10:42:45 am
av Kjell Roar
|
|
|
Høyde på Westfalia Bay
|
71kg
|
10
|
3047
|
september 04, 2009, 13:56:08 pm
av boble54
|
|
|
Taksenk. PAPIRER??
|
OldBug
|
11
|
3055
|
desember 10, 2011, 19:40:41 pm
av OldBug
|
|
|
17" hjul på bay
|
Tom_A
|
9
|
3056
|
november 17, 2009, 19:58:17 pm
av Martin
|
|
|
Senkere Bay-buss - hvilke er best?
|
Syncronaut
|
6
|
3056
|
februar 06, 2008, 15:32:05 pm
av JS
|
|
|
Optima 6V batteri - noen erfaringer?
|
Squareback
|
4
|
3059
|
mai 30, 2023, 11:01:46 am
av Squareback
|
|
|
Noen som har erfaring med dette kitet?
|
Erik hoås
|
9
|
3064
|
september 18, 2015, 15:45:16 pm
av Erik hoås
|
|
|
Bensinvarmer info/manual på nett???
|
Raymond
|
3
|
3067
|
mars 02, 2008, 23:51:24 pm
av Raymond
|