|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Hva slags MAP sensor for 160hk 1915? TAKK nå har jeg bestilt 2,5bar
|
Formula Vee
|
5
|
1556
|
juli 01, 2011, 23:59:43 pm
av Formula Vee
|
|
|
Automatisk proggressivt methanol insprøytningsanlegg av original spylertank?
|
Formula Vee
|
3
|
1722
|
august 28, 2011, 23:28:36 pm
av Formula Vee
|
|
|
Er det noe jeg kan lage, som dere trenger?
« 1 2 ... 5 6 »
|
Formula Vee
|
150
|
59871
|
april 05, 2009, 13:22:17 pm
av slowbug
|
|
|
Har jeg funnet en smart måte å feste bensinpumpe og regulator på?
|
Formula Vee
|
21
|
5453
|
mars 06, 2009, 17:32:01 pm
av H-MEK
|
|
|
Skifte bremseklosser fremme 1300s -73
|
Formula Vee
|
10
|
3251
|
desember 04, 2008, 21:02:51 pm
av Formula Vee
|
|
|
BMW MC motor i råtta?
|
Formula Vee
|
14
|
3849
|
november 15, 2013, 21:51:20 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Turbotimer til kr. 50.- ?
|
Formula Vee
|
7
|
1881
|
september 14, 2011, 17:14:21 pm
av Lars Bratteng
|
|
|
Ta ut + på dynamo for tenning?
|
Formula Vee
|
8
|
2113
|
september 30, 2009, 22:48:27 pm
av ovalt
|
|
|
Hvilken rekkefølge monterer jeg alt "stæsjet" til oljekjøling og filtre?
|
Formula Vee
|
7
|
2059
|
juli 30, 2011, 20:46:12 pm
av Formula Vee
|
|
|
Demontere vippestellet under lagring? -Er det EGENTLIG nødvendig?
|
Formula Vee
|
4
|
1855
|
oktober 25, 2011, 17:48:49 pm
av BeetleBug
|
|
|
Superdiff fra Unneberg
|
Formula Vee
|
8
|
2663
|
mai 13, 2009, 14:47:56 pm
av Formula Vee
|
|
|
Noen som har mål på DP innsug mot topp?
|
forBaust
|
3
|
1343
|
mai 22, 2015, 23:56:16 pm
av forBaust
|
|
|
Hvilke ventilfjærer til 14.8mm løft?
|
forBaust
|
16
|
4130
|
august 28, 2012, 20:28:55 pm
av forBaust
|
|
|
Avstand mellom ventilstyringer T1
|
forBaust
|
0
|
1059
|
oktober 29, 2014, 10:41:44 am
av forBaust
|
|
|
1600 AD motor; max kubikk ved bytte av stempel/sylinder?
|
FooZ
|
19
|
5752
|
mars 19, 2015, 12:25:06 pm
av Formula Vee
|
|
|
Lavbudsjett oppgradering av 1600 AD (max 8000kr + forgasser)
« 1 2 3 4 5 »
|
FooZ
|
147
|
61496
|
februar 25, 2014, 23:56:52 pm
av Formula Vee
|
|
|
Bytte nålelager/foringer på forstilling.
|
FooZ
|
2
|
1360
|
august 17, 2014, 01:13:14 am
av FooZ
|
|
|
Valg av turteller (og andre instrumenter)
|
FooZ
|
2
|
1956
|
februar 11, 2014, 22:20:14 pm
av FooZ
|
|
|
Bygge egen sikringsboks til bobla
|
FooZ
|
2
|
1983
|
mars 28, 2016, 20:22:43 pm
av FooZ
|
|
|
Eu-godkjenning uten støtfangere
|
FooZ
|
4
|
6151
|
juli 12, 2023, 22:02:59 pm
av vwfreaks
|
|
|
Kobling av parklys
|
FooZ
|
4
|
2234
|
september 05, 2016, 19:04:59 pm
av FooZ
|
|
|
Adapter for å flytte rattet lengre bak
|
FooZ
|
5
|
1929
|
juli 09, 2015, 17:12:17 pm
av FooZ
|
|
|
Kobling av frontlykter, europeiske lykter, amerikansk ledningsnett
|
FooZ
|
4
|
2037
|
august 30, 2016, 21:39:19 pm
av FooZ
|
|
|
Hvordan koble varmerelè til bakrute, og bremse varsel-lampe
|
FooZ
|
3
|
2132
|
september 04, 2016, 14:16:57 pm
av FooZ
|
|
|
Koble ledningsnett til speedometer (1972 boble)
|
FooZ
|
5
|
3490
|
august 31, 2016, 18:02:22 pm
av FooZ
|
|
|
Bytte bunnplater på 72mod 1300 T1
|
FooZ
|
3
|
1507
|
mai 16, 2011, 22:40:47 pm
av herulf
|
|
|
Oppgradere bremser (godkjent for ca 100hk)
|
FooZ
|
6
|
2237
|
august 29, 2014, 23:06:23 pm
av ghia69
|
|
|
utvendig montering av bensinkanne, lovlig, og evt hvor?
|
FooZ
|
0
|
1205
|
august 14, 2014, 01:11:05 am
av FooZ
|
|
|
Hvordan teste ledningsnett under bygging/tilpassing
|
FooZ
|
0
|
1092
|
mars 15, 2016, 17:39:23 pm
av FooZ
|
|
|
Panserlås og motorlokk-lås får man godkjent disse?
|
FooZ
|
2
|
1847
|
september 26, 2015, 12:23:25 pm
av FooZ
|