|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Starterforing
|
JTWE
|
2
|
1357
|
juli 17, 2008, 21:34:17 pm
av Finn-Erik DeLuxe60
|
|
|
Dekk utenfor skjermer
|
tommy_bw
|
1
|
1356
|
mai 07, 2015, 07:50:40 am
av Formula Vee
|
|
|
kamaksel ?
|
vwsteinar
|
3
|
1356
|
september 02, 2012, 07:29:44 am
av Speed-Demon
|
|
|
APPROPRO STROPPING?
|
ORANGEBUG
|
2
|
1356
|
februar 20, 2010, 19:28:27 pm
av ORANGEBUG
|
|
|
Noen spørmsmål på 1915 motor
|
GrøttingOlje
|
0
|
1353
|
august 26, 2013, 22:41:28 pm
av GrøttingOlje
|
|
|
HKR/MOMENT
|
ORANGEBUG
|
3
|
1353
|
mai 20, 2013, 10:10:18 am
av Dewil
|
|
|
Plassering av triggerhjul på type3 motor
|
Frid
|
0
|
1353
|
desember 14, 2008, 21:26:48 pm
av Frid
|
|
|
Dreiing av 5*130 trommler for at de skal passe på korte aksler
|
MortenN
|
1
|
1350
|
oktober 13, 2010, 21:35:20 pm
av Trond Dahl
|
|
|
5x130 på boble?
|
magun
|
1
|
1350
|
juni 06, 2009, 20:32:15 pm
av JonB
|
|
|
Langslag på T1..
|
Jærva
|
1
|
1350
|
desember 24, 2008, 12:26:56 pm
av Lars Johansen
|
|
|
Hvor høyt er et sete?
|
Erlend
|
3
|
1349
|
juli 01, 2012, 22:20:57 pm
av Erlend
|
|
|
mekonomen har bremseslanger t1 1960 og nyere, passer det til 54?
|
kammiz
|
2
|
1349
|
mai 27, 2009, 13:50:25 pm
av kammiz
|
|
|
Porsche 911 speedometer i boble
|
Odde79
|
0
|
1347
|
april 29, 2016, 21:57:35 pm
av Odde79
|
|
|
rådelengde
|
tds
|
2
|
1347
|
mars 11, 2013, 22:55:18 pm
av tds
|
|
|
Hvilke gjenger er det på en EMPI oljekjøler?
|
Pål
|
3
|
1347
|
desember 14, 2012, 21:05:02 pm
av Kjell Roar
|
|
|
avtakbar bakplate..........
|
Benny84
|
2
|
1347
|
februar 24, 2010, 23:58:42 pm
av Benny84
|
|
|
hvor får jeg tak i deler til type 3?
|
Brezel
|
1
|
1347
|
august 31, 2008, 21:54:29 pm
av Finn-Erik DeLuxe60
|
|
|
Forskjell på bremsebånd?
|
Ketil S.
|
3
|
1346
|
april 25, 2013, 09:38:42 am
av Ketil S.
|
|
|
Trenger en lengre sylindere med 74mm veiv på T1?
|
Jærva
|
1
|
1346
|
desember 09, 2012, 22:30:13 pm
av Savanna67
|
|
|
Bensinvarmer
|
vegard85
|
2
|
1346
|
desember 17, 2009, 16:41:32 pm
av sem
|
|
|
Noen som vet noe om dette??
|
T2-Vandal
|
1
|
1346
|
november 12, 2008, 03:34:52 am
av Luftvw
|
|
|
Senkeforstilling til 64 boble
|
Jørgen N
|
1
|
1345
|
juni 29, 2015, 13:38:12 pm
av Christopher
|
|
|
gasser stag type 4 motor
|
Kimroger
|
1
|
1345
|
august 17, 2014, 16:55:56 pm
av Kimroger
|
|
|
Urethan, for harde for bruksbilen?
|
king.oslo
|
3
|
1345
|
mars 24, 2011, 18:55:18 pm
av Eskild
|
|
|
sette inn one piece ruter
|
burker (Brian)
|
3
|
1345
|
oktober 19, 2010, 19:49:47 pm
av Espen/VW54
|
|
|
Opplysninger ang chassisnr?
|
EMPI
|
2
|
1345
|
oktober 01, 2009, 21:29:46 pm
av EMPI
|
|
|
Forskjelder på 69mm veiver?
|
Ziggy66bug
|
0
|
1344
|
mai 07, 2016, 22:37:56 pm
av Ziggy66bug
|
|
|
eberspacher???
|
larsra
|
3
|
1344
|
november 12, 2009, 23:29:54 pm
av larsra
|
|
|
noen dumme spørmål ta ut motor(nybegynner)
|
torpe_ulf
|
1
|
1344
|
april 04, 2009, 20:08:16 pm
av Espen/VW54
|
|
|
Noen som har mål på DP innsug mot topp?
|
forBaust
|
3
|
1343
|
mai 22, 2015, 23:56:16 pm
av forBaust
|