|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Hvilken Eberspächer i 1302? Noen som har en?
|
Espen S. Andresen
|
1
|
1307
|
desember 10, 2008, 16:03:52 pm
av godlune
|
|
|
Kan solex 28 pic erstatte solex 28 pict på en org. 1200 fra 1970?
|
Jahrmann
|
2
|
1306
|
oktober 05, 2009, 18:26:16 pm
av Jahrmann
|
|
|
Motornummer 👍
|
Erlend / bug66
|
0
|
1305
|
februar 27, 2014, 20:56:05 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Puslespill
|
Weevil65
|
1
|
1305
|
november 21, 2009, 19:47:54 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Avstiving av forstilling og bakstilling. Nyttig?
|
SBL
|
3
|
1304
|
august 24, 2012, 07:26:11 am
av Kjell Roar
|
|
|
Drivstoff trykk i orginale pumper
|
Riisern
|
2
|
1304
|
mars 18, 2012, 21:05:23 pm
av Einic
|
|
|
Varmepotter type 4 CU/CJ
|
oyvinla
|
0
|
1303
|
september 10, 2014, 16:02:10 pm
av oyvinla
|
|
|
Fjerning av fordeler
|
Formula Vee
|
4
|
1303
|
september 20, 2009, 19:22:27 pm
av Formula Vee
|
|
|
Moment på svinghjulsbolt og bolt til remskive
|
haug57
|
2
|
1303
|
februar 17, 2009, 21:21:31 pm
av haug57
|
|
|
How to: port and polish
|
GeirH
|
1
|
1303
|
januar 02, 2009, 23:20:24 pm
av Jærva
|
|
|
forgasser innsug
|
marbel
|
2
|
1303
|
november 06, 2008, 22:00:39 pm
av marbel
|
|
|
valg av fordeler
|
Erlend / bug66
|
1
|
1303
|
november 10, 2009, 08:20:41 am
av rallybugs
|
|
|
Glaspak eksos-litt for mye leven. Alternativ lyddemper??
|
GrøttingOlje
|
1
|
1302
|
juli 19, 2014, 09:03:21 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Støtfanger eller t-bars
|
Elibli
|
1
|
1302
|
desember 17, 2013, 17:15:43 pm
av LOBO
|
|
|
bensinpumpe
|
gammern
|
2
|
1302
|
september 22, 2009, 19:00:41 pm
av gammern
|
|
|
Behandle rust og lydisolering i bunn på Bay
|
Fast Freddy
|
2
|
1301
|
mars 19, 2013, 20:12:17 pm
av Tistlo
|
|
|
Forgasserstørrelse 1300 motor
|
Ivar
|
2
|
1301
|
november 09, 2011, 23:10:32 pm
av Tistlo
|
|
|
2liter med solex gassere
|
tommy johansen
|
2
|
1301
|
juni 01, 2010, 19:11:23 pm
av 1303SS
|
|
|
Camberplater?
|
Turbo Haraune
|
1
|
1301
|
september 22, 2008, 18:56:02 pm
av JTWE
|
|
|
Glof fjørbein
|
synterror
|
1
|
1301
|
juli 21, 2008, 00:58:21 am
av Pål A
|
|
|
Rattsnekke T1 1300
|
eivinds
|
1
|
1300
|
juli 15, 2012, 12:10:18 pm
av jubaluba
|
|
|
Oljekjøling og temperatur på wasserboxer
|
JooV
|
1
|
1300
|
august 21, 2011, 11:15:14 am
av JooV
|
|
|
Motor hjelp
|
John Henrik
|
3
|
1300
|
august 14, 2011, 17:46:58 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Nye vippearmer
|
Torbjørn Ravndal
|
2
|
1300
|
oktober 31, 2010, 14:04:03 pm
av Torbjørn Ravndal
|
|
|
Plassering av oljekjøler.
|
vwfreak
|
0
|
1299
|
februar 05, 2015, 15:23:31 pm
av vwfreak
|
|
|
Bygge om til elektrisk vindusspyler.
|
Hawken
|
2
|
1299
|
april 10, 2014, 00:22:43 am
av Hawken
|
|
|
Speedometer og girolje
|
vegard85
|
1
|
1299
|
januar 15, 2010, 21:34:24 pm
av Pan
|
|
|
Mangler hull til feste for bremseskjold på senkespindlere.
|
zapperx (Glenn Andersen)
|
1
|
1299
|
januar 08, 2009, 15:47:08 pm
av Lundby
|
|
|
Drop spindles buss
|
Seven
|
0
|
1298
|
februar 15, 2016, 00:38:58 am
av Seven
|
|
|
Lakk
|
Oval 54
|
1
|
1298
|
september 26, 2010, 11:04:48 am
av Fredriksen
|