|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
fra 6-12V på bil med 30 hester...
|
Eikstad
|
3
|
1774
|
juni 28, 2015, 19:46:28 pm
av SveinT
|
|
|
Scintilla mangnet tenning VS fordeler.. Fordeler/ ulemper ved bruk i bil.
|
Eikstad
|
10
|
2643
|
mai 05, 2012, 18:20:43 pm
av JS
|
|
|
Passer grenrør på 30 hester i bil med alt blekk etc på motoren?
|
Eikstad
|
0
|
1125
|
juli 30, 2012, 13:30:40 pm
av Eikstad
|
|
|
Speedometer til oval ca 1957.... Hvem er like??
|
Eikstad
|
2
|
2128
|
mars 12, 2019, 22:41:30 pm
av Eikstad
|
|
|
Hvordan skjøtet og isolerte man ledning i "nitten-pil-og-bue"?
|
Eikstad
|
6
|
2216
|
mai 19, 2014, 22:14:31 pm
av Dewil
|
|
|
Myk fjæring bak og torsjonsfjærer som sitter bom fast inne.....
|
Eikstad
|
1
|
1242
|
desember 31, 2014, 17:06:10 pm
av Dewil
|
|
|
Senterkopper med "riktig" logo på Fuchs kopier....
|
Eikstad
|
3
|
1599
|
august 04, 2014, 11:34:52 am
av Eikstad
|
|
|
Flat-4 eliminator chifter v/s hurst kopi eller lignende.. Hva er best?
|
Eikstad
|
7
|
1898
|
august 11, 2011, 12:35:08 pm
av Frodo
|
|
|
Type 2 nesekon og "hockeystick" på girkasse fra ca 1963-65. Virker noe snedig...
|
Eikstad
|
11
|
2730
|
mai 28, 2013, 00:57:35 am
av Dewil
|
|
|
Pop Out montering på min 58 T1. Div spørsmål!!
|
Eikstad
|
7
|
2003
|
mai 23, 2013, 20:55:06 pm
av JS
|
|
|
Bøye styrearmer på spindler, splittbuss.
|
Eikstad
|
0
|
1048
|
juni 07, 2012, 14:01:47 pm
av Eikstad
|
|
|
Moderne løsning på omformer fra 6-12volt?
|
Eikstad
|
4
|
2011
|
september 13, 2014, 08:24:24 am
av Kjell Roar
|
|
|
Hvor lange er støtdemperene bak på en orginal svingaksel boble?
|
Eikstad
|
4
|
1322
|
september 16, 2011, 17:51:18 pm
av Pan
|
|
|
Vurderer standard 1600 motor i min 1958 T-1. Hva må gjøres?
|
Eikstad
|
16
|
4351
|
november 18, 2011, 01:32:53 am
av anders.
|
|
|
Orginalt luftfilter.... Hvordan greier forgasseren å suge inn luft via dette??
|
Eikstad
|
5
|
2565
|
mai 14, 2014, 22:33:26 pm
av Eikstad
|
|
|
Vurderer å smalne inn 17" BRM. Noen som vet om gode sveisere?
|
Eikstad
|
3
|
1669
|
august 11, 2013, 17:53:45 pm
av Vwkim
|
|
|
Erfaringer med disse "spindelmutterene"?
|
Eikstad
|
5
|
1801
|
mai 09, 2014, 23:52:30 pm
av Eikstad
|
|
|
Grenrør på 30 hester???
|
Eikstad
|
4
|
1257
|
juni 07, 2012, 07:25:13 am
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Knirkelyder i oppheng bak. Skyldes det feil sammensatt girkasse eller 17" hjul?
|
Eikstad
|
5
|
1965
|
august 11, 2013, 19:17:20 pm
av Dewil
|
|
|
Fargekoder til Herbie lakk
|
Eide
|
4
|
3547
|
desember 16, 2007, 21:47:43 pm
av LOBO
|
|
|
boble 66mod felger
|
ehz
|
0
|
1059
|
februar 14, 2012, 20:14:33 pm
av ehz
|
|
|
Reg.nr
|
ehz
|
4
|
1820
|
februar 02, 2012, 23:03:00 pm
av Rocket-Racing
|
|
|
Hva trengs? stående til liggende lykter.
|
EGOtrip
|
26
|
10737
|
juni 01, 2009, 00:54:17 am
av €-_Albert_-€
|
|
|
Skifting av frontrute
|
egon
|
3
|
1827
|
august 29, 2008, 23:00:38 pm
av egon
|
|
|
Torsjonssenking bak
|
EDs garage
|
2
|
1200
|
november 15, 2012, 23:42:49 pm
av EDs garage
|
|
|
Luftfilter på type 4....... noen som vet?
|
Eddi
|
2
|
1321
|
juli 13, 2008, 14:14:12 pm
av 1303SS
|
|
|
Rullevippere
|
Ed Németh
|
3
|
1447
|
januar 30, 2012, 20:12:56 pm
av Ed Németh
|
|
|
Sprengskisse bensintank/ånding 1302/1303
|
Ed Németh
|
0
|
1023
|
oktober 12, 2012, 08:36:15 am
av Ed Németh
|
|
|
Nyttig lesing vedr. kompresjon
|
Ed Németh
|
7
|
2450
|
november 26, 2011, 18:58:52 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Valg av blokk (AS 41, Scat Killer Case, TF-1, CB Super Case und so weiter....)
|
Ed Németh
|
3
|
1518
|
mars 22, 2012, 13:31:10 pm
av Ed Németh
|