|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Vurderer standard 1600 motor i min 1958 T-1. Hva må gjøres?
|
Eikstad
|
16
|
4333
|
november 18, 2011, 01:32:53 am
av anders.
|
|
|
Bygge om 6V til 12V?
|
RIN94
|
7
|
4334
|
juni 10, 2011, 20:43:09 pm
av bajas
|
|
|
VW1500- motorspørsmål.
|
VW1500
|
18
|
4335
|
september 26, 2010, 17:19:54 pm
av VW1500
|
|
|
Gassere
|
Frode
|
18
|
4338
|
januar 06, 2010, 23:02:32 pm
av wide5
|
|
|
Valg av lakk til motor
|
ErikTbg
|
12
|
4344
|
februar 26, 2014, 18:42:48 pm
av rundolay
|
|
|
senke puma på 66..
|
wonderboy
|
2
|
4345
|
november 28, 2007, 00:40:52 am
av wonderboy
|
|
|
Okrasa Veiv??
|
crazynick1988
|
5
|
4346
|
desember 12, 2017, 08:12:52 am
av crazynick1988
|
|
|
Patina karosseri (rust)
|
vwfreaks
|
7
|
4347
|
juni 23, 2018, 15:15:07 pm
av pWolf
|
|
|
bak lys <58 og 67> bakskjermer
|
€-_Albert_-€
|
13
|
4349
|
september 24, 2008, 15:25:01 pm
av Tistlo
|
|
|
Ombygning 5/205 til 5/130
|
ErikTbg
|
18
|
4352
|
januar 19, 2014, 22:44:50 pm
av Roy Grelland
|
|
|
Helårsdekk
|
marki
|
15
|
4357
|
januar 14, 2009, 19:48:34 pm
av Pan
|
|
|
Motor identifisering
|
Thomas1996
|
3
|
4382
|
oktober 10, 2021, 21:38:32 pm
av t2aHippie
|
|
|
Ulemper med Pertronix/Magnaspark?
|
EspenX
|
21
|
4395
|
mars 10, 2011, 19:00:06 pm
av EspenX
|
|
|
paknings"ark" fra biltema.. Noe tess?
|
vwhotrod
|
8
|
4398
|
april 24, 2009, 19:45:47 pm
av vwhotrod
|
|
|
Xenon til boble??
|
T2-Vandal
|
17
|
4398
|
mars 09, 2009, 10:11:05 am
av Superbeetle
|
|
|
Lengde på råder korte vs lange og hvorfor.
|
Gunnar|Rennfahrer2
|
10
|
4400
|
april 22, 2015, 22:05:21 pm
av Lasse.E
|
|
|
Tørrsump
|
KnastenradUndKnotenblech
|
10
|
4403
|
april 28, 2009, 07:59:36 am
av Kjell Roar
|
|
|
får ikke start på bobla
|
58orgbug
|
15
|
4406
|
april 29, 2009, 10:12:22 am
av Espen/VW54
|
|
|
Linjeborring(og tilpassing til 92mm syl) av as blokk. Hvem utfører?
|
Chiti
|
0
|
4413
|
mai 02, 2020, 01:41:51 am
av Chiti
|
|
|
Snøkjetting - hvilken er best for T2?
|
gelgjo
|
8
|
4417
|
desember 16, 2013, 11:09:12 am
av gelgjo
|
|
|
1974 1303S - WBX konvertering
|
kejoleid
|
13
|
4418
|
august 22, 2008, 22:45:05 pm
av kejoleid
|
|
|
Skjæreverktøy for punktsveis: Hvordan bruke?
|
whiteXmas
|
9
|
4419
|
juli 14, 2008, 11:57:40 am
av Ketil S.
|
|
|
Kompressormata boble?
|
Jooey
|
5
|
4423
|
mai 15, 2011, 12:51:50 pm
av Lars Rosenquist
|
|
|
Kobling av Boble
|
boblegutten
|
7
|
4428
|
mars 03, 2012, 12:31:42 pm
av Dewil
|
|
|
Stempler 87,5mm
|
The Car Cave
|
0
|
4430
|
juni 09, 2022, 12:38:03 pm
av The Car Cave
|
|
|
WBX tenning på T1 motor, montering
|
ultimatevw
|
12
|
4435
|
juni 11, 2009, 11:35:03 am
av tmbryhn
|
|
|
spm om eberspacher bensinvarmer!
|
tezer
|
17
|
4436
|
november 06, 2009, 16:04:26 pm
av tezer
|
|
|
Piston ring gap
|
Roy Grelland
|
7
|
4440
|
januar 22, 2018, 16:56:48 pm
av Roy Grelland
|
|
|
Beste bakdempere på en Oval?
|
SplitMan
|
17
|
4442
|
februar 21, 2014, 19:36:33 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Rengjøre forgassere
|
Endre D
|
11
|
4444
|
februar 27, 2008, 12:56:36 pm
av Trond Dahl
|