|
Tittel  |
Startet av |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
T-1 motor, 1641, standard comp, 1:1,25 vipper og engle 100 kam?
|
KDF Type 60
|
5
|
3148
|
september 02, 2018, 19:37:28 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
T-2 forstilling_ kva passer?
|
Johnny Oeen
|
6
|
2469
|
september 03, 2008, 14:29:08 pm
av Johnny Oeen
|
|
|
T-4 + lystgass
|
Holmen
|
4
|
1452
|
februar 01, 2011, 16:10:56 pm
av BeetleBug
|
|
|
T-4 Turbo
|
Holmen
|
5
|
2938
|
mars 27, 2008, 19:08:40 pm
av Jærva
|
|
|
T-4 VS. WASSERBOXER???
|
ORANGEBUG
|
12
|
3756
|
september 14, 2012, 23:07:30 pm
av ORANGEBUG
|
|
|
T0 motor,type 3
|
Stig74
|
5
|
2001
|
desember 08, 2014, 13:14:53 pm
av Ivar
|
|
|
T1 2332 motorblokk
|
vwfreaks
|
2
|
1672
|
juni 23, 2014, 23:45:03 pm
av vwfreaks
|
|
|
T1 cab.dører
|
grepst1
|
1
|
1075
|
juni 07, 2011, 07:58:58 am
av mags
|
|
|
T1 kontra T3 forgassersett - Gjelder 2x34 Dellorto.
|
The Car Cave
|
4
|
1561
|
juli 10, 2013, 10:15:46 am
av The Car Cave
|
|
|
t1 turbo
|
volvo
|
3
|
1940
|
november 08, 2008, 10:42:33 am
av FreddyB
|
|
|
T1: Erfaringer med å ta av og sette tilbake taktrekk?
|
king.oslo
|
1
|
1129
|
desember 05, 2010, 10:52:49 am
av alask
|
|
|
t2 1.5 motorfester
|
neriosius
|
1
|
1107
|
januar 18, 2014, 13:06:21 pm
av Tistlo
|
|
|
T2 Hvor finner jeg chassisnr.
|
Odd Ivar Aaram
|
10
|
8866
|
mars 02, 2010, 01:09:12 am
av Odd Ivar Aaram
|
|
|
t2 i Mercedes Sprinter??
|
ReidarRust
|
5
|
2047
|
august 06, 2010, 20:29:33 pm
av JooV
|
|
|
T2 split ratt, dimensjon hub???
|
Kjell Tormod Brekka
|
0
|
1138
|
august 24, 2017, 18:17:44 pm
av Kjell Tormod Brekka
|
|
|
T2 splitt 944 bremser
|
(oVo)
|
3
|
3182
|
april 05, 2018, 19:19:14 pm
av roarrag57
|
|
|
T2: bolt til motorluke
|
RuneA
|
4
|
1911
|
mai 19, 2008, 21:25:35 pm
av raaen
|
|
|
T2a og bremser
|
tmatre
|
0
|
1162
|
februar 25, 2009, 17:25:46 pm
av tmatre
|
|
|
t3 bakhjulsnav på t1/boble drivaksel ?
|
nobrakes
|
9
|
2350
|
mai 25, 2014, 17:14:55 pm
av nobrakes
|
|
|
T3 eller T4 med vannavkjølt og varmeapparat??
|
Hulken
|
5
|
1872
|
november 20, 2008, 12:58:37 pm
av Hulken
|
|
|
T3 kjøleblikk vs "original glemmeblekk"
|
vwfreaks
|
3
|
2280
|
april 03, 2017, 16:03:36 pm
av ghia69
|
|
|
t3 motor
|
gussi
|
3
|
1453
|
november 12, 2009, 18:51:52 pm
av gussi
|
|
|
T3 seter i T2
|
LarsNordlund
|
2
|
1172
|
mai 29, 2009, 13:14:33 pm
av Rabben
|
|
|
t3 tromler på t1
|
ola
|
2
|
1464
|
oktober 28, 2008, 16:09:17 pm
av ola
|
|
|
t3 tromler på t1 ?
|
nobrakes
|
0
|
1004
|
juni 03, 2012, 22:02:07 pm
av nobrakes
|
|
|
t4 HJELP
|
vwkalle
|
0
|
1038
|
desember 30, 2008, 15:17:15 pm
av vwkalle
|
|
|
T4 i en buss 65 mod
|
vwkalle
|
1
|
2421
|
januar 12, 2008, 10:51:16 am
av RZR-Andy
|
|
|
T4 / Porsche 914 svinghjul
|
vwracer - Ola Linnerud
|
3
|
1838
|
mars 12, 2011, 13:29:38 pm
av VWdriver
|
|
|
T4 eksos; Teori rundt effekt/lyd/sundt/usundt
|
Jan-Henrik
|
5
|
2020
|
desember 20, 2012, 11:47:49 am
av Dalland
|
|
|
T4 i T1?
|
perpioneer
|
3
|
1420
|
august 07, 2012, 08:57:40 am
av tmatre
|