|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Stor slitasje på kamlager
|
Tore vs
|
19
|
7592
|
februar 28, 2009, 16:29:34 pm
av Tore vs
|
|
|
Ratt fra Passat til 64 Notch
|
Tore vs
|
2
|
1326
|
mai 23, 2014, 11:50:47 am
av Tore vs
|
|
|
Veiv
|
Tore vs
|
7
|
2882
|
mars 24, 2008, 09:54:02 am
av Tore vs
|
|
|
Overhaling 1500 T3
|
Tore vs
|
7
|
3571
|
januar 01, 2019, 23:43:01 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Porting av topper
|
Tore vs
|
7
|
2733
|
september 01, 2012, 18:37:13 pm
av nobrakes
|
|
|
Førerstol
|
Tore vs
|
2
|
1379
|
februar 06, 2009, 16:22:34 pm
av Tore vs
|
|
|
bygge motor
|
tore1964
|
5
|
2408
|
januar 10, 2016, 14:42:34 pm
av tore1964
|
|
|
motor nummer:)
|
torino 76
|
4
|
1519
|
august 18, 2010, 09:34:31 am
av torino 76
|
|
|
Belter i pickup
|
torivar
|
5
|
2067
|
januar 01, 2012, 12:23:23 pm
av torivar
|
|
|
Passer diverse deler om hverandre??
|
torivar
|
4
|
1671
|
desember 31, 2011, 09:22:00 am
av jimmi
|
|
|
Dropspindler vs Puma?
|
torivar
|
11
|
2846
|
oktober 11, 2011, 17:54:22 pm
av JTWE
|
|
|
Lære seg å sveise for å holde kostnadene nede? Vanskelig?
|
torivar
|
17
|
9326
|
oktober 16, 2011, 18:40:15 pm
av Lundby
|
|
|
std puma+spindler?
|
torpe_ulf
|
7
|
2159
|
april 11, 2009, 20:15:10 pm
av -Marius-
|
|
|
dekkstørelse på 7x15" foran og 9x15" bak
|
torpe_ulf
|
18
|
4649
|
april 13, 2009, 14:17:04 pm
av zabatman
|
|
|
bilder av senking søkes?
|
torpe_ulf
|
3
|
1618
|
mars 27, 2009, 21:37:49 pm
av Tc
|
|
|
bremser legger seg på?noen som kan hjelpe meg
|
torpe_ulf
|
15
|
5261
|
april 01, 2009, 19:30:50 pm
av torpe_ulf
|
|
|
1960 mod boble med nyere girkasse
|
torpe_ulf
|
4
|
6646
|
februar 17, 2023, 22:44:01 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
hjelp til senking bak 67 boble
|
torpe_ulf
|
4
|
1969
|
april 23, 2009, 23:37:56 pm
av LOBO
|
|
|
sette over fjørpakke fra std forstillig til puma
|
torpe_ulf
|
3
|
1397
|
april 05, 2009, 20:57:20 pm
av Lasse `65
|
|
|
noen dumme spørmål ta ut motor(nybegynner)
|
torpe_ulf
|
1
|
1339
|
april 04, 2009, 20:08:16 pm
av Espen/VW54
|
|
|
har den verd det?
|
torpe_ulf
|
5
|
2019
|
mars 20, 2009, 22:53:49 pm
av JS
|
|
|
bygge om fra 6v til 12v
|
torpe_ulf
|
7
|
2240
|
mars 18, 2009, 22:42:06 pm
av wide5
|
|
|
boble går tom for strøm på langkjøring
|
torsteins
|
5
|
2140
|
juli 27, 2012, 08:53:48 am
av SveinT
|
|
|
bolter og fresing av oxyboxer...hvem kan fixe blokka for meg???
|
Tor_Fredrik
|
6
|
2115
|
august 19, 2014, 08:24:54 am
av Tor_Fredrik
|
|
|
gearkasse olje svingaksel
|
Tor_Fredrik
|
1
|
1557
|
mai 02, 2016, 22:06:17 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Hva bør jeg gjøre? karosseri med overflaterust
|
Tor_Fredrik
|
9
|
3393
|
juli 26, 2014, 15:18:36 pm
av Tor_Fredrik
|
|
|
Like bremsebånd foran og bak på 69mod 1300??
|
Tor_Fredrik
|
2
|
1670
|
april 18, 2016, 22:30:12 pm
av Tor_Fredrik
|
|
|
kvalitet på sylindersett?? QSC
|
Tor_Fredrik
|
2
|
1955
|
juli 19, 2016, 12:20:15 pm
av VWdriver
|
|
|
oljepumpe med filter på.....noe tess??
|
Tor_Fredrik
|
4
|
1878
|
april 17, 2016, 14:46:39 pm
av Tor_Fredrik
|
|
|
Forskjell på AS 21 og AS 41 blokk...?
|
tovwair
|
3
|
2373
|
mars 30, 2008, 20:57:04 pm
av tovwair
|