|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Hva bruke ledninger til?
|
Atle
|
1
|
1459
|
mars 20, 2014, 20:09:21 pm
av Tistlo
|
|
|
Automatkasse fra carevelle i bay 78?
|
Atle
|
1
|
1122
|
august 25, 2011, 21:03:38 pm
av einar
|
|
|
Moment til kam drev?
|
Asgeir
|
0
|
2270
|
januar 31, 2008, 10:44:04 am
av Asgeir
|
|
|
CB tørrsumppumpe med 5" reimhjul og Wide band AFR
|
Arnfinn Gjøsund
|
2
|
2063
|
januar 29, 2008, 12:52:07 pm
av Arnfinn Gjøsund
|
|
|
PLX Bredbåndslambda - Hvordan går jeg frem
|
Arnfinn Gjøsund
|
20
|
5660
|
september 03, 2010, 06:38:11 am
av Formula Vee
|
|
|
Hvor kjøper en de smaleste vinterdekkene i 16"
|
Arnfinn Gjøsund
|
6
|
2289
|
oktober 13, 2012, 00:05:41 am
av Hulken
|
|
|
Stage 3 trykkplate i vw 1200 - Vil ikke løse ut
|
Arnfinn Gjøsund
|
21
|
5429
|
juli 04, 2010, 15:45:01 pm
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Porschekjøling T4 veldig ulik T1?
|
Arnfinn Gjøsund
|
2
|
1833
|
mars 04, 2008, 16:57:06 pm
av Arnfinn Gjøsund
|
|
|
fersking lurer på forskjellen på europeisk og US cab
|
arnepmb
|
17
|
4301
|
desember 15, 2012, 01:17:57 am
av Rolf T. Kastenwagen
|
|
|
Hvordan bytte fra korte til lange aksler?
|
Arnefles
|
4
|
1400
|
oktober 05, 2012, 21:34:40 pm
av Arnefles
|
|
|
Tips ved montering av taktrekk på ragtop-60 t1
|
Arnefles
|
7
|
2774
|
september 01, 2012, 11:48:02 am
av Arnefles
|
|
|
Finnes listen/rammen som skal gå rundt vindu på døra i sort, evt hvor? T1-60.mod
|
Arnefles
|
2
|
1254
|
november 14, 2012, 11:46:52 am
av Arnefles
|
|
|
Skruestr på t1-60?
|
Arnefles
|
3
|
1251
|
august 25, 2012, 23:02:11 pm
av Arnefles
|
|
|
Fremgangsmåte ved bytte av vinylen på rag'n og innv.taktrekk, tips?
|
Arnefles
|
4
|
1630
|
september 30, 2012, 11:46:52 am
av Arnefles
|
|
|
Overhalling og vikling av retningsvisere/piler 6v til 12v?
|
Arnefles
|
10
|
2795
|
september 29, 2012, 22:18:45 pm
av Arnefles
|
|
|
Boltlengde med Rader 7*17" 5-bolt/60.mod.
|
Arnefles
|
0
|
1340
|
april 26, 2013, 14:02:59 pm
av Arnefles
|
|
|
motor spørsmål
|
arnebjarne
|
9
|
2881
|
mai 19, 2009, 22:10:01 pm
av arnebjarne
|
|
|
Brannpumpemotor
|
Arne.
|
2
|
1428
|
mai 15, 2011, 22:56:02 pm
av Arne.
|
|
|
Varmeappwire
|
Arne.
|
1
|
1249
|
oktober 13, 2011, 22:43:25 pm
av Arne.
|
|
|
Motor fra fastback
|
Arne.
|
3
|
1469
|
mai 12, 2011, 12:20:02 pm
av Squareback
|
|
|
Gearkasse
|
Arne.
|
3
|
1214
|
april 17, 2011, 19:07:58 pm
av Arne.
|
|
|
Dempere
|
Arne.
|
2
|
1579
|
oktober 20, 2008, 09:02:17 am
av Lasse `65
|
|
|
Utett list i bakrute.
|
Arkanol
|
2
|
1577
|
oktober 09, 2010, 20:33:52 pm
av Arkanol
|
|
|
Compression ratio?
|
Arild t1
|
9
|
2489
|
desember 27, 2010, 23:02:24 pm
av Jærva
|
|
|
Orginale støtestenger. Kan de kortes ned?
|
Arild t1
|
3
|
1410
|
mars 05, 2011, 14:46:43 pm
av tezer
|
|
|
Moment på svinghjulsbolt?
|
Arild t1
|
10
|
2643
|
april 10, 2011, 18:06:01 pm
av Arild t1
|
|
|
Større ventilseter i orginale topper?
|
Arild t1
|
7
|
2429
|
september 24, 2010, 21:44:48 pm
av 1959 Ragtop
|
|
|
Fordeler med vacum og 2 dobbler gassere?
|
Arild t1
|
2
|
1127
|
april 07, 2011, 22:56:24 pm
av Arild t1
|
|
|
Prepping av topper til 1915
|
Arild t1
|
1
|
1184
|
oktober 24, 2010, 19:52:41 pm
av Andersen Racing
|
|
|
Vendehøyde 1915
|
Arild t1
|
2
|
1667
|
november 13, 2010, 11:54:25 am
av Arild t1
|