|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Velge riktig tennplugg
|
Dewil
|
2
|
1691
|
januar 03, 2013, 14:34:26 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Stivere torsjonsfjærer i front (link-pin)
|
Dewil
|
27
|
8549
|
desember 16, 2014, 23:57:39 pm
av Dewil
|
|
|
Fjæring, bakstilling. Optimalisering
|
Dewil
|
3
|
1447
|
januar 04, 2013, 20:25:32 pm
av Dewil
|
|
|
Turtallsperre/launch-control/anti-lag
|
Dewil
|
6
|
2429
|
november 24, 2014, 12:59:12 pm
av Dewil
|
|
|
94mm T1 sylinder vs T4 sylinder
|
Dewil
|
4
|
1435
|
april 26, 2011, 09:36:02 am
av Dewil
|
|
|
Forstillingstriks! Har du noen?
|
Dewil
|
3
|
2439
|
januar 06, 2013, 17:38:35 pm
av Dewil
|
|
|
Godkjenning av større motor
|
dhk
|
6
|
3178
|
juli 18, 2016, 22:37:07 pm
av vwfreaks
|
|
|
Stramming av fjæring i setene ?
|
doffer
|
10
|
2871
|
februar 22, 2009, 17:27:46 pm
av doffer
|
|
|
Skjekkliste før EU-kontroll ?
|
doffer
|
16
|
7907
|
februar 27, 2009, 22:43:22 pm
av Filip/purity
|
|
|
Boltmønster adapter
|
doffer
|
2
|
1374
|
februar 26, 2009, 13:59:35 pm
av H-MEK
|
|
|
1302 - 1302
|
dogvalleymafiaaaaa
|
2
|
1417
|
juni 04, 2013, 23:51:27 pm
av Andersen VW56
|
|
|
Remmele dempere
|
Doka64
|
9
|
4071
|
januar 26, 2008, 20:14:03 pm
av Holmen
|
|
|
Likt reimhjul på 1200 og 1600?
|
Doka64
|
1
|
1256
|
juni 08, 2014, 10:02:24 am
av TrettenNullTo
|
|
|
stab stag på kortet forstilling
|
Doka64
|
4
|
1884
|
juni 16, 2015, 06:54:30 am
av unge lovende
|
|
|
Skal det være o-ring bak svinghjulet på 30hk?
|
Doka64
|
1
|
1140
|
mars 25, 2011, 20:38:52 pm
av ZAR
|
|
|
Hvilken clutch bør jeg velge?
|
Doka64
|
7
|
1940
|
august 14, 2012, 18:47:08 pm
av Jærva
|
|
|
Hvor får jeg kjøpt splitt vindu?
|
Doka64
|
6
|
3574
|
januar 17, 2008, 00:48:52 am
av raaen
|
|
|
Trenger hjelp til motorprosjekt
|
Doka64
|
23
|
8980
|
januar 07, 2008, 17:31:53 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Motorkode A?
|
Doka64
|
1
|
1135
|
juni 26, 2012, 09:32:34 am
av Erlend / bug66
|
|
|
16" Fuchs, hvilken dekkdim på bay?
|
Doka64
|
2
|
1357
|
mai 16, 2015, 14:25:01 pm
av agammels
|
|
|
Passer dørpanel fra -56 mod til -52 mod?
|
Doka64
|
3
|
1913
|
februar 28, 2008, 07:31:26 am
av Doka64
|
|
|
tegning på originalt kapellstativ
|
Doka64
|
8
|
2570
|
mai 26, 2015, 22:19:57 pm
av Tistlo
|
|
|
tennplugg gap og lengde på viftereim
|
Doka64
|
0
|
1137
|
mai 30, 2013, 20:25:24 pm
av Doka64
|
|
|
Motorrom doka
|
Doka64
|
2
|
1284
|
oktober 02, 2012, 15:45:54 pm
av Doka64
|
|
|
Pakning bak svinghjul?
|
Doka64
|
3
|
1543
|
mai 24, 2014, 00:16:49 am
av Doka64
|
|
|
Hvor får jeg kjøpt dette?
|
Doka64
|
3
|
2354
|
februar 29, 2008, 01:46:07 am
av roadstern
|
|
|
Slakk i girkasse?
|
Doka64
|
3
|
1331
|
mars 20, 2011, 13:36:12 pm
av FreddyB
|
|
|
Linjeborring, hvor?
|
Doka64
|
7
|
2959
|
februar 21, 2008, 23:01:32 pm
av HansO
|
|
|
Kompresjon
|
Doka64
|
0
|
1113
|
april 22, 2013, 23:05:25 pm
av Doka64
|
|
|
full flow borring
|
Doka64
|
1
|
1103
|
april 23, 2013, 22:38:58 pm
av Erlend / bug66
|