|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Liten dynamo
|
Granum
|
2
|
1295
|
november 14, 2013, 19:41:15 pm
av Granum
|
|
|
lading
|
tommy johansen
|
3
|
1296
|
juli 20, 2010, 16:44:13 pm
av K.H
|
|
|
Modifisere oval-port-eksos til å passe firkant-port-topper?
|
Filip/purity
|
2
|
1297
|
oktober 27, 2008, 18:38:18 pm
av Filip/purity
|
|
|
senkesett og dempere til 1303
|
Foyen
|
2
|
1297
|
mars 12, 2009, 22:55:17 pm
av Foyen
|
|
|
felgbredde innenfor orginale skjermer 1967 t1
|
Engedal vw67
|
2
|
1297
|
oktober 18, 2014, 16:01:17 pm
av MadsBL
|
|
|
Shimsing av linkpin
|
Endre S
|
3
|
1298
|
januar 12, 2011, 23:07:44 pm
av sandvik996tt
|
|
|
eu-kontroll.Hjul dim.
|
Zero
|
1
|
1298
|
mai 12, 2011, 12:04:09 pm
av H-MEK
|
|
|
Drop spindles buss
|
Seven
|
0
|
1298
|
februar 15, 2016, 00:38:58 am
av Seven
|
|
|
Mangler hull til feste for bremseskjold på senkespindlere.
|
zapperx (Glenn Andersen)
|
1
|
1299
|
januar 08, 2009, 15:47:08 pm
av Lundby
|
|
|
Speedometer og girolje
|
vegard85
|
1
|
1299
|
januar 15, 2010, 21:34:24 pm
av Pan
|
|
|
Plassering av oljekjøler.
|
vwfreak
|
0
|
1299
|
februar 05, 2015, 15:23:31 pm
av vwfreak
|
|
|
Lakk
|
Oval 54
|
1
|
1300
|
september 26, 2010, 11:04:48 am
av Fredriksen
|
|
|
Nye vippearmer
|
Torbjørn Ravndal
|
2
|
1300
|
oktober 31, 2010, 14:04:03 pm
av Torbjørn Ravndal
|
|
|
Motor hjelp
|
John Henrik
|
3
|
1300
|
august 14, 2011, 17:46:58 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Oljekjøling og temperatur på wasserboxer
|
JooV
|
1
|
1300
|
august 21, 2011, 11:15:14 am
av JooV
|
|
|
Rattsnekke T1 1300
|
eivinds
|
1
|
1300
|
juli 15, 2012, 12:10:18 pm
av jubaluba
|
|
|
Glof fjørbein
|
synterror
|
1
|
1301
|
juli 21, 2008, 00:58:21 am
av Pål A
|
|
|
Camberplater?
|
Turbo Haraune
|
1
|
1301
|
september 22, 2008, 18:56:02 pm
av JTWE
|
|
|
2liter med solex gassere
|
tommy johansen
|
2
|
1301
|
juni 01, 2010, 19:11:23 pm
av 1303SS
|
|
|
Behandle rust og lydisolering i bunn på Bay
|
Fast Freddy
|
2
|
1301
|
mars 19, 2013, 20:12:17 pm
av Tistlo
|
|
|
bensinpumpe
|
gammern
|
2
|
1302
|
september 22, 2009, 19:00:41 pm
av gammern
|
|
|
Støtfanger eller t-bars
|
Elibli
|
1
|
1302
|
desember 17, 2013, 17:15:43 pm
av LOBO
|
|
|
Bygge om til elektrisk vindusspyler.
|
Hawken
|
2
|
1302
|
april 10, 2014, 00:22:43 am
av Hawken
|
|
|
Glaspak eksos-litt for mye leven. Alternativ lyddemper??
|
GrøttingOlje
|
1
|
1302
|
juli 19, 2014, 09:03:21 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
forgasser innsug
|
marbel
|
2
|
1303
|
november 06, 2008, 22:00:39 pm
av marbel
|
|
|
How to: port and polish
|
GeirH
|
1
|
1303
|
januar 02, 2009, 23:20:24 pm
av Jærva
|
|
|
Moment på svinghjulsbolt og bolt til remskive
|
haug57
|
2
|
1303
|
februar 17, 2009, 21:21:31 pm
av haug57
|
|
|
Fjerning av fordeler
|
Formula Vee
|
4
|
1303
|
september 20, 2009, 19:22:27 pm
av Formula Vee
|
|
|
Varmepotter type 4 CU/CJ
|
oyvinla
|
0
|
1303
|
september 10, 2014, 16:02:10 pm
av oyvinla
|
|
|
valg av fordeler
|
Erlend / bug66
|
1
|
1304
|
november 10, 2009, 08:20:41 am
av rallybugs
|