|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
GT-ratt til 1303 Big
|
tambur4
|
4
|
1642
|
juli 29, 2010, 10:45:30 am
av tambur4
|
|
|
Veihjelp
|
tambur4
|
6
|
2834
|
mai 02, 2011, 19:46:58 pm
av Lars Bratteng
|
|
|
Sende bilseter med posten?
|
tambur4
|
0
|
1791
|
januar 17, 2011, 21:19:31 pm
av tambur4
|
|
|
Raid GT-ratt, nav
|
tambur4
|
1
|
1379
|
august 25, 2010, 14:56:16 pm
av Lid
|
|
|
Nytt Picnic-teppe til bilen!
|
tambur4
|
4
|
1944
|
februar 09, 2012, 02:26:58 am
av SveinØ
|
|
|
Medlem i porsche club Norge?
|
tambur4
|
2
|
1737
|
mai 14, 2011, 10:58:33 am
av tambur4
|
|
|
Import fra Sverige
|
tambur4
|
5
|
2108
|
juni 19, 2010, 20:35:33 pm
av tambur4
|
|
|
Modellbyggesett T1?
|
tambur4
|
3
|
1752
|
januar 13, 2011, 22:55:19 pm
av Atmobil
|
|
|
Hvordan tyverisikre bilen?
|
tambur4
|
16
|
4979
|
april 06, 2012, 00:42:31 am
av StarBugs Geir
|
|
|
Sendte Meldinger (PM)
|
tambur4
|
3
|
1592
|
oktober 09, 2010, 10:03:34 am
av tambur4
|
|
|
Hybel/rom i Oslo
|
tambur4
|
0
|
1371
|
august 10, 2010, 09:04:38 am
av tambur4
|
|
|
Har 2 klistremerker fra SCC 2010
|
tambur4
|
2
|
1432
|
desember 08, 2010, 10:22:57 am
av tambur4
|
|
|
Tidsriktig stereoanlegg
|
tambur4
|
3
|
1823
|
november 18, 2010, 16:09:02 pm
av B-Bay
|
|
|
Nettbutikker
|
tambur4
|
0
|
1276
|
juli 28, 2010, 08:44:07 am
av tambur4
|
|
|
Pop-out vinduer på 1303?
|
tambur4
|
6
|
2003
|
juni 28, 2011, 19:17:16 pm
av Riisern
|
|
|
Hjelp! Varsel om avskilting pga manglende EU!?
|
tambur4
|
12
|
3214
|
februar 18, 2011, 18:03:32 pm
av tambur4
|
|
|
En onsdag i Mo i Rana
|
taigagreen
|
5
|
1766
|
september 09, 2011, 09:35:54 am
av taigagreen
|
|
|
Tommys little blue 1962! Ferdig,EU godkjent og med skilter !
« 1 2 »
|
TAH54
|
50
|
15308
|
oktober 28, 2008, 15:26:58 pm
av Tommy vw 62
|
|
|
Leting etter orginaldeler/NOSdeler ! Hvor lett/vanskelig er det ? Diskuter !!!!
|
TAH54
|
8
|
2708
|
juni 10, 2009, 16:06:20 pm
av 65 panelvan
|
|
|
Kallenavn på Bobla !
|
TAH54
|
20
|
6087
|
juni 27, 2008, 20:00:37 pm
av Luftvw
|
|
|
Farger på 50-tallet?
|
TAH54
|
20
|
10016
|
mai 04, 2008, 21:19:21 pm
av TAH54
|
|
|
Tommy vw62 har bursdag i dag !
|
TAH54
|
11
|
3456
|
november 23, 2008, 18:31:07 pm
av surfer56
|
|
|
Gratulerer med dagen Kirknes!
|
TAH54
|
16
|
3646
|
januar 12, 2009, 20:08:27 pm
av Espen S. Andresen
|
|
|
Hvor mange timer her inne på forumet !
|
TAH54
|
28
|
8290
|
august 27, 2008, 11:54:20 am
av Atle
|
|
|
Spørsmål om interiør til 1954 oval ! Noen som har bilder!!!!
|
TAH54
|
20
|
5357
|
februar 27, 2009, 08:56:12 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Lufkjølt pizzakveld i Elverum !Fredag 26-9-2008 Kl 1900 Velkommen igjen!
« 1 2 3 »
|
TAH54
|
68
|
19366
|
september 25, 2008, 15:57:35 pm
av Tommy vw 62
|
|
|
Har noen erfaring med BS-Teknikk
|
TAH54
|
16
|
7202
|
september 04, 2008, 06:29:11 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Skikkelig kult kalenderparty! Kom med bilder!!!!!!
|
TAH54
|
7
|
2594
|
januar 12, 2009, 23:23:48 pm
av Even Kirknes
|
|
|
Godt nyttår til alle sammen her på VWnorge !
« 1 2 »
|
TAH54
|
33
|
8761
|
januar 02, 2009, 21:57:14 pm
av Martin
|
|
|
57 Panelvan
|
TAH54
|
3
|
2012
|
oktober 21, 2008, 16:52:26 pm
av TAH54
|