|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
mangler tuv på bredding
|
søvik
|
7
|
1930
|
februar 28, 2011, 20:34:43 pm
av bObLeFrIk
|
|
|
noen som har sett denne
|
Sølvi
|
2
|
2516
|
mai 30, 2008, 18:21:28 pm
av Sølvi
|
|
|
boble ved bilsentret ved e18 mot tønsberg
|
Sølvi
|
0
|
1478
|
juni 30, 2008, 17:17:40 pm
av Sølvi
|
|
|
Har Unnebergbil tatt lang ferie ??
« 1 2 »
|
Sæves`n
|
34
|
12053
|
mai 13, 2009, 12:17:51 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
t4 2.0l i 1303s 73mod hva må til????
|
syver
|
3
|
8126
|
november 25, 2007, 13:34:47 pm
av BT
|
|
|
Rallykrasj i Boble med Per Engseth på nrk.no
|
Syncronaut
|
12
|
7412
|
juni 29, 2008, 10:27:56 am
av Lid
|
|
|
De "glemte" bilene i Danmark...
|
Syncronaut
|
13
|
5664
|
april 19, 2008, 03:01:49 am
av Hot Owl
|
|
|
Etterlysning! Leter etter Thor... Donner und Blitz
|
Syncronaut
|
0
|
1284
|
desember 04, 2009, 17:57:13 pm
av Syncronaut
|
|
|
hjelp til russebil
|
Switter
|
6
|
3065
|
mai 06, 2008, 21:27:09 pm
av Boblehue
|
|
|
type 2 tips
|
Switter
|
8
|
3332
|
mars 24, 2008, 00:03:17 am
av Tistlo
|
|
|
link til avisklipp
|
Switter
|
0
|
1338
|
november 25, 2009, 14:08:07 pm
av Switter
|
|
|
Garasje søkes i stavanger!
|
Svolp
|
0
|
1297
|
september 22, 2009, 23:48:18 pm
av Svolp
|
|
|
vw 1300, hvor mye hk?
|
Svolp
|
25
|
6158
|
september 28, 2009, 19:02:13 pm
av Jærva
|
|
|
chassi nummer???
|
sverretore
|
1
|
2543
|
september 09, 2013, 21:50:59 pm
av Kjell Roar
|
|
|
2L motor med sentrert forgasser vs to splitta?
|
Svensson
|
12
|
4757
|
april 23, 2017, 08:56:25 am
av SveinT
|
|
|
Hjelp! Vil montere turbo i bobla med 2L motor en forgasser, what to do?
|
Svensson
|
0
|
1957
|
mai 08, 2017, 15:59:45 pm
av Svensson
|
|
|
Gamle VW deler er verdt mer en gull.
|
svenole
|
0
|
1410
|
oktober 25, 2009, 20:19:22 pm
av svenole
|
|
|
Rakettboble.
|
svenole
|
7
|
2016
|
februar 23, 2013, 00:10:07 am
av Dewil
|
|
|
En TAKK til Veteran VW Klubben.
|
svenole
|
1
|
1760
|
april 27, 2008, 12:14:34 pm
av T2man
|
|
|
Hvor er Julebolbla ?
|
svenole
|
2
|
4125
|
desember 31, 2018, 23:41:25 pm
av svenole
|
|
|
VW på tur.
|
svenole
|
3
|
4791
|
juni 25, 2018, 20:50:52 pm
av MCCCIIIS
|
|
|
Hvor mye kan en VW veteran forbedres med tanke på mote og tid?
|
svenole
|
3
|
1639
|
mai 04, 2009, 22:59:44 pm
av JonB
|
|
|
Boble nostalgiker? ikke se på dette!
|
svenole
|
21
|
4945
|
november 16, 2010, 20:23:17 pm
av svenole
|
|
|
De eldste VW
|
svenole
|
2
|
2609
|
juni 21, 2016, 23:49:00 pm
av svenole
|
|
|
Snart vår med old VW
|
svenole
|
2
|
2200
|
januar 12, 2017, 18:55:18 pm
av svenole
|
|
|
Posche kjøper VW
|
svenole
|
4
|
1698
|
januar 07, 2009, 15:03:53 pm
av EspenX
|
|
|
SALT VANN OG MER SALT= GRAVRUST
|
svenole
|
1
|
1931
|
oktober 23, 2008, 07:20:29 am
av Anders Peder
|
|
|
Blir det Jul i år?
|
svenole
|
1
|
1377
|
november 30, 2013, 22:51:35 pm
av Rolf T. Kastenwagen
|
|
|
GOOD PÅSKE !
|
svenole
|
3
|
1663
|
april 03, 2009, 21:36:27 pm
av wide5
|
|
|
Julen varer helt til påske?
|
svenole
|
4
|
1667
|
mars 20, 2012, 22:04:42 pm
av vegaro4
|