|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Sende pakke fra Sverige til Norge med svenske posten eller andre?
|
Pål
|
3
|
7557
|
februar 28, 2009, 21:29:30 pm
av Pål
|
|
|
Lange Hella blinklys, noen som vet hva de passer på?
|
Pål
|
14
|
4710
|
april 09, 2008, 19:14:30 pm
av Pål
|
|
|
Er dette et orginalt BAS grenerør??
|
Pål
|
3
|
1687
|
mai 13, 2012, 11:26:17 am
av Pål
|
|
|
Teknisk forskrift for godkjenning av amatørbygde kjøretøy er vedtatt
|
Pål
|
0
|
1384
|
oktober 17, 2013, 11:24:44 am
av Pål
|
|
|
Forumekspressen: Jönköping, Sverige - Norge
|
Pål
|
0
|
1305
|
februar 09, 2009, 17:18:18 pm
av Pål
|
|
|
Rydda i garasjen og fant en ID plate fra T1. Fant ennå en!
|
Pål
|
9
|
4279
|
april 26, 2008, 12:37:27 pm
av OTO
|
|
|
Orginale parklys for ettermontering på boble med retningsvisere
|
Pål
|
0
|
1432
|
februar 24, 2009, 01:57:10 am
av Pål
|
|
|
size does matter (starter)
|
Pål
|
0
|
1627
|
oktober 15, 2011, 22:25:40 pm
av Pål
|
|
|
80-talls Westfalia m/soltak og ikke hevetak?
|
Pål
|
1
|
1836
|
juni 25, 2008, 00:35:57 am
av vidar eiane
|
|
|
Definasjonen av NOS - Hva mener du?
|
Pål
|
18
|
4346
|
januar 25, 2012, 23:23:05 pm
av BERGER
|
|
|
TÜV papirer til CSP 5/205 skivebremskit?
|
Pål
|
6
|
2956
|
juni 09, 2008, 09:56:14 am
av Pål
|
|
|
Trenger du 356 Carrera GT bremser?
|
Pål
|
3
|
1817
|
mars 01, 2009, 14:24:47 pm
av RZR-Marius
|
|
|
Erfaringer med Artex setetrekk??
|
Pål
|
3
|
1682
|
mai 20, 2009, 22:50:31 pm
av Ole B
|
|
|
Erfaring med AN fittings og slanger fra Torshov??
|
Pål
|
8
|
2286
|
september 25, 2011, 19:18:23 pm
av A.Hole
|
|
|
Porsche 356 brødbil :)
|
Pål
|
10
|
5141
|
mai 04, 2014, 08:53:42 am
av tmatre
|
|
|
Noen som har sett denne felgen før??
|
Pål
|
0
|
1403
|
februar 08, 2010, 20:34:22 pm
av Pål
|
|
|
Forumekspressen: Hægebostad, Vest-Agder til Tønsberg
|
Pål
|
0
|
1596
|
mars 30, 2008, 22:32:07 pm
av Pål
|
|
|
Hvilken olje foretrekker du til din trimma T1/T4 motor?
« 1 2 »
|
Pål
|
38
|
14763
|
mai 25, 2013, 23:54:18 pm
av 1959 Ragtop
|
|
|
dekkdim. 165/50-15, kanskje noe for bobla
|
Pål
|
11
|
4801
|
januar 03, 2008, 15:01:53 pm
av FreddyB
|
|
|
Volkswagen Annual Magazine
|
Pål
|
4
|
2757
|
januar 15, 2008, 15:59:02 pm
av .LP
|
|
|
Nyproduserte instrumenter for bil med 6 volt
|
Pål
|
1
|
1374
|
mars 16, 2009, 21:46:21 pm
av Pål
|
|
|
Jr. får nytt barnerom. Tapet med VW motiv?
|
Pål
|
8
|
3176
|
november 03, 2008, 12:47:14 pm
av FreddyB
|
|
|
kjekk GPS speedometer og fortoboksvarsler i en unit
|
Pål
|
13
|
4098
|
november 11, 2008, 16:28:25 pm
av Hot Owl
|
|
|
Ekte BRM er ikke for vanlige folk
|
Pål
|
3
|
2259
|
mars 17, 2008, 10:28:48 am
av Race-buggy
|
|
|
Skulle bestille VW farge på sprayboks, men det var ikke så lett
|
Pål
|
24
|
12329
|
september 13, 2011, 23:06:44 pm
av torivar
|
|
|
Noen som kan sjekke pris og evt bestille en del til meg fra VW i Tyskland?
|
Pål
|
12
|
2998
|
oktober 30, 2013, 13:20:01 pm
av Pål
|
|
|
Forskjeller på 59' og 63' foldetak??
|
Pål
|
7
|
2767
|
september 18, 2008, 13:48:13 pm
av Pål
|
|
|
Forumekspressen: BERGEN - TØNSBERG/OSLO
|
Pål
|
6
|
2790
|
november 17, 2008, 21:22:05 pm
av Pål
|
|
|
Hurst shifter for t1
|
pWolf
|
17
|
3148
|
april 17, 2012, 11:20:33 am
av pWolf
|
|
|
Vintage skiltholder (calook style)
|
pWolf
|
1
|
1382
|
juli 01, 2015, 23:11:30 pm
av Lundby
|