|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Trenger ei boble til musikkvideo!
|
petter-k
|
8
|
2926
|
april 13, 2014, 13:56:22 pm
av petter-k
|
|
|
Lakkering i nærheten av vest agder
|
Petter Olsen
|
1
|
1380
|
august 26, 2011, 17:03:40 pm
av 1968 roadster
|
|
|
Skruplass i vest-agder
|
Petter Olsen
|
1
|
1524
|
januar 06, 2014, 22:07:50 pm
av Petter Olsen
|
|
|
Hvem kan vell glemme... Apachesykler?
|
Petter Olsen
|
21
|
20253
|
desember 23, 2009, 19:36:19 pm
av Petter Olsen
|
|
|
Ny på forumet
|
per_hol
|
4
|
2406
|
april 18, 2016, 23:47:15 pm
av per_hol
|
|
|
Ny i forumet - Sprøsmål
|
per_hol
|
9
|
3661
|
mai 07, 2016, 10:13:54 am
av Pan
|
|
|
T2 motor i T1 eller omvendt (1600)
|
perpioneer
|
1
|
1298
|
mars 20, 2010, 23:37:08 pm
av Kim Larsen
|
|
|
Kuul kjøreskoleboble...
|
perpioneer
|
4
|
1963
|
desember 07, 2011, 10:07:54 am
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
Hva betyr
|
perpioneer
|
7
|
2348
|
oktober 09, 2011, 12:27:30 pm
av Knut Andersen
|
|
|
Bilde i signatur?
|
perpioneer
|
5
|
1992
|
februar 26, 2010, 14:55:34 pm
av BrorHund
|
|
|
hva med varme nå du putter inn enn annen type motor?
|
perpioneer
|
10
|
2529
|
mai 17, 2011, 22:45:52 pm
av Skaug
|
|
|
Bestilt motor til panelen!
|
perpioneer
|
2
|
1482
|
november 25, 2011, 21:07:42 pm
av perpioneer
|
|
|
sideblinklys til late bay
|
perpioneer
|
4
|
1720
|
mars 08, 2012, 21:31:15 pm
av 1303SS
|
|
|
"Engine stand"
|
perpioneer
|
0
|
1370
|
mars 21, 2010, 00:13:42 am
av perpioneer
|
|
|
Lagring ute i vinter
|
perpioneer
|
8
|
2672
|
oktober 09, 2010, 17:55:07 pm
av Dewil
|
|
|
hvor stor er 1600
|
perpioneer
|
1
|
1374
|
februar 17, 2012, 20:28:46 pm
av rl
|
|
|
noen som vet hva det ble av dette prosjektet?
|
perpioneer
|
1
|
1376
|
februar 17, 2012, 21:42:39 pm
av Dewil
|
|
|
Seter 1303 Hva kan brukes?
|
perpioneer
|
3
|
2593
|
november 11, 2014, 19:45:17 pm
av BP 73
|
|
|
hvem bygger motorer?
|
perpioneer
|
9
|
2642
|
juni 30, 2012, 21:11:25 pm
av rockfordkongen
|
|
|
1:24 Early bay panel
|
perpioneer
|
7
|
2305
|
februar 03, 2013, 23:13:17 pm
av perpioneer
|
|
|
VW i Pakistan...
|
perpioneer
|
6
|
2814
|
desember 26, 2011, 23:14:58 pm
av Squareback
|
|
|
Ovn med bilde på
|
perpioneer
|
5
|
1843
|
oktober 13, 2010, 18:44:59 pm
av Formula Vee
|
|
|
OXYBOXER?
|
perpioneer
|
3
|
1662
|
april 13, 2011, 12:22:40 pm
av Roy Grelland
|
|
|
narrowed VW bus beam... hestesko...
|
perpioneer
|
2
|
1393
|
februar 26, 2011, 23:27:19 pm
av Martin
|
|
|
powersteering bay.......
|
perpioneer
|
1
|
1325
|
mars 01, 2012, 00:30:52 am
av Dewil
|
|
|
Sjeldne orginale VW biler/detaljer
|
perpioneer
|
4
|
1542
|
juli 07, 2010, 13:10:53 pm
av perpioneer
|
|
|
hvilke modeller hadde dette, og har det en funksjon?
|
perpioneer
|
3
|
1523
|
juni 14, 2012, 23:46:36 pm
av Pan
|
|
|
Varmepotter orginal vs repro
|
perpioneer
|
18
|
5046
|
februar 28, 2011, 21:48:43 pm
av tmatre
|
|
|
For de som ønsker å begraves på "riktig" måte...
|
perpioneer
|
2
|
1397
|
juli 07, 2010, 14:38:11 pm
av FreddyB
|
|
|
Er dette årsaken...
|
perpioneer
|
7
|
2339
|
juli 08, 2010, 23:34:00 pm
av Sittin On Chrome
|