|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Ser dere gullet?
|
Oval57
|
7
|
3446
|
juni 20, 2008, 13:39:12 pm
av Splitboy
|
|
|
Tips ønskes: skrotnisser, gml. bensinstasjoner o.l. Mellom Kongsberg og Rjukan.
|
Oval57
|
1
|
1477
|
august 14, 2014, 11:31:55 am
av Oval57
|
|
|
hva tenker`n på?
|
Oval57
|
23
|
5363
|
januar 10, 2011, 15:21:12 pm
av Martin Sørlie
|
|
|
Paul Walker vs. James Dean?
« 1 2 »
|
Oval57
|
35
|
28984
|
desember 16, 2013, 16:10:51 pm
av Atmobil
|
|
|
Nick. Hva slags NICK ville du fått her om kompisen din skulle gitt deg det?
|
Oval57
|
18
|
4207
|
januar 13, 2009, 22:10:11 pm
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
Boblehues drømmebil?
|
Oval57
|
6
|
2352
|
september 01, 2010, 15:53:15 pm
av Oval57
|
|
|
Huls liggestolbeslag - hva kan man gi for ett sett?
|
Oval57
|
0
|
1314
|
februar 24, 2012, 12:07:55 pm
av Oval57
|
|
|
Hva slags motor har jeg? (Tips til flott tråd i et annet forum)
|
Oval57
|
8
|
3107
|
januar 17, 2011, 23:26:42 pm
av Jærva
|
|
|
Modifisering - kan veteraner miste status?
|
Oval57
|
2
|
2037
|
september 22, 2008, 14:55:36 pm
av Oval57
|
|
|
52 Kapteinen - nå med kjent historie!
|
Oval57
|
6
|
2741
|
april 02, 2009, 12:34:55 pm
av Oval57
|
|
|
Hvilken hai gjorde kupp på et norsk tilbudstorg på nett i går?
|
Oval57
|
0
|
1464
|
august 29, 2008, 12:41:43 pm
av Oval57
|
|
|
Jeg skal til Lid i kveld, skal jeg ta med noen øyelokk til destruering?
« 1 2 3 »
|
Oval57
|
63
|
23890
|
desember 15, 2008, 23:49:35 pm
av FreddyB
|
|
|
Hvilken plass har REPRO i livet ditt? (ukestråd?)
« 1 2 ... 5 6 »
|
Oval57
|
160
|
53120
|
februar 26, 2010, 20:29:14 pm
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
Midtarmlene i baksetet - bare Type 3?
|
Oval57
|
8
|
3817
|
februar 22, 2008, 09:49:46 am
av Oval57
|
|
|
...Endelig fotball-VM! Hvordan kombinerer DU TV-skjermen og Tid i garasjen?
« 1 2 »
|
Oval57
|
37
|
7850
|
juni 17, 2010, 17:38:09 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Hvilke deler drømmer DU om å finne på SCC 2012 (brukte/NOS)?
« 1 2 »
|
Oval57
|
30
|
9218
|
august 13, 2012, 11:45:45 am
av Johnny Oeen
|
|
|
Hva er den DRØYESTE VW-skrøna DU har hørt? (Fredagstråd uten Jahn)
« 1 2 »
|
Oval57
|
31
|
7047
|
september 10, 2010, 21:33:58 pm
av Formula Vee
|
|
|
HVA snakker han om? DU kan finne på!
|
Oval57
|
27
|
6434
|
februar 07, 2009, 13:17:51 pm
av TAH54
|
|
|
Hvis du vil ha NYBIL - hvorfor skaffer du deg da ei gammal folkevogn (-67)?
« 1 2 »
|
Oval57
|
41
|
14143
|
februar 16, 2009, 20:07:37 pm
av Elwood
|
|
|
Hva folk TROR er sjeldent til folkevogn? Hva mener DU?
« 1 2 3 4 »
|
Oval57
|
100
|
37229
|
februar 18, 2011, 14:40:55 pm
av SplitMan
|
|
|
Årets JULEKORT 2009
|
Oval57
|
9
|
3311
|
desember 23, 2009, 21:09:02 pm
av Martin
|
|
|
Hva sier "sjefen"? DU kan finne på!
« 1 2 »
|
Oval57
|
54
|
16674
|
desember 04, 2008, 15:48:29 pm
av SilverPig
|
|
|
Hva sier de? DU kan finne på!
|
Oval57
|
3
|
2009
|
mars 14, 2014, 13:38:34 pm
av LocoLars
|
|
|
Manglende oppgjør - har ventet snart ett år på oppgjør. Tips?
|
Oval57
|
4
|
3145
|
februar 28, 2017, 11:03:00 am
av Dag L
|
|
|
Surferbuss på hylla! Kjøpt i en klesbutikk!
|
Oval57
|
9
|
4567
|
januar 10, 2008, 11:11:38 am
av TYPE3LARS
|
|
|
Jentebiler! Er du jente og har en luftkjølt VW - post den her:)
« 1 2 »
|
Oval57
|
47
|
16634
|
oktober 31, 2012, 11:54:01 am
av Tulla
|
|
|
Gamle vrak i skauen - skal bort - se Finn
|
Oval57
|
3
|
2050
|
april 11, 2014, 23:25:24 pm
av Squareback
|
|
|
Noen som vet hva dette er!!
|
oval drag
|
7
|
2841
|
februar 08, 2015, 08:18:26 am
av oval drag
|
|
|
grunning hva er best ????
|
oval drag
|
5
|
1861
|
mars 30, 2013, 00:24:50 am
av Dewil
|
|
|
Freeway bull
|
Oval 54
|
1
|
1841
|
mars 02, 2008, 19:27:06 pm
av bull
|