|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
vw postkort samlere
|
Lars G
|
3
|
2020
|
mars 02, 2010, 20:29:32 pm
av øystein
|
|
|
Minilites med Porsche-mønster?
|
SplitMan
|
5
|
2021
|
september 03, 2009, 22:35:41 pm
av Squareback
|
|
|
Hva skal til for å få regga importert bil fra Sverige?
|
torivar
|
6
|
2021
|
desember 22, 2011, 17:57:19 pm
av Lowlife
|
|
|
65 og 67 skjermer
|
Jon T
|
1
|
2022
|
februar 27, 2008, 13:57:31 pm
av TomR
|
|
|
Lyktegitter
|
TURBO
|
5
|
2022
|
februar 23, 2012, 16:13:47 pm
av cmi
|
|
|
Fersk boble eier...
|
Mruu
|
3
|
2022
|
juni 06, 2013, 19:19:53 pm
av justandy
|
|
|
Glassfiber deler til 1300
|
vwolvo
|
3
|
2023
|
oktober 05, 2008, 14:52:03 pm
av Are
|
|
|
"slå et slag mot privat bilismen" 1979
|
Håvard Hoem
|
3
|
2023
|
desember 07, 2010, 13:25:06 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Boble med ski
|
Landmann
|
2
|
2023
|
januar 17, 2014, 11:30:57 am
av Landmann
|
|
|
T2 Bay og tilhenger?
|
JEJ
|
4
|
2024
|
januar 17, 2009, 20:46:52 pm
av A R E
|
|
|
Hvor mange Luftkjølte VW's høgde DU nå i denne økt vrakpant perioden?
|
KnastenradUndKnotenblech
|
9
|
2024
|
oktober 31, 2011, 07:05:32 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Spontant Minitreff på Brevik i Enebakk fra kl.17.00 i dag
|
atufte
|
4
|
2024
|
mai 23, 2015, 18:01:10 pm
av atufte
|
|
|
1300 Motorer til boble
|
Tucabi
|
5
|
2025
|
mai 23, 2009, 14:31:51 pm
av Atmobil
|
|
|
batterilokk . kan noen hjelpe meg og identifisere ?
|
65 panelvan
|
5
|
2026
|
november 03, 2011, 23:36:39 pm
av vinju
|
|
|
nysgjerrig?
|
Anders Peder
|
3
|
2027
|
januar 14, 2009, 14:10:35 pm
av Tistlo
|
|
|
Ledig plass i mekkelokale i Br-dal (Hedmark)
|
VeteranBobla
|
3
|
2027
|
juni 03, 2014, 08:45:48 am
av VeteranBobla
|
|
|
emblemer
|
holmsen
|
4
|
2028
|
november 11, 2009, 16:23:57 pm
av holmsen
|
|
|
Luftfilter splittbuss
|
H-MEK
|
8
|
2028
|
februar 18, 2011, 12:46:24 pm
av Elwood
|
|
|
Nytt Emne? Tråd
|
P-stop
|
2
|
2028
|
september 06, 2015, 11:09:59 am
av P-stop
|
|
|
Pop-out vindu til 57 mod og eldre
|
Reiel
|
2
|
2030
|
juni 03, 2008, 20:31:12 pm
av Reiel
|
|
|
EU-kontroll i Kristiansand?
|
braendaas
|
3
|
2030
|
mai 10, 2009, 10:54:47 am
av 71kg
|
|
|
Denne skrike jo itte Tistlo ;)
|
Lassen
|
5
|
2030
|
juli 30, 2010, 15:55:30 pm
av manics
|
|
|
Ja jeg skal i allefall ikke ha en Ghia
|
Stig Tore
|
1
|
2031
|
mai 05, 2008, 22:24:28 pm
av Bj?rn
|
|
|
Ledig hotellrom Sjøgestad Motell, BUGRUN
|
B8
|
2
|
2031
|
juni 05, 2008, 23:50:17 pm
av Jee
|
|
|
Oh yeah! ”The Patriot”
|
TEW
|
2
|
2031
|
september 26, 2008, 16:06:17 pm
av Tistlo
|
|
|
VOLKSWAGEN ÅRSTALLERKEN
|
Lundby
|
3
|
2031
|
desember 04, 2008, 19:58:33 pm
av Lundby
|
|
|
En takk til Skaravelle. Her kommer bildene ;)
|
SaraSyv
|
7
|
2031
|
juli 05, 2012, 23:51:04 pm
av RødeBaron
|
|
|
skvett lapper.
|
Blau_Oval
|
1
|
2031
|
mars 06, 2017, 12:10:47 pm
av jubaluba
|
|
|
Temperaturmåler på motor, luftkjølt..
|
Wrasko
|
2
|
2032
|
juli 06, 2011, 10:39:47 am
av flatfour
|
|
|
Speil?
|
ole-mog
|
5
|
2033
|
august 06, 2008, 13:13:39 pm
av ole-mog
|