|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Carbon deler til bobla
|
Odd-Arne
|
6
|
2571
|
oktober 14, 2011, 15:37:59 pm
av Odd-Arne
|
|
|
Går 205/70 eller 215 /65/15 på 4 toms felg til 66/67 model?
|
surfer56
|
10
|
2569
|
mai 14, 2009, 20:53:35 pm
av 1303S73
|
|
|
Buggy contest - May we have your votes please ...
|
cris_blitz
|
6
|
2569
|
januar 23, 2011, 18:53:26 pm
av cris_blitz
|
|
|
Noen som har vært å henta....
|
Reiel
|
12
|
2569
|
juni 06, 2010, 22:30:15 pm
av bobble
|
|
|
Feilmelding på finn.no
|
Formula Vee
|
6
|
2569
|
august 02, 2011, 14:43:27 pm
av Formula Vee
|
|
|
Gamle avisannonser av VW
|
tmw
|
6
|
2569
|
desember 02, 2011, 17:32:41 pm
av vw dude
|
|
|
Vw avisannonse. 1960
|
rubenthorsen
|
5
|
2569
|
mai 21, 2012, 14:22:00 pm
av rubenthorsen
|
|
|
behandling bunnplate
|
Anders Peder
|
5
|
2568
|
mars 12, 2009, 16:50:43 pm
av Tistlo
|
|
|
Hva skal jeg sette som verdi på en 1959 mod ragtop ?
|
1959 Ragtop
|
7
|
2568
|
juni 06, 2009, 22:44:43 pm
av 1959 Ragtop
|
|
|
noen går for gull
|
anders.
|
4
|
2567
|
mars 11, 2008, 00:04:51 am
av Tistlo
|
|
|
Valg rundt forstilling til T1
|
Simlar
|
4
|
2567
|
oktober 23, 2014, 20:40:17 pm
av Simlar
|
|
|
Hva er disse lufteskalkene?
|
Vemund Simensen (prizma)
|
6
|
2566
|
oktober 11, 2008, 23:29:34 pm
av Vemund Simensen (prizma)
|
|
|
Senking vw thing med reduksjonsbokser
|
Lars Johansen
|
5
|
2566
|
mai 15, 2016, 15:05:35 pm
av Lars Johansen
|
|
|
Gasser til turbo oppsett
|
Silver (Kristoffer Lindh)
|
5
|
2565
|
oktober 09, 2008, 11:41:39 am
av RZR-Andy
|
|
|
En mindre kjent kreasjon fra Ferdinand Porsche.
|
Snow-Trac ST4
|
7
|
2564
|
februar 16, 2013, 21:37:58 pm
av Dewil
|
|
|
Nå kan man ha frostveske i bobla
|
hauganfoto
|
6
|
2563
|
mai 06, 2015, 08:01:26 am
av Formula Vee
|
|
|
TopGear "reklamerar" for boble i Afrika-turnéen sin..
|
FreddyB
|
3
|
2562
|
januar 10, 2008, 16:11:18 pm
av Lars Johansen
|
|
|
Slackers-garasjens biler (bildetråd)
|
EspenX
|
5
|
2562
|
januar 12, 2009, 06:47:57 am
av 98super
|
|
|
Ny bensinvarmer kjøpes?
|
Petto
|
9
|
2562
|
februar 13, 2009, 02:25:09 am
av Pål
|
|
|
VW`s i røyken og omegn.
|
ole-mog
|
5
|
2561
|
oktober 02, 2008, 19:12:24 pm
av Lid
|
|
|
Videosnutt om VW med Wankel
|
Charles
|
3
|
2560
|
februar 03, 2008, 18:57:54 pm
av Holmen
|
|
|
Gratulerer med dagen til alle som kjører 1303!
|
Oval57
|
4
|
2560
|
mars 14, 2008, 18:35:14 pm
av VW1303
|
|
|
Noen som vet hvor gamle bilen har blitt av?
|
HH@
|
2
|
2558
|
januar 21, 2008, 23:01:49 pm
av Rocket-Racing
|
|
|
behandlingstid biltilsynet
|
vw61
|
4
|
2558
|
oktober 30, 2014, 10:59:27 am
av MadsBL
|
|
|
Søker gut som selger dele....?
|
mr_bubles
|
7
|
2557
|
juli 17, 2010, 23:07:21 pm
av Jalle
|
|
|
vw Boble type 1 BOBIL
|
loveherbie
|
2
|
2557
|
april 03, 2012, 12:51:57 pm
av VW 181
|
|
|
Bernie bergman erfaringer
|
OJ911
|
6
|
2556
|
juli 30, 2010, 22:21:27 pm
av sandvik996tt
|
|
|
Svensk chassinummer.
|
vwsteinar
|
4
|
2556
|
august 12, 2014, 12:34:23 pm
av flatfour
|
|
|
Ledninger til stereoanlegg.
|
jubaluba
|
7
|
2555
|
september 23, 2008, 00:14:40 am
av TEW
|
|
|
Senk
|
sjangern
|
11
|
2555
|
februar 07, 2012, 21:59:50 pm
av vw1961
|