|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
chromlist til takrenne?
|
Kjetil
|
4
|
1717
|
mars 17, 2013, 22:41:36 pm
av Tistlo
|
|
|
Appliance pacers, wide five
|
Kjetil
|
1
|
1502
|
januar 09, 2013, 20:29:31 pm
av Löf
|
|
|
Røde dekksider..
|
Kjetil
|
5
|
1926
|
mai 26, 2010, 08:04:52 am
av Mr. Empiboy
|
|
|
Er det ikke lov å ha det moro lenger??
|
Kjetil
|
11
|
4202
|
februar 04, 2008, 09:00:20 am
av Dollen
|
|
|
Spylertank i 1303..
|
Kjetil
|
9
|
2698
|
februar 01, 2010, 18:12:52 pm
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Ved evt salg til Sverige..
|
Kjetil
|
4
|
1810
|
september 23, 2010, 23:56:39 pm
av Wheeler
|
|
|
lurer litt på..
|
Kjetil
|
1
|
1296
|
september 23, 2010, 09:12:02 am
av Formula Vee
|
|
|
Skjermutbyggere, Porsche ..
|
Kjetil
|
11
|
3199
|
september 11, 2008, 18:20:50 pm
av Kjetil
|
|
|
Er dette vwfelger..??
|
Kjetil
|
11
|
2735
|
juli 06, 2011, 11:17:44 am
av Kjetil
|
|
|
discovery nå!
|
Kjetil
|
3
|
1473
|
januar 29, 2012, 16:50:57 pm
av Kjetil
|
|
|
Er dette bolt on kit?
|
Kjetil
|
1
|
1668
|
august 01, 2008, 13:54:31 pm
av Jalle
|
|
|
Den spede starten..
|
Kjetil
|
3
|
1641
|
desember 27, 2010, 18:38:48 pm
av Espen/VW54
|
|
|
Har du vurdert å konvertere til Subaru boxer....
|
Kjetil
|
2
|
1837
|
januar 03, 2010, 17:40:45 pm
av K.H
|
|
|
Skrotnisse..
|
Kjetil
|
2
|
2511
|
mars 30, 2010, 13:45:57 pm
av VW 1303 S
|
|
|
Baklykter??
|
Kjetil
|
4
|
1709
|
mai 18, 2012, 15:11:04 pm
av Kjetil
|
|
|
Tommeliten campinghenger
|
Kjetil
|
8
|
4562
|
juli 08, 2010, 17:46:37 pm
av T-1
|
|
|
JCS engines
|
Kjetil Lima
|
0
|
2758
|
januar 17, 2008, 12:39:34 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Noen her som har gode rabatter på bilalarmer ?
|
Kjetil Lima
|
0
|
1283
|
januar 15, 2010, 18:25:45 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Original EMPI bakluke spotta i dag....
|
Kjetil Lima
|
5
|
2637
|
september 15, 2014, 22:12:05 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Noen som vet om det koster penger å endre bilnummer på Colorline.
|
Kjetil Lima
|
6
|
3819
|
januar 12, 2012, 16:23:33 pm
av Cheron
|
|
|
145R15 dekk på dekkonline.com
|
Kjetil Lima
|
0
|
1424
|
mai 18, 2010, 11:09:39 am
av Kjetil Lima
|
|
|
Biltema motorbukk, meninger og erfaringer.
|
Kjetil Lima
|
14
|
5348
|
september 18, 2008, 15:01:58 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Noen som skal Olso - Stavanger før onsdag 30.07 med stor bil ?
|
Kjetil Lima
|
1
|
1621
|
juli 19, 2008, 12:59:41 pm
av Trond Dahl
|
|
|
Lenge siden du har sjekket tråden om restaurering av 38 modellen ?
|
Kjetil Lima
|
15
|
3711
|
november 20, 2010, 14:55:29 pm
av BeetleBug
|
|
|
Hjelp angående frakt fra California til Norge
|
Kjetil Lima
|
2
|
2361
|
mars 22, 2008, 00:11:42 am
av DVS-RACING
|
|
|
Veteranforsikring for ombygd kjøretøy
« 1 2 »
|
Kjetil Lima
|
42
|
15854
|
februar 10, 2016, 20:19:19 pm
av vwfreaks
|
|
|
Hvilke profil dekk skal jeg velge ?
|
Kjetil Lima
|
14
|
5637
|
februar 01, 2008, 11:17:13 am
av -Marius-
|
|
|
Er det noen som kunne tenke seg å dele containerfrakt av bil fra CALIFORNIA
|
Kjetil Lima
|
1
|
1654
|
juli 19, 2010, 21:23:48 pm
av tambur4
|
|
|
Hva går en turnkey T1 1600 motor i bra bruksstand for nå om dagen ?
|
Kjetil Lima
|
8
|
3480
|
november 03, 2013, 00:47:20 am
av ovalt
|
|
|
Andre som ikke har fått Desember utgaven av VolksWorld enda ?
|
Kjetil Lima
|
7
|
2217
|
november 21, 2009, 23:56:24 pm
av zapperx (Glenn Andersen)
|