|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Smiths turteller? Hot eller Not?
|
Kheiron
|
5
|
1965
|
oktober 02, 2011, 12:08:21 pm
av wide5
|
|
|
T2 camper inredning, Tegninger og div???
|
Kheiron
|
3
|
1550
|
mai 01, 2010, 17:07:28 pm
av Martin
|
|
|
Hørt om Virgil Exner?
|
Kheiron
|
0
|
1361
|
januar 24, 2012, 15:56:28 pm
av Kheiron
|
|
|
Cocio-buss til Norge!
|
Kheiron
|
8
|
3809
|
mars 31, 2010, 19:33:09 pm
av Kheiron
|
|
|
Bakepulver rensing av topper og forgassere??
« 1 2 »
|
Kheiron
|
31
|
13732
|
desember 22, 2011, 23:29:08 pm
av Dewil
|
|
|
Stor motor med std. forgasser! :)
|
Kheiron
|
9
|
3685
|
mai 02, 2011, 22:42:22 pm
av nobrakes
|
|
|
Billig sveiseapparat??
|
Kheiron
|
6
|
3314
|
mars 09, 2010, 22:14:20 pm
av brm
|
|
|
Så var go`bilen kjøpt! 1960 Ragtop :)
|
Kheiron
|
4
|
1750
|
juli 05, 2010, 22:02:59 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Fine busser photoshoppa :)
|
Kheiron
|
1
|
1446
|
juli 11, 2011, 11:53:25 am
av LOBO
|
|
|
Motor for dummies, slag vs boring??
|
Kheiron
|
7
|
2921
|
februar 22, 2013, 00:34:57 am
av Kheiron
|
|
|
Ekstra runde i rundkjøringa? :)
|
Kheiron
|
4
|
1793
|
april 19, 2013, 22:46:15 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Slange eller ikke? Felger uten "vulst".
|
Kheiron
|
6
|
2231
|
september 29, 2011, 07:41:45 am
av LOBO
|
|
|
5 trinns gearkasse i en T2 late-bay??
|
Kheiron
|
0
|
1294
|
mai 13, 2010, 20:21:05 pm
av Kheiron
|
|
|
Den råeste Buggy bakdel jeg har sett!
|
Kheiron
|
5
|
2822
|
april 12, 2008, 14:53:57 pm
av Notch67
|
|
|
To små godbiter en lørdagsmorgen :)
|
Kheiron
|
3
|
1717
|
februar 05, 2011, 17:24:16 pm
av Kheiron
|
|
|
Gammel dame i gangfelt :)
|
Kheiron
|
7
|
2898
|
september 28, 2008, 22:41:32 pm
av Bjørnar
|
|
|
Sikkerhetsbelter i boble fra 1961???
|
Kheiron
|
5
|
2509
|
juli 22, 2010, 22:37:18 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Innendørs parkeringsplass i Oslo sentrum utleies..
|
Kheiron
|
0
|
1278
|
desember 12, 2010, 17:53:03 pm
av Kheiron
|
|
|
Hva med veteranbilene under de nye borgerlige?
|
Kheiron
|
3
|
1771
|
september 10, 2013, 20:01:58 pm
av kissa
|
|
|
Hvor mye senking med PUMA og std. kontra droppa spindler??
|
Kheiron
|
3
|
1679
|
september 15, 2010, 09:15:50 am
av justandy
|
|
|
Bilfrakt Tromsø-Sørlandet???
|
Kheiron
|
0
|
2133
|
september 27, 2008, 10:35:32 am
av Kheiron
|
|
|
Veteranbil historie "Brookland Hills" (ikke vw, men ak så herlig )
|
Kheiron
|
0
|
1407
|
mars 22, 2009, 19:51:54 pm
av Kheiron
|
|
|
Chrome instrumenthus, 6 til 12v og turtellerspørsmål?
|
Kheiron
|
2
|
1554
|
februar 22, 2011, 14:28:30 pm
av flatfour
|
|
|
Ny Microbus
|
KH
|
10
|
4531
|
januar 27, 2008, 21:56:31 pm
av jå9
|
|
|
JULE HILSEN til VW Norge
« 1 2 »
|
KFS
|
33
|
11950
|
desember 24, 2007, 16:30:12 pm
av mags
|
|
|
72' Senk foran og bak.
|
Kevin Michael
|
3
|
1742
|
september 10, 2012, 18:24:26 pm
av jubaluba
|
|
|
Radio.
|
Ketil S.
|
0
|
1681
|
juli 21, 2008, 13:07:26 pm
av Ketil S.
|
|
|
Nytt emne.
|
Ketil S.
|
0
|
1310
|
november 02, 2011, 16:14:07 pm
av Ketil S.
|
|
|
Hvor ble det av bilene ??
|
Ketil S.
|
12
|
2973
|
januar 19, 2011, 14:36:02 pm
av SplitMan
|
|
|
ETTERLYSNING.
|
Ketil S.
|
5
|
2823
|
juli 22, 2008, 21:26:40 pm
av .LP
|