|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Pepperkakehuse
|
surfer56
|
9
|
2540
|
november 30, 2009, 19:21:19 pm
av surfer56
|
|
|
forumexpress?
|
rockshelter
|
7
|
2540
|
oktober 02, 2008, 18:33:46 pm
av FreddyB
|
|
|
jeg har fått meg snaks til fastbacken
|
TYPE3LARS
|
4
|
2540
|
februar 10, 2008, 23:05:40 pm
av Anders Peder
|
|
|
Er litt lei Centerline felgene mine på bussen, vil noen bytte ??
|
Hans Christian
|
8
|
2541
|
august 03, 2012, 10:04:47 am
av Tommy.H
|
|
|
dette skulle vært meg
|
58orgbug
|
6
|
2541
|
november 24, 2010, 17:45:10 pm
av vwsolli
|
|
|
Stereo i 67 type1
|
pettert
|
8
|
2541
|
juli 29, 2010, 09:00:47 am
av SveinT
|
|
|
Nytt 1303 prosjekt på "tegnebrettet"
|
VW 612 RS
|
3
|
2542
|
oktober 10, 2016, 21:15:09 pm
av Boblebaard
|
|
|
Type 3 på høggeri
|
JonasB
|
7
|
2544
|
oktober 26, 2013, 22:58:02 pm
av JonasB
|
|
|
Hvilken årmodell er dette? (BAY)
|
perpioneer
|
6
|
2544
|
august 18, 2013, 00:00:13 am
av pWolf
|
|
|
Justering av parafin/diesel ovn
|
Cheron
|
5
|
2544
|
november 02, 2010, 09:26:08 am
av Cheron
|
|
|
Bremsesett, CSP eller Kerscher?
|
Doka64
|
6
|
2544
|
januar 18, 2012, 14:36:35 pm
av ghia69
|
|
|
måtte en tur innom ene lageret før jula setter inn for alvor ...
|
nobrakes
|
4
|
2545
|
desember 25, 2017, 11:44:48 am
av ted67
|
|
|
Led frontlykter 1303 1974mod
|
tturbo
|
3
|
2546
|
januar 30, 2017, 23:28:09 pm
av 1303SS
|
|
|
Hovedbremsesylinder
|
Ingar
|
5
|
2546
|
november 17, 2015, 08:36:44 am
av TrettenNullTo
|
|
|
20 år gammel trimming på et høyt nivå...
|
Jærva
|
5
|
2546
|
august 08, 2008, 19:46:42 pm
av erikaa
|
|
|
Rustbeskyttelse
|
TEL64
|
9
|
2547
|
januar 17, 2011, 00:45:39 am
av Tistlo
|
|
|
Billig lakkerer på hedmarken.
|
Rune84
|
10
|
2548
|
april 09, 2012, 17:46:39 pm
av Rune84
|
|
|
Dette var "bærre lekkert"
|
GeirH
|
11
|
2548
|
september 14, 2010, 17:35:49 pm
av Atmobil
|
|
|
bytte til skivebrems?
|
moon
|
8
|
2549
|
mars 19, 2011, 16:00:04 pm
av JTWE
|
|
|
Problemer med photobucket.com
|
Der_Butzelmann
|
6
|
2550
|
april 08, 2008, 16:41:11 pm
av FreddyB
|
|
|
Hjelpe-tråden for oss på veien.
|
Sti
|
8
|
2551
|
oktober 19, 2010, 18:55:15 pm
av vw56
|
|
|
Ny bensinvarmer kjøpes?
|
Petto
|
9
|
2551
|
februar 13, 2009, 02:25:09 am
av Pål
|
|
|
behandlingstid biltilsynet
|
vw61
|
4
|
2553
|
oktober 30, 2014, 10:59:27 am
av MadsBL
|
|
|
"arbeids tegning" ?????
|
vwsolli
|
5
|
2553
|
september 06, 2011, 13:45:05 pm
av Dewil
|
|
|
Gratulerer med dagen til alle som kjører 1303!
|
Oval57
|
4
|
2553
|
mars 14, 2008, 18:35:14 pm
av VW1303
|
|
|
Svensk chassinummer.
|
vwsteinar
|
4
|
2554
|
august 12, 2014, 12:34:23 pm
av flatfour
|
|
|
Senk
|
sjangern
|
11
|
2554
|
februar 07, 2012, 21:59:50 pm
av vw1961
|
|
|
Tråden om modellbilene - hvor er den blitt av?
|
Hilde-M
|
6
|
2554
|
oktober 05, 2008, 01:16:11 am
av Hilde-M
|
|
|
Ledninger til stereoanlegg.
|
jubaluba
|
7
|
2554
|
september 23, 2008, 00:14:40 am
av TEW
|
|
|
Bernie bergman erfaringer
|
OJ911
|
6
|
2554
|
juli 30, 2010, 22:21:27 pm
av sandvik996tt
|