|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Høyre bakhjul står lengere ut enn venstre bakhjul?
|
braendaas
|
5
|
1862
|
juni 06, 2009, 19:42:56 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Hvem leverer 145 dekk til en bra pris??(Hvor handla dere?)
|
zapperx (Glenn Andersen)
|
2
|
1862
|
januar 08, 2009, 16:23:56 pm
av Bendik
|
|
|
rubbing og polering
|
Ed Németh
|
4
|
1862
|
september 17, 2008, 16:17:31 pm
av -Marius-
|
|
|
Angående kjøp fra Heritage, fjerner de engelsk moms når de sender til Norge?
|
Gunnar|Rennfahrer2
|
3
|
1861
|
mars 09, 2011, 17:06:22 pm
av Lundby
|
|
|
Boble pynt i stua
|
Corky Racing
|
1
|
1861
|
mars 05, 2009, 00:32:45 am
av VW1303
|
|
|
Flott VW Pedal buss :)
|
Hans Christian
|
2
|
1861
|
mai 29, 2008, 19:49:55 pm
av 66 Cab
|
|
|
tromler bak thing. hvor ?
|
nobrakes
|
5
|
1860
|
august 17, 2013, 00:06:03 am
av nobrakes
|
|
|
grunning hva er best ????
|
oval drag
|
5
|
1860
|
mars 30, 2013, 00:24:50 am
av Dewil
|
|
|
hvordan montere girspak.
|
rofferen
|
5
|
1859
|
juni 24, 2012, 20:47:17 pm
av rofferen
|
|
|
boble
|
gaine
|
4
|
1859
|
mai 06, 2011, 21:18:08 pm
av LOBO
|
|
|
cal look bak luke
|
benoni
|
2
|
1859
|
november 01, 2008, 12:17:32 pm
av Tistlo
|
|
|
Finnes det en prosjekt tråd på denne bilen her inne?
|
66 Cab
|
1
|
1858
|
august 30, 2015, 23:36:09 pm
av nobrakes
|
|
|
Da hva 63mod godkjent senka med puma forstiling og ratt.gliser bredt:=)
|
rofferen
|
4
|
1858
|
oktober 04, 2011, 19:55:10 pm
av rofferen
|
|
|
Matboks.
|
Ketil S.
|
3
|
1858
|
januar 06, 2010, 16:57:44 pm
av Norbeck
|
|
|
måtte bare kjøpe meg transportern ifra the cars idag:)..
|
vw56
|
3
|
1858
|
februar 01, 2009, 15:38:11 pm
av Martin
|
|
|
Tlc
|
vwsolli
|
4
|
1857
|
mars 04, 2012, 02:10:52 am
av Atmobil
|
|
|
Taktrekk, mye jobb?
|
Rune84
|
3
|
1857
|
november 07, 2011, 20:53:29 pm
av Vw1302s
|
|
|
Haik fra SCC til Oslo sent fredag kveld
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
5
|
1857
|
august 17, 2011, 14:36:38 pm
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
mange år siden ,, 92 ...
|
elraso
|
0
|
1857
|
mai 02, 2010, 00:51:39 am
av elraso
|
|
|
Porsche pickup og California bug - sakset fra 1984 med bilder
|
VwSplit
|
2
|
1856
|
mai 28, 2016, 11:06:40 am
av TrettenNullTo
|
|
|
Bygge høytaler i hattehylle
|
VeteranBobla
|
3
|
1856
|
april 18, 2011, 19:43:43 pm
av Ed Németh
|
|
|
Trenger svar på spørsmål ang. takgrind til boble
|
Nicolai Jacobsen
|
4
|
1856
|
juli 28, 2010, 14:24:36 pm
av Nicolai Jacobsen
|
|
|
varmepottedeler, hvilken årgang? bilder
|
nobrakes
|
2
|
1854
|
august 02, 2015, 01:02:35 am
av Wheeler
|
|
|
Ny bil, nytt medlem
|
BobleTom
|
4
|
1854
|
april 15, 2012, 12:58:11 pm
av westcosta
|
|
|
Sletting av egne poster ?
|
ahelgemo
|
5
|
1853
|
august 28, 2010, 20:51:01 pm
av Trond Dahl
|
|
|
Rom ledig i Oslo/Drammen noen??? Off-topic
|
whiteXmas
|
0
|
1852
|
februar 10, 2008, 01:04:10 am
av whiteXmas
|
|
|
Sånn kan det gå om du ikke fester beltet i vw buss.. STERKE SCENER
|
Formula Vee
|
3
|
1851
|
august 06, 2015, 12:35:49 pm
av Gullik
|
|
|
Røverkjøp
|
Datsun
|
3
|
1851
|
juni 08, 2014, 20:18:07 pm
av Boblebaard
|
|
|
På veien igjen etter 1 års restaurering
|
pumma
|
4
|
1851
|
august 01, 2013, 20:31:54 pm
av ædolf
|
|
|
lowlight ghia, prisspm
|
nobrakes
|
5
|
1851
|
september 02, 2011, 08:04:06 am
av Danna
|