|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Forskjellig dekkdim foran/bak. Hva er godkjent.?
|
Mr.Bubblehead
|
10
|
3672
|
april 10, 2013, 00:22:25 am
av Dewil
|
|
|
VW - relatert fartsbot ..
|
ramburger
|
15
|
3672
|
november 10, 2010, 21:49:55 pm
av Ed Németh
|
|
|
Retur av motorolje
|
Even
|
4
|
3679
|
mai 14, 2009, 14:35:17 pm
av Rabben
|
|
|
Legge ved bilder
|
VW 1303 S
|
1
|
3683
|
november 30, 2007, 01:01:50 am
av Jon T
|
|
|
Stor motor med std. forgasser! :)
|
Kheiron
|
9
|
3685
|
mai 02, 2011, 22:42:22 pm
av nobrakes
|
|
|
Pengebuss...?
|
Fisk1
|
3
|
3685
|
desember 11, 2007, 03:14:44 am
av JonB
|
|
|
Lenge siden du har sjekket tråden om restaurering av 38 modellen ?
|
Kjetil Lima
|
15
|
3687
|
november 20, 2010, 14:55:29 pm
av BeetleBug
|
|
|
Motornummer på vannpumpe motor
|
1959 Ragtop
|
8
|
3687
|
mai 09, 2009, 22:09:10 pm
av 1959 Ragtop
|
|
|
Retrostereo til bilen
|
VeteranBobla
|
12
|
3688
|
september 06, 2010, 23:58:03 pm
av JFP
|
|
|
Noen i fra haugalandet så ska på SCC
|
oddi
|
19
|
3689
|
august 16, 2012, 18:01:22 pm
av ædolf
|
|
|
Fin start på sesongen!
|
Matti
|
15
|
3689
|
april 04, 2010, 02:34:31 am
av Solan
|
|
|
Hvilken gass i kjøleskap..?
|
westcosta
|
6
|
3691
|
august 29, 2012, 21:52:00 pm
av Venndøl
|
|
|
Stud Welder
|
Tistlo
|
11
|
3691
|
august 31, 2008, 20:46:42 pm
av Tistlo
|
|
|
Er det noe å dra frem?
|
Anders Røsåsen
|
14
|
3692
|
august 17, 2010, 23:04:09 pm
av Anders Røsåsen
|
|
|
Är det här en Binz eller?
|
Löf
|
9
|
3694
|
mai 23, 2011, 18:12:59 pm
av vwsolli
|
|
|
Bobler på Konnerud i Drammen
|
Ole Kristian 74 1303S
|
5
|
3695
|
september 02, 2017, 23:20:59 pm
av Ole Kristian 74 1303S
|
|
|
Hva anbefales av folket?
|
Losito2015
|
8
|
3695
|
oktober 08, 2015, 11:21:05 am
av Andersen VW56
|
|
|
Skulle ønske jeg kunne bodd på....
|
caben
|
16
|
3695
|
mars 16, 2009, 12:00:44 pm
av FreddyB
|
|
|
Vis oss din vw-t-skjorte,sokker,lue,truse,genser etc
|
TURBO
|
9
|
3695
|
juni 26, 2010, 21:36:04 pm
av Espen/VW54
|
|
|
Kul sofa!
|
Dragset'n
|
8
|
3696
|
januar 26, 2011, 00:53:30 am
av justandy
|
|
|
farris vw club
|
56 oval
|
4
|
3698
|
desember 16, 2007, 19:09:54 pm
av 56 oval
|
|
|
Litt dansk inspirasjon
|
Lasse
|
0
|
3700
|
desember 09, 2007, 20:09:28 pm
av Lasse
|
|
|
Finnes det tilsvarende til http://swedenexhaust.se/ i Norge?
|
tmatre
|
7
|
3703
|
februar 14, 2014, 00:12:05 am
av Tistlo
|
|
|
Er det utstil en boble fra 1949 på teknisk mueum i Oslo ?
|
1959 Ragtop
|
6
|
3708
|
april 18, 2009, 22:19:47 pm
av 1959 Ragtop
|
|
|
Hvilken handsfree bør brukes i gamle bråkete biler?
|
VeteranBobla
|
12
|
3709
|
august 01, 2010, 10:21:13 am
av VeteranBobla
|
|
|
Billig lakk?
|
H-MEK
|
6
|
3710
|
juni 29, 2010, 22:03:35 pm
av RødeBaron
|
|
|
Skal kjøpe boble, trenger tips! REDIGERT!
|
braendaas
|
11
|
3710
|
november 27, 2008, 12:46:03 pm
av FreddyB
|
|
|
Husker noen en bil....
|
JonB
|
7
|
3712
|
april 21, 2009, 22:56:52 pm
av JonB
|
|
|
Rikki har bursdag i dag
|
Pitt
|
11
|
3712
|
november 22, 2008, 12:49:01 pm
av roadster72
|
|
|
nå har jeg brukt opp kvota mi
|
58orgbug
|
16
|
3715
|
august 30, 2010, 10:55:37 am
av HansO
|