|
juni 27, 2026, 04:34:16 am
|
|||
|
|||
| Hovedside | Hjelp | Søk | Logg inn | Registrer |
| Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 105 |
|
| Tittel | Startet av | Svar | Visninger ![]() |
Nyeste innlegg | ||
|
|
73 T2 selges | johmolan | 1 | 1930 |
av johmolan |
|
|
72 Mod VW Variant 411 E selges | mkbil | 3 | 1930 |
av mkbil |
|
|
-65 Boble vurderes solgt. SOLGT. | robertandre | 1 | 1932 |
av KnutzenN |
|
|
3 bobler selges 1200-1300-1303s | ken | 2 | 1935 |
av Gaute 1/2 Z |
|
|
Strøken/veldig pen 69/70 modell Type 1 folkevogn luftes for salg | Oval57 | 2 | 1937 |
av Oval57 |
|
|
Vurderer å selge caben min - tofarget, svart og brun - 1968/60 modell | alecbaldwin | 1 | 1937 |
av alecbaldwin |
|
|
slett | Jesper1201 | 3 | 1939 |
av Jesper1201 |
|
|
1300 - 72/73 | nk | 4 | 1940 |
av nk |
|
|
vw 1200 1963 (h-1835) solgt | H-1835 | 2 | 1942 |
av Black60 |
|
|
72 latebay doka selges. SOLGT | kriss | 2 | 1942 |
av agammels |
|
|
Prosjekt 1957/58: reservert frem til 17 okt, Solgt | burker (Brian) | 4 | 1944 |
av burker (Brian) |
|
|
1970 1300 selges. | Rikard | 1 | 1944 |
av Skaug |
|
|
Buggy selges 39000kr | vespaape | 4 | 1947 |
av Erik hoås |
|
|
. | tomv | 4 | 1950 |
av RuneA |
|
|
VW 412 SELGS | vw412 | 2 | 1950 |
av vw412 |
|
|
57 mod Karmann Ghia | Longleg | 0 | 1952 |
av Longleg |
|
|
1968 boble selges | E.T. | 2 | 1953 |
av makten1000 |
|
|
. | Ove | 4 | 1953 |
av Ove |
|
|
Buggy selges kr 15000,- | andgjerd | 3 | 1955 |
av andgjerd |
|
|
1964 mod T1 BOBLE TIL SALGS. | vw56 | 2 | 1955 |
av vw56 |
|
|
-61 1200 deluxe | BOBBO | 1 | 1957 |
av BOBBO |
|
|
63modell notch vurderes solgt | type3notch | 4 | 1959 |
av type3notch |
|
|
1973-modell cab - vurderes solgt | skogheim | 2 | 1963 |
av skogheim |
|
|
bytte?bay i atw | tommy johansen | 4 | 1963 |
av vw-vw |
|
|
1967 T1 1300 | Tommy.H | 3 | 1965 |
av Martin |
|
|
66 T1 | LS | 4 | 1966 |
av LS |
|
|
transporter t3 prosjekt selges. 2000 kr. | Stella89 | 3 | 1967 |
av Stella89 |
|
|
62 modell til 23.000,- med 1600 dp + 12 volt | Jens-Ole aka 'Dansken' | 1 | 1968 |
av FreddyB |
|
|
ønsker å bytte calloock pakning til original til krom! ELLER KJØPE MIN! | alask | 1 | 1974 |
av alask |
|
|
SOLGT | Wankel | 2 | 1975 |
av Wankel |
| Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 105 |
|
Emne du har postet til Vanlig emne Aktivt emne (minst 15 svar) Veldig aktivt emne (minst 25 svar)
|
avstemning
|