|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
ønsker og bytte 07mod passat highline stasjonsvogn i boble.
|
terjesyv
|
0
|
1240
|
januar 13, 2016, 21:35:10 pm
av terjesyv
|
|
|
1303
|
raaen
|
0
|
1240
|
mars 01, 2011, 11:14:20 am
av raaen
|
|
|
1600 motor selges rimelig
|
tempoken
|
0
|
1240
|
juli 26, 2010, 15:45:08 pm
av tempoken
|
|
|
Baja (Boble) ønskes kjøpt.
|
Hoeydal
|
0
|
1239
|
april 21, 2015, 18:51:51 pm
av Hoeydal
|
|
|
Nytt medlem i VW-verden søker Bil #2
|
villamo
|
0
|
1239
|
april 10, 2015, 20:28:48 pm
av villamo
|
|
|
T-2 Ønskes kjøpt
|
Jærbu
|
0
|
1239
|
april 29, 2014, 10:04:16 am
av Jærbu
|
|
|
Beach buggy karrosseriplate
|
joarS
|
0
|
1239
|
februar 26, 2013, 13:08:03 pm
av joarS
|
|
|
Boble
|
lc70ronny
|
0
|
1239
|
oktober 30, 2012, 21:51:17 pm
av lc70ronny
|
|
|
Vw Boble, uansett stand i nord-norge
|
ecmar
|
0
|
1239
|
august 01, 2011, 18:50:40 pm
av ecmar
|
|
|
T2 Splitt buss/panel ønskes kjøpt...
|
Hans Christian
|
0
|
1239
|
januar 02, 2011, 00:30:59 am
av Hans Christian
|
|
|
Boble 02-03 ønskes
|
ole gunnar
|
0
|
1238
|
oktober 14, 2014, 16:28:26 pm
av ole gunnar
|
|
|
Golf 3 GTI ønskes byttet mot 1302 eller 1303 i bruksstand
|
Kjell Tormod Brekka
|
0
|
1238
|
oktober 24, 2012, 20:36:22 pm
av Kjell Tormod Brekka
|
|
|
lett projekt ønskes kjøpt
|
jayster
|
0
|
1236
|
august 28, 2015, 19:28:48 pm
av jayster
|
|
|
Boble gammel type ønskes kjøpt
|
Rubenvs
|
0
|
1236
|
august 16, 2015, 00:57:07 am
av Rubenvs
|
|
|
Early bay camper Ø.K
|
jimmi
|
0
|
1235
|
juni 02, 2012, 13:37:24 pm
av jimmi
|
|
|
VW 1303 Big ønskes kjøpt
|
Bobble Siddisen
|
0
|
1235
|
mai 08, 2010, 13:50:33 pm
av Bobble Siddisen
|
|
|
splitt panel opp til og med 59 ønskes
|
nobrakes
|
0
|
1234
|
mai 03, 2012, 15:17:41 pm
av nobrakes
|
|
|
boble 70 til 73 ønskes kjøpt
|
boble72
|
0
|
1234
|
august 04, 2011, 00:23:05 am
av boble72
|
|
|
Splitt pickup ØK
|
MariusR
|
0
|
1233
|
september 06, 2010, 22:41:03 pm
av MariusR
|
|
|
Boble ø.k
|
devilsix
|
0
|
1230
|
november 13, 2012, 23:00:33 pm
av devilsix
|
|
|
Orginal VW Cab ønsket kjøpt. Alt som er Eu godkjent er av interesse :)
|
olechund
|
0
|
1230
|
april 13, 2011, 19:30:10 pm
av olechund
|
|
|
Type 2 Pickup Kjøp / Leie
|
haavardhana
|
0
|
1229
|
april 12, 2013, 16:45:51 pm
av haavardhana
|
|
|
boble 58-67 ønskes kjøpt
|
knutraknes
|
0
|
1227
|
januar 05, 2015, 00:07:03 am
av knutraknes
|
|
|
Early Sika nokon???
|
Ivar
|
0
|
1223
|
august 22, 2011, 10:04:37 am
av Ivar
|
|
|
ovalkarosseri ønskes
|
olvo
|
0
|
1218
|
februar 11, 2011, 01:43:28 am
av olvo
|