|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
boble 60 eller eldre
|
racing
|
2
|
1575
|
desember 24, 2012, 08:44:53 am
av racing
|
|
|
Boble før 64 ønskes kjøpt, gjerne prosjekt!
|
vw-vw
|
0
|
1575
|
februar 26, 2017, 21:16:02 pm
av vw-vw
|
|
|
buss/doka ønskes.
|
T-1
|
2
|
1580
|
juli 01, 2011, 21:41:43 pm
av ahelgemo
|
|
|
VW 412 ønskes kjøpt
|
t3fast4
|
2
|
1580
|
september 05, 2011, 18:01:10 pm
av Cheron
|
|
|
Rustfritt 68/69?
|
Frolsen
|
3
|
1582
|
april 03, 2012, 21:45:04 pm
av vw-Thor
|
|
|
kan slettes!
|
Matsheg
|
0
|
1582
|
september 09, 2016, 14:38:15 pm
av Matsheg
|
|
|
type 3 eller 4
|
Ove
|
2
|
1583
|
april 07, 2011, 12:53:01 pm
av Ove
|
|
|
1303 73mod el. nyere ø. KJØPT
|
Svolp
|
0
|
1584
|
september 28, 2009, 01:59:50 am
av Svolp
|
|
|
Solskjerm T2 1976, mm.
|
himmelrock
|
1
|
1586
|
juli 17, 2008, 10:45:10 am
av holmsen
|
|
|
Boble ønskes kjøpt. 1967-1971
|
Jee
|
1
|
1588
|
desember 26, 2008, 00:36:47 am
av Jee
|
|
|
VW 411/412E variant Ø.K
|
devilsix
|
2
|
1588
|
desember 08, 2011, 14:19:43 pm
av devilsix
|
|
|
Skudd i blinde; har luftkjølt MC, trenger luftkjølt bil... :)
|
FullGass
|
1
|
1589
|
august 07, 2011, 01:45:29 am
av FullGass
|
|
|
Tysk nettside?
|
Enevold
|
2
|
1589
|
februar 21, 2012, 16:09:10 pm
av H-1835
|
|
|
vw oval ønskes kjøpt. Gjerne prosjekt. Helst i sør norge
|
mr. dingo
|
1
|
1590
|
juli 17, 2010, 15:40:33 pm
av mr. dingo
|
|
|
Buggy
|
Lundby
|
4
|
1590
|
juli 14, 2010, 09:51:49 am
av gussi
|
|
|
Jubileums hjul 5,5 kjøpes 2 stk
|
KnastenradUndKnotenblech
|
4
|
1593
|
april 04, 2011, 15:55:17 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
støtfanger foran 1303
|
OGH
|
2
|
1595
|
november 20, 2010, 11:51:23 am
av Lasse.E
|
|
|
Kan slettes.
|
Solerød
|
0
|
1595
|
mai 13, 2014, 22:48:14 pm
av Solerød
|
|
|
bruks tralle ønskes.
|
T-1
|
2
|
1596
|
mars 29, 2012, 10:40:59 am
av StarBugs Geir
|
|
|
Billig / dårlige boble ø.kjøpt
|
TommyHåland
|
1
|
1598
|
mars 28, 2010, 22:37:08 pm
av bay crewcab
|
|
|
splittbuss ønskes
|
vw-vw
|
2
|
1599
|
august 31, 2009, 21:39:12 pm
av vw-vw
|
|
|
Earlybay/splitt ønskes kjøpt
|
Doka64
|
3
|
1602
|
august 03, 2014, 18:57:14 pm
av Doka64
|
|
|
Slett
|
Ghiafan
|
1
|
1602
|
mars 09, 2015, 01:29:25 am
av Alvin
|
|
|
Fridolin
|
eidarj
|
2
|
1603
|
mai 29, 2011, 22:02:13 pm
av Gullik
|
|
|
VW Boble prosjekt fra 1959 eller eldre, ønskes kjøpt
|
gnawnetromh
|
1
|
1604
|
mai 04, 2015, 23:41:17 pm
av Barland
|
|
|
vw splitt buss ønskes kjøpt. opp til 350 Tusen kr
|
t2panel
|
1
|
1607
|
juni 19, 2015, 12:42:09 pm
av t2panel
|
|
|
SLETTES!
|
EsJo
|
3
|
1608
|
august 05, 2012, 00:38:09 am
av krazy3en
|
|
|
Vinterdekk Boble 1970mod ønskes kjøpt
|
sara
|
0
|
1613
|
desember 06, 2013, 14:01:53 pm
av sara
|
|
|
T2 Panel Van ønskes kjøpt
|
Number_of_the_beast:666
|
0
|
1617
|
februar 02, 2009, 21:41:12 pm
av Number_of_the_beast:666
|
|
|
Boble eller folkevognbuss ønskes kjøpt, HAR KJØPT
|
KristianWW
|
1
|
1619
|
juli 27, 2013, 09:53:40 am
av KristianWW
|