|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
BmW 540ia stasjonsvogn ønsket byttet i luftkjølt
|
ww2
|
2
|
1773
|
august 07, 2012, 19:24:57 pm
av Kjetil1985
|
|
|
Kan Slettes
|
Frode Oijo
|
3
|
1775
|
juni 17, 2013, 23:47:22 pm
av Frode Oijo
|
|
|
Delebil type3
|
Anders Peder
|
2
|
1781
|
februar 06, 2010, 14:23:43 pm
av Anders Peder
|
|
|
Deksel/ grill over høyttaler på oval ønskes. (HAR SKAFFET!)
|
MrOvaLove
|
2
|
1785
|
september 16, 2008, 08:05:50 am
av MrOvaLove
|
|
|
notchback ønskes kjøpt/evnt kortnese typ 3 variant.
|
knutraknes
|
1
|
1790
|
juni 29, 2016, 08:33:48 am
av knutraknes
|
|
|
Boble Roadster ønskes
|
DrNelson
|
2
|
1797
|
juni 15, 2016, 22:49:40 pm
av Dag L
|
|
|
Bobleprosjekt ønskes kjøpt
|
johmolan
|
3
|
1798
|
juni 14, 2011, 22:58:46 pm
av burker (Brian)
|
|
|
1303 dør ønskes venstre side
|
gussi
|
2
|
1799
|
november 12, 2008, 20:56:24 pm
av Even Kirknes
|
|
|
boble cabriolet (roadster)ønskes kjøpt
|
kåsa
|
0
|
1801
|
juni 03, 2009, 19:11:23 pm
av kåsa
|
|
|
Cabriolet -
|
JTWE
|
2
|
1802
|
juni 08, 2010, 22:56:05 pm
av JTWE
|
|
|
Jeg trenger en bil...
|
Reiel
|
4
|
1804
|
oktober 03, 2009, 14:27:49 pm
av Reiel
|
|
|
har kjøpt. slett
|
vespaape
|
3
|
1805
|
september 20, 2012, 16:51:41 pm
av vespaape
|
|
|
rat
|
Sølvi
|
1
|
1807
|
juni 13, 2008, 20:32:32 pm
av Jalle
|
|
|
Oval prosjekt
|
Doka64
|
1
|
1807
|
januar 06, 2010, 11:03:09 am
av Lars Rosenquist
|
|
|
Pre 60 Boble eller splitt bus ønskes i en bytte handel
|
Ruggen
|
1
|
1808
|
oktober 20, 2009, 05:16:11 am
av Ruggen
|
|
|
Motor
|
woldoddrune
|
1
|
1809
|
januar 15, 2011, 22:09:36 pm
av Erik hoås
|
|
|
Eu-godkjent boble ønskes kjøpt!
|
Tucabi
|
2
|
1810
|
november 14, 2011, 15:33:24 pm
av Per Henrik
|
|
|
Noen som ha buggy til salgs?
|
jayster
|
3
|
1812
|
mars 26, 2014, 22:26:32 pm
av buggyman
|
|
|
Beach buggy
|
Erik_
|
2
|
1815
|
august 06, 2008, 22:58:15 pm
av Erik_
|
|
|
Boble ønsket kjøpt
|
vwboble64
|
1
|
1818
|
juli 23, 2014, 10:31:30 am
av Ketil S.
|
|
|
Ønsker å kjøpe org Cab eller 914 i grei stand
|
Boleren
|
1
|
1821
|
november 18, 2008, 17:36:49 pm
av caben
|
|
|
Orginal 1302 ønskes kjøpt
|
Andersen VW56
|
2
|
1823
|
juni 06, 2010, 23:23:24 pm
av Andersen VW56
|
|
|
Ønsker seg Splitt eller Oval
|
Beetlemaniac
|
2
|
1826
|
mai 05, 2010, 22:58:25 pm
av Beetlemaniac
|
|
|
Boble ønskes kjøpt, trenger tips
|
Bubble
|
4
|
1828
|
mai 06, 2013, 22:48:10 pm
av Bubble
|
|
|
Early Bay delebil ønskes
|
vwkalle
|
2
|
1828
|
april 24, 2015, 22:45:10 pm
av Tistlo
|
|
|
Splitt bus ønkes kjøpt
|
AleksanderR
|
2
|
1829
|
februar 02, 2009, 16:12:30 pm
av raaen
|
|
|
1303 BIG ELLER SOLTAK
|
olsent
|
2
|
1829
|
september 03, 2009, 11:07:43 am
av Leif
|
|
|
Bay dobbeltcabiner ønskes kjøpt
|
schwalbenschwanz
|
4
|
1829
|
august 29, 2009, 21:28:22 pm
av vw-vw
|
|
|
EU ok bruksboble ØK på østlandet, rimelig!
|
scoot
|
0
|
1831
|
september 09, 2008, 21:31:18 pm
av scoot
|
|
|
1303 ønskes kjøpt eller bytte.
|
volkswagen1302
|
1
|
1831
|
april 28, 2015, 16:46:14 pm
av hauganfoto
|