|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Veldig kul Split! Hva sier du Splitman?
|
pWolf
|
1
|
1680
|
oktober 27, 2013, 18:39:04 pm
av Rocket-Racing
|
|
|
Billig PUMA....
|
SplitMan
|
2
|
1680
|
januar 25, 2011, 21:44:33 pm
av Pål
|
|
|
Gamle ski og staver
|
primer
|
2
|
1679
|
oktober 06, 2010, 21:53:45 pm
av primer
|
|
|
Early doka med volvo motor....
|
pWolf
|
2
|
1677
|
september 08, 2013, 01:15:54 am
av H-MEK
|
|
|
legger ut mye deler her
|
raaen
|
2
|
1677
|
mai 12, 2013, 19:48:57 pm
av raaen
|
|
|
Den her er til salgs igjen med kun 11km??
|
jayster
|
4
|
1674
|
mars 21, 2011, 22:31:57 pm
av jayster
|
|
|
Split buss 67 10 000,- euro
|
surfer56
|
2
|
1674
|
januar 26, 2009, 19:42:59 pm
av LOBO
|
|
|
boble fra usa
|
vwstian
|
2
|
1671
|
desember 27, 2010, 00:03:00 am
av Eivind E
|
|
|
Tøffe felger til Bay
|
Skaravelle
|
3
|
1671
|
august 18, 2010, 20:13:31 pm
av raaen
|
|
|
HVIT !!! Jeans på ebay
|
vw-typ1
|
3
|
1669
|
september 04, 2011, 00:06:08 am
av Rolf T. Kastenwagen
|
|
|
Spittbuss (skogsvrak) gis bort i Mo i Rana
|
nå med luft
|
1
|
1669
|
mai 24, 2010, 11:22:29 am
av Tistlo
|
|
|
Svensk bobble. 1962 mod m/soltak
|
Svein.
|
3
|
1669
|
oktober 23, 2009, 15:03:18 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Selger min T3 Syncro med camping innredning ( off-topic )
|
vidar eiane
|
0
|
1668
|
desember 15, 2008, 11:50:17 am
av vidar eiane
|
|
|
bay sica... delebil??
|
Daniel L
|
1
|
1668
|
august 26, 2008, 20:13:21 pm
av Daniel L
|
|
|
KG på Samba
|
Bugbus
|
2
|
1667
|
oktober 10, 2009, 13:37:46 pm
av Bugbus
|
|
|
1957 Cabriolet...30 år i garasjen
|
SplitMan
|
1
|
1666
|
november 22, 2013, 19:01:07 pm
av LOBO
|
|
|
Split i Sverige
|
Lars G
|
3
|
1665
|
november 16, 2012, 21:21:25 pm
av Lars G
|
|
|
73' Ghia prosjekt på finn
|
Pål
|
4
|
1664
|
oktober 21, 2012, 01:00:29 am
av Pål
|
|
|
Hei, noen som har vert å sett på denne ??
|
olechund
|
2
|
1664
|
mai 24, 2012, 17:28:53 pm
av nik
|
|
|
Rallycross,bakkeløp,trackday 1303 med vannkjølt motor på Karmøy. Denne er solgt.
|
1303S73
|
0
|
1663
|
januar 26, 2015, 00:09:00 am
av 1303S73
|
|
|
STRØKEN 1971-1302 automatic på finn
|
vw-typ1
|
2
|
1663
|
mars 02, 2010, 13:28:49 pm
av H-MEK
|
|
|
Fin originalbil tilsalgs i Kragerø
|
Gullik
|
2
|
1663
|
oktober 11, 2009, 17:52:01 pm
av Urge-Boy
|
|
|
Rustholk !?
|
vwsteinar
|
3
|
1662
|
juli 19, 2011, 22:03:17 pm
av tempoken
|
|
|
splitt
|
herulf
|
2
|
1662
|
september 01, 2008, 17:07:58 pm
av Pitt
|
|
|
spill olje ovn/alloljekamin
|
rockfordkongen
|
0
|
1656
|
februar 15, 2012, 15:16:11 pm
av rockfordkongen
|
|
|
KG_sperrwolf
|
vw-typ1
|
3
|
1655
|
november 13, 2012, 16:02:58 pm
av VW 181
|
|
|
SnowTrack gis bort på Finn.no (Alta)
|
Squareback
|
4
|
1653
|
september 09, 2011, 07:57:38 am
av Eikstad
|
|
|
Cover til buss (inspirert fra "BILER")
|
Seven
|
4
|
1652
|
mai 11, 2010, 20:32:20 pm
av Martin
|
|
|
Buggy selges
|
ole-mog
|
2
|
1652
|
august 08, 2008, 17:11:05 pm
av ole-mog
|
|
|
Split, Samba, Ragtop, Turbo, Fortelt...
|
Vemund Simensen (prizma)
|
2
|
1650
|
januar 25, 2009, 15:24:18 pm
av Varj
|