Omdøper denne tråden til hjelpetråden, så kan folk som feks meg søke hjelp om vi står langs veien og kanskje lurer på noe eller har problemer.
Jeg hadde et problem,denne gang med lys.Men jeg fikk hjelp,pga denne tråden. (hadde ingen andre å ringe,da dem er 1time+ med kjøring)
Og vet ikke hvordan det er med dere, ser jeg en luftkjølt som står etter veien stopper jeg tvert samme hvis jeg hadde sett en tråd her på forumet hadde jeg kommet med engang hvis det hadde vært innenfor normal kjørelengde.
Hei. Jeg har en 59mod boble, som står på Shell på kløfta uten fulllys, har du 2dtk 6v pærer og litt verktøy til feilsøking om hvorfor jeg evt ikke har lys?

jeg spanderer burger på førstemann..
Tlf 41604231
Stian
Det ble bare en burger på meg (ikke var den så veldig god heller) Men jeg vil takke for hjelpen, til dere som ringte og du som stoppet og lurte på om jeg var på veien igjen,tusen takk.
Det var forresten bare dårlig kontakt i det ettermonterte kablene,ettersom jeg fikk lys i det ene øyet:)
Får se mer på det imorgen da det er lys.
wee,fått lys igjen,fikk koblet om så jeg hadde nærlys på 1 øye og fjern på det andre.

bilde5hdr.jpg (102.83 KB. 800x598 - vist 126 ganger.)
og et bilde av den hissige rompa:D

bilde1bak.jpg (79.81 KB. 448x600 - vist 141 ganger.)