mai 06, 2025, 16:35:16 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: montering av EMPI hide away anlegg....det hadde vel du boblebaard?  (Lest 961 ganger)
bObLeFrIk
Supermedlem

Vis profil WWW
« på: januar 19, 2009, 22:19:40 pm »

Har kjøpt et EMPI hide away anlegg med enkel potte. skal sitte på en 1303s. har bare prøvd å legge det inntil i innerskjermen.( venter på at forvarmingshulla på grenrøra blir sveiset igjen..) Skal det staget med mutter på i begge ender. skrus fast i den ene bakre eksos skruen? Ser veldig trangt ut å montere..Må ikke tilpasses håper jeg.....
Loggført

1303s 72 mod ombygd
Orginal 53 boble m/ragtop
Filip/purity
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: januar 19, 2009, 23:51:16 pm »

Jeg fikk i alle fall montert et slikt anlegg på min 1302 uten større problemer. Det gjelder å henge det opp noenlunde med alle bolter og mutrer festet litt, så holder du den i stilling hvor alt passer og strammer til. Det eneste problemet mitt var at jeg ikke fikk brukt festet som skal rundt eksosrøret, siden jeg hadde varmepotter. Dette må bøyes bort for ikke å ta borti varmepottene, eller så må du bruke J-tubes (?), rør som erstatter varmepottene.
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!