mai 05, 2025, 07:08:50 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Matchporting av topper/innsug
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Matchporting av topper/innsug (Lest 1293 ganger)
haug57
Supermedlem
Innlegg: 599
Bosted: Fredrikstad
Matchporting av topper/innsug
«
på:
januar 28, 2009, 23:04:58 pm »
Driver og pusler litt med en 1641 motor. Til den har jeg handlet inn 2 Weber 36mm gassere, med innsug som er porta forholdsvis mye. Spørsmålet er; MÅ jeg da porte toppene, eller kan jeg kjøre standard 1600 topper uten og gjøre noe?
Skjønner at det er noe og hente på og porte, men vil det fungere uten?
Loggført
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
Sv: Matchporting av topper/innsug
«
Svar #1 på:
januar 28, 2009, 23:07:23 pm »
Da tror jeg heller jeg ville ha kjøpt meg et sett med innsug som passer til toppene gitt...
Dvs hvis du er redd for å sette fresen i toppene da...
Loggført
Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
Race-buggy
Supermedlem
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet
boblekameratene
.
«
Svar #2 på:
januar 28, 2009, 23:10:40 pm »
.
«
Siste redigering: februar 20, 2011, 04:08:12 am av Race-buggy
»
Loggført
Race-buggy.
black bullet-59 boble
haug57
Supermedlem
Innlegg: 599
Bosted: Fredrikstad
Sv: Matchporting av topper/innsug
«
Svar #3 på:
januar 28, 2009, 23:22:02 pm »
Svar godt nok dette.
Må få noen til og porte dem da. Noen som har mulighet i nærheten av Østfold?
Loggført
tezer
Supermedlem
Innlegg: 1791
Bosted: Hamar Hedemarken
Sv: Matchporting av topper/innsug
«
Svar #4 på:
januar 29, 2009, 18:12:59 pm »
er jo ikke helt nødt til og porte hele toppen!du kan jo også bare matche
insug med begynnelsen på innsugporten!hjelper på en del det også men
så klart og porte hele er jo self det beste med tanke på hk du da vil få!!
Loggført
Vw 1302
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...