juni 16, 2024, 14:20:08 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: ADVARSEL: www.type4store.com 2  (Lest 975 ganger)
Holmen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1093
Bosted: Sandnes - Bogafjell



Vis profil WWW
« på: januar 30, 2009, 08:59:37 am »

Selv ikke Jake Raby forteller hele sannheten.

Mr. Holmen ikke fortelle hele sannheten i denne historien.
Delene ble sendt fra vår faciulity i Georgia USA til Colorado for ham som en tjeneste, kan vi normalt ikke gjør dette. Han ga oss feil adresse for sin venn i Colorado to ganger, og dette betyr at deler ble sendt over hele USA tre ganger før du endelig kommer i Colorado.
Fedex fant ikke frem til adressen  (som er et leilighetskompleks hvor min søster bor)

Da de kom i Colorado boksen var skadet eksternt, men hans venn ikke åpne boksen for å kontrollere om deler var der eller er skadet. Istedet boksen skaden ble oversett og pakken ble sendt til Norge der den ble funnet å være skadet.
Esken viste ingen tegn til utvendige skader i Colorado. Selv i Sandnes var det ingen utvendige skader.

Siden deler er ikke lenger i Colorado ingen Fed Ex kravet kan arkivert siden deler må være kontrollert av Fed Ex.
Med andre ord. Alt som bli sendt med Fedex utenfor USA kan man risikere å ikke få erstatet ved eventuelle skader

Hvis boksen ville vært inventoried og skader ble funnet Fed Ex ville ha betalt kravet, som vi hadde ekstra forsikring på komponenter.

Mr. Holmen trolig ikke forsikre pakken når fraktet fra USA til Norge da han var trolig prøver å unngå import skatter, slik mange av våre kunder, men vi vil ikke forfalske dokumenter.

Jeg var mer enn villige til å hjelpe Mr. Holmen med dette til han gjort trusler innlegg som dette over hele nettet, inkludert samba.

Jeg har alle e-poster om dette, inkludert de som er der Mr. Holmen medga at forwarder i Colorado bemerket den skadede boksen, men ikke kontrollere det, eller lager den.
Fed Ex må ha en del å inspisere til ære kravet.
Esken var ikke skadet i Colorado

Mr. Holmen gjort noen feil i denne transaksjonen og nå er han prøver å skylde disse på meg og mine selskapet håper at vi skulle sende ham en ny sveiv.

Jeg vil møte noen innlegg som Mr. Holmen gjør overalt på internett, med samme e thread innlegg som du ser nedenfor, som forteller hele historien.

Vi gjør det beste vi kan for å støtte det vi selger, men Mr. Holmen ikke fair om dette.

Alt dette ville ha vært unngått dersom boksen ville vært inspisert i Colorado, slik den burde ha vært.
Nå esken var uten tegn til skader var det ingen vits i å åpne den. Det var en stor feil.

Dere ser jo selv hvordan veiven var pakket. Alle vet at dette var for dårlig, men det vil ikke Jake Raby innrømme.
Slik så pakken ut da den annkom Sandnes. Var den full av chip og bobleplast n(oe Jake Raby påstår den var )ville ingenting vært skadet.

Jeg kommer ikke til å foreta meg noe mere i denne saken.
Jeg vil ikke handle noe mere av Jake Raby. Det viser seg at han er i dyreste laget.
Veivene er vanlige DPR. Disse får man billigere andre steder.
Rådene han selger for $330 er CB Performance sine og koster $250 andre steder.

 
En sak har alltid 3 sider.
Part A
Part B
Og sannheten

Sistnevnte kommer som regel aldri frem


* The Box.JPG (96.21 KB, 1128x748 - vist 156 ganger.)
Loggført

Jeg liker buet frontrute - 1303......
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1 på: januar 30, 2009, 09:05:31 am »

En sak har alltid 3 sider.
Part A
Part B
Og sannheten

Sistnevnte kommer som regel aldri frem


Det tror jeg du har HELT rett i, det er nettop derfor slike tråder blir så utrolig håpløse.
Du har nok uansett klart å oppnå det du ønsket, som var å advare/forhindre andre ved å fortelle din side av saken.
Jeg antar det var hovedmotivasjonen din, ikke å få noe enighet i saken med Jake. Derfor låste jeg forrige tråd, og samme med denne.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!