mai 04, 2025, 22:51:28 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
tegning t4 topp
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: tegning t4 topp (Lest 1392 ganger)
StianG
Nybegynner
Innlegg: 20
Bosted:
tegning t4 topp
«
på:
februar 01, 2009, 04:46:29 am »
Noen som tilfeldigvis har tegning av hvordan t4 2l topper skal monteres sammen? har fått noen hjem som står i tusen deler så tenkte det kunne vert greit med tegninger hvis noen tilfeldigvis har noen...
Loggført
Filip/purity
Supermedlem
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
Sv: tegning t4 topp
«
Svar #1 på:
februar 01, 2009, 13:16:04 pm »
Jeg har ikke tegninger, men jeg vet at i "Hot to rebuild your VW engine" av Tom Wilson er det et eget kapittel for montering, demontering og bearbeiding av topper. Så der finner du nok en grei forklaring på dette.
Loggført
1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
StianG
Nybegynner
Innlegg: 20
Bosted:
Sv: tegning t4 topp
«
Svar #2 på:
februar 08, 2009, 14:25:15 pm »
Takker for svar. Er nokk det beste å bare kjøpe en slik bok ja, etterpå står det en 2,5l på låven som skal settes sammen.
Loggført
GeirH
Supermedlem
Innlegg: 552
Bosted: Borgen, ca. 4 mil nord for Oslo.
Sv: tegning t4 topp
«
Svar #3 på:
februar 08, 2009, 14:33:03 pm »
71 slag og 105 borring??
Loggført
Har laaang VW-pause.
StianG
Nybegynner
Innlegg: 20
Bosted:
Sv: tegning t4 topp
«
Svar #4 på:
februar 10, 2009, 00:10:25 am »
Mye mulig det, er dårlig på å huske tall(og alt annet for den slags skyld). Vet bare at han jeg kjøpte motoren av trodde det var orginal veiv å solgte den som 2,3l helt til vi skulle hente motoren å han så det var langslagsveiv da han rota den fram.
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...