mai 05, 2025, 09:20:54 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
BYTTE DYNAMO I EN T-4 MOTOR,1,7 i
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: BYTTE DYNAMO I EN T-4 MOTOR,1,7 i (Lest 1335 ganger)
ozzi 45098072
Juniormedlem
Innlegg: 76
Bosted: Erfjord
Mob:45767044
BYTTE DYNAMO I EN T-4 MOTOR,1,7 i
«
på:
februar 16, 2009, 18:19:03 pm »
Hva må gjøres for å bytte dynamo,må motor ut av bilen eller går det an å ta ut dynamoen uten å demontere motor....?
Loggført
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 979
Bosted: Verdal
Sv: BYTTE DYNAMO I EN T-4 MOTOR,1,7 i
«
Svar #1 på:
februar 16, 2009, 19:36:37 pm »
Her er en forklaring på dynamobytte
http://www.ratwell.com/technical/Alternator.html
Loggført
Einic
Supermedlem
Innlegg: 773
Bosted: Røyken
Sv: BYTTE DYNAMO I EN T-4 MOTOR,1,7 i
«
Svar #2 på:
februar 17, 2009, 13:05:03 pm »
På Porsche 914 går det greit med motor i bilen. Eksosanlegg må nok ned. Dynamoen må tas nedover.
Loggført
Martin
Supermedlem
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold
Sv: BYTTE DYNAMO I EN T-4 MOTOR,1,7 i
«
Svar #3 på:
februar 17, 2009, 13:23:20 pm »
Sitat fra: K.H på februar 16, 2009, 19:36:37 pm
Her er en forklaring på dynamobytte
http://www.ratwell.com/technical/Alternator.html
denne er kjempe fin. jalp meg når jeg skulle bytte på min.
Loggført
ozzi 45098072
Juniormedlem
Innlegg: 76
Bosted: Erfjord
Mob:45767044
Sv: BYTTE DYNAMO I EN T-4 MOTOR,1,7 i
«
Svar #4 på:
februar 17, 2009, 21:19:42 pm »
tusen takk for infoen,skal prøve å få tatt ut dynamoen i helga...men det er endel trangere i 411 ja...men alt går
det heter talmodighet he he
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...