mai 04, 2025, 23:00:07 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Hvordan opplever du VW's forstillinger? Du har 4 stemmer
Kingbolt - nydelig komfort som senket - 19 (17.9%)
Kingbolt - nydelig komfort som orginal - 20 (18.9%)
Balljoint - nydelig komfort som senket - 4 (3.8%)
Balljoint - nydellig komfort som original - 26 (24.5%)
Kingbolt - forferdelig komfort som senket - 14 (13.2%)
Balljoint - forferdelig komfort som senket - 23 (21.7%)
Stemmer totalt: 54

Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva gir best komfort av Kuleledd (Balljoint) og Kingbolt (Linkpin) forstilling?  (Lest 2410 ganger)
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« på: februar 17, 2009, 13:42:33 pm »

Tyck till!
Loggført

Speed is no substitute for direction
Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« Svar #1 på: februar 17, 2009, 18:41:15 pm »

Hvor er senkespindlene?
Loggført
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3433
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #2 på: februar 17, 2009, 22:14:45 pm »

MCPHERSON....    Blunker
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #3 på: februar 17, 2009, 22:35:32 pm »

Ser ut som at dette er en avstemning for de som kjører EKTE luftkjølt vw...... ikke de med spiralfjærer og annet moderne tøys Blunker Sånt liker jeg!
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
ALIEN
Supermedlem
*****
Innlegg: 752
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #4 på: februar 17, 2009, 23:08:25 pm »

jeg vil du definerer komfort?




Alien
Loggført

SCREWDRIVERS  #3

www.screwdriversnorway.blogspot.com

hvor er hobbysjela til folket blitt av??  mi er til salgs, gi bud!!!
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #5 på: februar 17, 2009, 23:31:34 pm »

Folk kan selv definere komfort... og grunnen til at ikke macpherson og senkespindler er med kommer av at jeg ikke lurer på hvordan folk oppfatter de to løsningene...
Loggført

Speed is no substitute for direction
PM
Seniormedlem
****
Innlegg: 393
Bosted: Råholt


Vis profil

« Svar #6 på: februar 18, 2009, 00:33:32 am »

HMMM usenka bil med gode diagonalhjul på en godt vedlikeholdt grusvei. det burde vært som rein poesi for gutta  i 6V lovløse. dersom kingboltforstillinga i tillegg er godt vedlikeholdt. og du har så gammel bil at det ikke er standard med styredemper. så får orginal kingbolt forstilling min stemme.

PM
Loggført
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1863
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #7 på: februar 18, 2009, 09:05:10 am »

Svaret tilsier at det bare er Kingbolt som duger!! Gliser
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #8 på: februar 18, 2009, 12:19:39 pm »

Att 4 stykker synes at balljoint har NYDELIG komfort som senket er spennende lesning... her må vi ha med virkelige eventyrere å gjøre... Jeg får mentale biler av karer på Mount Everest i kledd bare kortbukser
Loggført

Speed is no substitute for direction
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #9 på: februar 18, 2009, 12:51:41 pm »

Vil tro det kommer an på graden av senking - min 68 var lite senket med kun puma og kortere dempere - en fryd å kjøre tur/retur Belgia Glad

Er noe i utsagnet at det er forskjell på å barbere seg og kutte av seg hodet Glad

Att 4 stykker synes at balljoint har NYDELIG komfort som senket er spennende lesning... her må vi ha med virkelige eventyrere å gjøre... Jeg får mentale biler av karer på Mount Everest i kledd bare kortbukser
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #10 på: februar 18, 2009, 12:56:54 pm »

Med det utsagnet der tror jeg du beskriver en bil som jeg vil definere som usenket... men meg om det...
Loggført

Speed is no substitute for direction
alask
Supermedlem
*****
Innlegg: 1750
Bosted: viterbro/ås



Vis profil WWW
« Svar #11 på: februar 18, 2009, 13:06:17 pm »

komforten kommer jo helt ann på veien også da..
senket bil gennerellt i oslo er ikke godt men samme bil på feks.
autobanen eller lignende er jo det beste som finnes..
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #12 på: februar 18, 2009, 13:14:00 pm »

Ja det har du rett i, stillestående er det jo fremdragende komfort i både tidlige og sene biler... det spørs kanskje mest på setet, og kondisjonen på fjærer og trekk?
Loggført

Speed is no substitute for direction
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!