Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« på: mars 10, 2009, 20:33:12 pm » |
|
Var det ikke for lenge siden et innleg i en tråd her som viste med bilder fremgangsmåten for å "flippe" spindlene på splittbuss?? Noen som kan hjelpe med å finne den tilbake??
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Hulken
Supermedlem

Hardcore type four...
|
 |
« Svar #1 på: mars 10, 2009, 21:05:26 pm » |
|
Det var vel et bilde av ferdig flippa på Knast'ens Racebuss..?
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: mars 11, 2009, 12:32:22 pm » |
|
Husker ikke. Tror det var en bildeserie som viste jobben. Mener å huske at delene på bildene var gule!
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Elliot
Supermedlem

Tlf 91160684
|
 |
« Svar #3 på: mars 11, 2009, 19:04:35 pm » |
|
Husker ikke. Tror det var en bildeserie som viste jobben. Mener å huske at delene på bildene var gule!
Denne har jeg også sett etter...
|
|
|
Loggført
|
'57 T-2 Kombi '64 T-2 Doka (Castrol)
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: mars 11, 2009, 19:29:23 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: mars 11, 2009, 21:40:14 pm » |
|
Se der gitt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: mars 12, 2009, 12:30:45 pm » |
|
Se der gitt  Lag prosjekttråd Empi! Så kanskje en helt vanlig ingentinggjør kan klare det også (trenger meget utfyllende beskrivelse).. 
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: mars 12, 2009, 12:33:25 pm » |
|
Er ikke sikker på om jeg vil prøve. Er vel sikkrere å overlate dette til noen som har gjort det før (feks JEE).
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: mars 12, 2009, 12:53:04 pm » |
|
Er ikke sikker på om jeg vil prøve. Er vel sikkrere å overlate dette til noen som har gjort det før (feks JEE).
Har en forstilling du kan få lov til å øve deg på 
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: mars 12, 2009, 19:36:36 pm » |
|
Takk for tilbudet, men nei, jeg har nok desverre så mye å sette fingrene i om dagen at det er total inntaksstopp hva angår andres prosjekter.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: mars 12, 2009, 23:00:29 pm » |
|
Har en forstilling du kan få lov til å øve deg på  Du kan få se på mine spindler
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|